Škoda Roomster 1.4 TDi 2008

Škoda Roomster 1.4 TDi 2008Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 Foto č. 2 - Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 Foto č. 3 - Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 Foto č. 4 - Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 Foto č. 5 - Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 Foto č. 6 - Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 Foto č. 7 - Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 Foto č. 8 - Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 Foto č. 9 - Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 Foto č. 10 - Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 Foto č. 11 - Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 Foto č. 12 - Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 Foto č. 13 - Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 Foto č. 14 - Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 Foto č. 15 - Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 Foto č. 16 - Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 Foto č. 17 - Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 Foto č. 18 - Škoda Roomster 1.4 TDi 2008

Zľava až 300 €


TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Kúpené v SR. Servisná knižka je k dispozícii. V aute je dieselový motor. Súčasťou výbavy je aj klimatizácia. S ISOFIX systémom na pripevnenie detskej sedačky. K vozidlu je ťažné zariadenie.

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné okná
  • El. zrkadlá
  • Vyhrievané zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Ťažné zariadenie
  • Fólie
  • Rádio/CD
  • Airbag 4X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Servisná knižka
  • Sezónne prezutie
  • Manuálna klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Hands free sada
Výkup áut v DAREXE
  • Rezervácia vozidla
    so zľavou až 300 €
  • Výpočet splátok
    podľa Vašich možností
  • Staré za nové
    protiúčet
  • Výkup auta
    za hotové

Po odoslaní rezervácie Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.
Akontácia *
Doba splácania *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Mám záujem o výmenu vozidla Škoda Roomster 1.4 TDi 2008 za moje staré vozidlo:

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Mám záujem o predaj vozidla:

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.
Recenzia:

Škoda Roomster (2011): Veľmi dobrý nápad

Roomster prišiel najprv ako ambiciózny koncept a neskôr ako vydarené rodinné auto. Aký je a na čo si je treba dať pozor?

Novátorský prístup

Už pri koncepte Roomsteru zostával mnohým ľuďom stáť rozum nad tvarom jeho zadnej časti. Niekomu mohla prísť neestetická, ale prakticksoť jej nevedel uprieť nikto. Konštrukčne je Roomster takým úžitkovým zlepencom Fabie a Octavie. Z Fabie si požičal kompletnú prednú časť, z Octavie zasa širšiu zadnú nápravu. Aj preto nepôsobí narozdiel od Fabie takým nevyrovnaným dojmom. Prišla na trh v roku 2006 a pri voľbe správneho motoru poteší široké spektrum ľudí. Vo výrobe sa udržala do roku 2015, bez plánovaného nástupcu.

Benzínové motory

Spočiatku sme mali na výber medzi troma benzínovými motormi, a to 1,2 HTP (47 kW), 1,4 16V (63 kW) a 1,6 16V (77 kW). Základné HTP neskôr posilnilo na 51 kW a prišla verzia Praktik s motormi 1,2 HTP (51 kW), 1,4 16V (63 kW) a výrazne úžitkovým charakterom. Po facelifte zostali na trhu benzínové motory 1,2 HTP (51 kW) a 1,2 TSI (63, 77 kW).

Dieselové motory

Z dieselov bolo spočiatku na výber z jednotiek 1,4 TDI (51, 59 kW) a 1,9 TDI (77 kW), z toho Praktik ste mohli mať len so slabším trojvalcom. Po facelifte nahradil oba diesely jeden – 1,6 TDi-CR v dvoch výkonnostných variantoch, 66 a 77 kW a neskôr prišla ekologická verzia GreenLine s trojvalcom 1,2 TDi.

Bezpečný, no s malým zakopnutím

Crash-testami Euro NCAP prešla v roku 2006 na dvakrát, keďže sa vykytol problém s kabelážou. Po opakovaní výsledkov dosiahol Roomster ako prvé auto značky Škoda plný počet, päť hviezdičiek z piatich.

Interiér je naozaj vydarený mačkopes

Interiér Roomsteru je po predné sedadlá prakticky rovnaký ako ten z druhej generácie Fabie, sedí sa však vyššie. Nájdeme tu teda predovšetkým tvrdé a nie veľmi hodnotne pôsobiace plasty. Pozor na najnižšie, príliš sparťanské výbavy a slabšie odhlučnenie ako u Fabie. Zadná časť – tzv. Living room – je ešte vyššie položená a výhľad z nej je lepší, najmä vďaka veľkým bočným oknám vzadu.

Prevezie skutočne veľa

Základný objem batožinového priestoru je 477 litrov, čo je veľmi slušné číslo, zadné sedadlá však môžete posúvať dopredu a dozadu, čím sa môže ešte zväčšiť. Jednou z najväčších výhod, ktoré ocení každá rodina s autosedačkou, sú bočné dvere s otváraním takmer do pravého uhla. Po sklopení zadných sedadiel, resp. ich vybratí, narastie objem na 1 555 a 1 780 l.

Poteší aj náročnejšieho vodiča

Ďalšou kladnou stránkou Roomsteru je jednoznačne jazda. Vďaka zadnej náprave z prvej Octavie, ktorá je o 64 mm širšia ako predná, je vozidlo stabilné, i keď sa tatko rozhodne rezať svoje obľúbené zákruty. Do marca roku 2008 zdieľal Roomster prednú nápravu s Fabiou 1. generácie, od tohto dátumu s Fabiou 2. generácie. Neskoršie kusy sú odolnejšie, celkovo však za robustné považujeme všetky.

Motory vyberajte poctivo

Roomster je konštrukčne spoľahlivé auto, treba si najmä dať pozor na motory. Tu sa odporúčame zamerať na agregát 1,9 TDi so 77 kW, ktorý je spoľahlivý a má nízku spotrebu. Určite sa vyhnite motoru 1,2 HTP – je to „legendárny“ trojvalec, ktorému nielen že dôjde dych príliš skoro, vo svojej staršej a slabšej 47 kW verzii je aj náchylný na fatálne chyby v rozvodovej sústave. I keď má malý objem, má veľký apetít.

Klasické nepríjemnosti, ktorým sa dá vyhnúť

Iný je motor 1,2 TSI, ktorý má sily na rozdávanie, v jeho prípade však dávajte pozor na problematické prvé ročníky. Podobne ako pri koncernových kolegoch, objavujú sa tu problémy s vyjazdenými motormi TDI, upchatými DPF filtrami a nefunkčným EGR ventilom, určite si preklepnite históriu vozidla a či bolo pravidelne servisované.

Darex odporúča

Ak teda hľadáte rodinné auto s veľa „simply clever“ riešeniami, je Roomster to pravé orechové. Vaše deti budú vďaka úžasnému výhľadu vzadu úplne ticho, manipulovať so sedadlami pri dokorán otvorených dverách je hračka a na ceste vás pobaví. Berte ho s neskorším TSIčkom alebo osvedčeným 1.9 TDi a máte to!

2. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR
Cena v hotovosti
3 799,00 €
Mesačne od
22,00 €

výpočet splátok

nafta úsporné
  • Motor: 1.4 TDi, 51 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:6/2008
  • Stav tachometra: 202 643 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 5.4 l/100 km
  • Farba: Červená
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
Prihláste sa
cez svoj účet a získajte zľavu .

NEZÁVÄZNÁ REZERVÁCIA VOZIDLA
ZISKAJTE ZĽAVU AŽ 300 €
Tlač karty vozidla



Podobné vozidlá z ponuky
Fiat Punto, 1.3 i, 48 kW

Fiat Punto

1.3 i, 48 kW
r.v. 6/2010, 174 515 km

Cena : 4 299,00 €
Škoda Fabia, 1.4i Elegance, 63 kW

Škoda Fabia

1.4i Elegance, 63 kW
r.v. 3/2010, 200 767 km

Cena s DPH: 4 799,00 €
Škoda Fabia, 1.6 TDI, 66 kW

Škoda Fabia

1.6 TDI, 66 kW
r.v. 11/2012, 186 599 km

Cena s DPH: 4 499,00 €
Seat Ibiza, 1.4TDI, 51 kW

Seat Ibiza

1.4TDI, 51 kW
r.v. 11/2005, 164 886 km

Cena : 3 699,00 €
Toyota Auris, 2.2 D-CAT, 130 kW

Toyota Auris

2.2 D-CAT, 130 kW
r.v. 2/2008, 175 868 km

Cena : 4 999,00 €

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK