Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010 Foto č. 2 - Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010 Foto č. 3 - Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010 Foto č. 4 - Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010 Foto č. 5 - Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010 Foto č. 6 - Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010 Foto č. 7 - Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010 Foto č. 8 - Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010 Foto č. 9 - Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010 Foto č. 10 - Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010 Foto č. 11 - Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010 Foto č. 12 - Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010 Foto č. 13 - Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010 Foto č. 14 - Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010 Foto č. 15 - Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010 Foto č. 16 - Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010 Foto č. 17 - Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline 2010




Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné okná
  • El. zrkadlá
  • Vyhrievané zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Strešné lyžiny
  • Rádio/CD
  • Airbag 4X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Senzor tlaku v pneu
  • Servisná knižka
  • Manuálna klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Tempomat
  • Denné svietenie
  • Hliníkové disky
  • Parkovacie senzory vzadu
  • Bluetooth
  • Start & Stop systém

K vozidlu je servisná knižka. Auto je s dieselovým motorom. Súčasťou výbavy je aj klimatizácia. S tempomatom. Auto má ISOFIX, na pripevnenie detskej autosedačky.

Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Škoda Fabia II: Kráľ je mŕtvy, nech žije kráľ

Škoda Fabia druhej generácie nadviazala na úspechy tej prvej aj napriek vzhľadu, ktoý sa nepáčil každému.

Prechody generácii znamenajú najmä pri Škode zachovanie tých istých hodnôt, no v odlišnom kabáte a s lepšou technikou. Inak to nebolo ani pri druhej generácii populárnej Fabie, ktorá pri svojom uvedení v roku 2007 vzbudila mierny humbug. Na vine boli o niečo menej vyvážené proporcie – nová Fabia bola o kúsok (4 mm) užšia a vyššia (až o 47 mm).

Trh si na ňu však rýchlo zvykol – to isté platí aj o verzii kombi, kde zmenené proporcie vynikli najviac. Z ponuky zmizol neveľmi úspešný sedan, ktorý na východných trhoch nahradil Volkswagen Polo Sedan so škodováckou tvárou. Tú istú tvár zdieľal aj o niečo skôr predstavený, úžitkový model Roomster. Facelift z roku 2010 neskôr pomohol Fabiu aspoň opticky rozšíriť.

Benzínové motory pre Fabiu II.

Pod krátkou a členitou kapotou sme mohli nájsť rovnaké benzínové osadenstvo ako pri posledných modeloch prvej Fabie – 1.2 HTP (44, resp. 51 kW), 1.4 16V (63 kW), pričom pribudla 1,6 16V (77 kW). Do kombíku sa základná 1.2 HTP s výkonom 44 kW nedostala. Po facelifte v roku 2010 prišla verzia RS s výkonom až 132 kW z motora 1.4 TSI a motor 1.2 TSI (63, resp. 77 kW).

Diesel až do 77kW výkonu

Dieselové agregáty zastupovali takisto rovnaké mená – 1.4 TDI (51, resp. 59 kW) a 1.9 TDI (77 kW), no diesel bez turba (1.9 SDI) už k dispozícii nebol. Verzia GreenLine potom obsahovala motor 1.4 TDI s výkonom 59 kW a DPF filtrom. Od roku 2010 ju vymenila 55 kW verzia motoru 1.2 TDI a dosluhujúcu 1.9 TDI nahradila modernejšia 1.6 TDI so vstrekovaním common-rail a výkonmi 55, 66 a 77 kW.

Karoséria a strecha v iných farbách

V tomto čase sa už dbalo na individualizáciu vozdila, Fabiu teda môžete dostať aj s odlišnou farbou strechy voči zvyšku karosérie. Nápadne sa odlišovala aj športová verzia RS, podobne ako oplastovaná verzia Scout, ktorá síce veľmi chcela byť terénnym vozidlom, no s náhonom len na prednú nápravu sa jej to nedarilo. Do mesta sa však oplastovanie hodí určite. Za zmienku stojí aj verzia Monte Carlo s červeno-čiernym lakovaním a atraktívnymi doplnkami, dostupná od roku 2011.

Väčší batožinový priestor

Fabiu II postavili na takmer rovnakom základe ako prvú generáciu, vpredu teda nájdeme McPherson a vzadu vlečenú nápravu s torznou tyčou. Vo vnútri sa polepšili pri batožinovom priestore, ktorý má v hatchbacku objem až 300 litrov, kombi ponúka 481 litrov. Aj interiér si ale vyslúžil kritiku – najmä za tvrdé plasty, ktoré však znamenajú vyššiu odolnosť a pri ojazdenom vozidle teda skôr výhodu.

Pozor na servisnú históriu

Fabia druhej generácie netrpela žiadnou chronickou poruchou, podobne, ako prvá generácia. Stále si treba dať pozor na hrubé zaobchádzanie s motorom 1.2 HTP, ktorý často skončil s podpálenými ventilmi či s preskočenou rozvodovou reťazou – poruchou, ktorá má na motor často fatálne následky. Oplatí sa tiež skontrolovať plnú servisnú históriu vozidla – najmä pravidelnosť výmeny oleja; najmä pri menších motoroch nezaškodí, ak sa mení častejšie, ako predpisuje výrobca. Výkričník ale môžeme napísať k motorizácii 1.2 TSI – dynamikou je síce veľmi lákavá, do pamäti sa však predovšetkým zapísala ako skutočne nespoľahlivá.

Darex odporúča

Fabia v svojej druhej generácii teda naďalej platí za hodnotné vozidlo, a podobne ako pri prvej generácii, sa oplatí zamerať na benzínovú jednaštvorku so šestnástimi ventilmi. Odvezie toho veľa a bezpečne – a rozhodne pri tom nebude fňukať!

servisná knižka,

nafta úsporné
  • Motor: 1.2 TDI Greenline, 55 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:9/2010
  • Stav tachometra: 162 463 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: combi
  • Kombinovaná spotreba: 3.4 l/100 km
  • Farba: Modrá
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: TMBJK25J1B3078350
Podobné vozidlá z ponuky

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK