Seat Ibiza 1.2 i 2008

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


Seat Ibiza 1.2 i 2008Seat Ibiza 1.2 i 2008 Foto č. 2 - Seat Ibiza 1.2 i 2008 Foto č. 3 - Seat Ibiza 1.2 i 2008 Foto č. 4 - Seat Ibiza 1.2 i 2008 Foto č. 5 - Seat Ibiza 1.2 i 2008 Foto č. 6 - Seat Ibiza 1.2 i 2008 Foto č. 7 - Seat Ibiza 1.2 i 2008 Foto č. 8 - Seat Ibiza 1.2 i 2008 Foto č. 9 - Seat Ibiza 1.2 i 2008 Foto č. 10 - Seat Ibiza 1.2 i 2008 Foto č. 11 - Seat Ibiza 1.2 i 2008 Foto č. 12 - Seat Ibiza 1.2 i 2008 Foto č. 13 - Seat Ibiza 1.2 i 2008 Foto č. 14 - Seat Ibiza 1.2 i 2008 Foto č. 15 - Seat Ibiza 1.2 i 2008 Foto č. 16 - Seat Ibiza 1.2 i 2008 Foto č. 17 - Seat Ibiza 1.2 i 2008 Foto č. 18 - Seat Ibiza 1.2 i 2008

TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Majiteľom vozidla bola len jedna osoba, má jasný pôvod. Kúpené v SR. Má servisnú knižku. S klimatizáciou.

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné okná
  • Servo
  • Rádio
  • Airbag 4X
  • ABS
  • Servisná knižka
  • Sezónne prezutie
  • Manuálna klimatizácia
  • Denné svietenie
Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Seat Ibiza (2008-2017): Príjemné s užitočným

Ibiza tradične zastupovala ten tretí variant spomedzi trojčiat Škoda Fabia a VW Polo. Od jej štvrtej generácie sa však začala rovnováha právom naštrbovať.

Kvalitný výrobok

Dalo by sa povedať, že toto je to prelomové auto, ktoré dostalo Seat do povedomia ľudí tam, kam odjakživa patril. Jeho image totiž v posledných desaťročiach trpel v kontraste s leskom a slávou VW či Škody. Ibiza štvrtej generácie však dostala novú platformu PQ35, dobré motory, vynikajúce jazdné vlastnosti a oproti svojej predchádzajúcej generácii dokonca schudla. Ponúkala sa ako troj- či päťdverový hatchback alebo kombi a na trhu vydržala do roku 2017.

Benzínové motory

Ibiza prišla na trh s benzínovým trojvalcom 1,2 12V (51 kW) a dvomi štvorvalcami 1,4 16V (63 kW) a 1,6 16V (77 kW). O niečo neskôr prišiel model Cupra s dvakrát prepĺňaným 1,4 TSi so 132 kW. Po nej nasledovala slabšia športová verzia FR, ktorá s rovnakou technikou dosahovala len 110 kW výkonu. V roku 2010 prišla najslabšia verzia Ibizy – 1,2 HTP so 44 kilowattmi a motor 1,2 TSi nahradil 1,6 16V. Po facelifte boli v ponuke motory 1,2 12V (44, 51 kW), 1,4 16V (63 kW), 1,2 TSi (77 kW) a 1,4 TSi (110 kW).

Dieselové motory

Z dieselov je tu spočiatku trojvalec 1,4 TDI (59 kW) a štvorvalec 1,9 TDI (77 kW), neskôr pribudlo aj slabšie 1,9 TDi s výkonom 66 kW. Neskôr dostala verzia FR motor 2.0 TDI so 105 kW. Ďalej pribudol motor 1,2 TDi s 55 kW, ktorý nahradil 1,4 TDi a po facelifte sa ustálila paleta dieselov na motoroch 1,2 TDi (55 kW), 1,6 TDi (66 kW) a 2,0 TDi vo verzii FR.

Bezpečná aj na dvakrát

Crash-testy euro NCAP absolvovala Ibiza dvakrát – aj podľa novej, a aj podľa starej metodiky a vždy získala za ochranu cestujúcich plný počet hviezdičiek.

Interiér je kvalitný

V interiéri je to kus staršieho Seatu, ktorý očividne čakajú lepšie zajtrajšky. V preklade: je sympaticky tvarovaný, no materiály stále ešte nepatria úplne k špici, aspoň do faceliftu v roku 2014. Dielenské spracovanie je na dobrej úrovni a priestoru je tu tak akurát. Volant navyše dobre padne do ruky. Batožinový priestor Ibizy ponúkne 284 litrov, po sklopení zadných sedadiel je to však len 900 litrov. Kombi ponúka 430, resp. 1 164 litrov po sklopení zadných sedadiel.

Jazda Ibizou vie nadchnúť

Ibiza jazdí veľmi dobre, nadchne aj športovejšie založeného vodiča a ponúkne mu primeraný komfort. Vozidlo sa nakláňa len veľmi jemne a nedotáčavosť prichádza skutočne len zriedka. Pri verzii kombi je podvozok trocha plavnejší ako pri hatchbacku, stále je však Ibiza obratné vozidlo. Dobre padnúci volant navyše ponúka aj primeraný cit.

Aj spoľahlivosť je na vysokej úrovni

Ibiza sa považuje za primerane až lepšie spoľahlivý automobil. Občas sa vyskytne menší problém s elektronikou,či vybúchaný podvozok, nie je to ale nič chronické. Vyhli by sme sa motoru 1,2 HTP, obzvlášť ak jazdíte mimo mesta, či motoru 1,4 TDi, ktorý je síce spoľahlivý, no dosť zastaraný a s veľkým turboefektom.

Svoju pozornosť zvýšte pri motoroch

Dávajte pozor na servisnú históriu vozidla, a to najmä na výmenu náplní – neodporúča sa presahovať interval výmeny 15 000 kilometrov. Zle neurobíte s motormi 1,6 ani 1,9 TDi, pozor však na upchaté DPF filtre a nefunkčné EGR ventily, prípadne netesnosti turbodúchadiel – to platí aj pre benzínové motory. Pozor aj na rané motory TSI.

Darex odporúča

Ak ale zvládnete voľbu motora, Ibiza sa vám odvďačí vysokou úžitkovou hodnotou a skvelými jazdnými vlastnosťami. Choďte do benzínovej jednaštvorky či neskorších TSI alebo TDI s vynímkou trojvalcovej 1,4 a užívajte si Auto Emoción!

1. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR

benzín úsporné
  • Motor: 1.2 i, 44 kW
  • Palivo: benzín
  • Rok:8/2008
  • Stav tachometra: 43 222 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 5.8 l/100 km
  • Farba: Červená
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: VSSZZZ6LZ8R076045
Podobné vozidlá z ponuky
Fiat Bravo, 1.4 16V, 66 kW

Fiat Bravo

1.4 16V, 66 kW
r.v. 5/2010, 71 521 km

Cena : 5 799,00 €
Seat Cordoba, 1.4, 63 kW

Seat Cordoba

1.4, 63 kW
r.v. 1/2008, 110 041 km

Cena : 3 999,00 €
Hyundai i20, 1.2i, 57 kW

Hyundai i20

1.2i, 57 kW
r.v. 6/2012, 59 406 km

Cena : 5 699,00 €
Peugeot 206+, 1.4i, 54 kW

Peugeot 206+

1.4i, 54 kW
r.v. 7/2011, 95 082 km

Cena : 5 499,00 €
Citroën C3, 1.4i Exclusive, 54 kW

Citroën C3

1.4i Exclusive, 54 kW
r.v. 11/2003, 103 992 km

Cena : 3 499,00 €

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK