Peugeot 307 CC 1.6 2005

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


Peugeot 307 CC 1.6 2005Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 2 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 3 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 4 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 5 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 6 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 7 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 8 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 9 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 10 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 11 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 12 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 13 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 14 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 15 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 16 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 17 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 18 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 19 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 20 - Peugeot 307 CC 1.6 2005 Foto č. 21 - Peugeot 307 CC 1.6 2005

TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Vozidlo po prvom majiteľovi s jasným pôvodom. Kúpené v SR. Servisná knižka je k dispozícii. Auto s klimatizáciou. Auto má parkovacieho asistenta. Sedadlá sú vyhrievané.

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné okná
  • El. zrkadlá
  • Vyhrievané zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Rádio/CD
  • Airbag 6X
  • ABS
  • Servisná knižka
  • Automatická klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Vyhrievané sed.
  • Hliníkové disky
  • Parkovací asistent
Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Peugeot 307 (2006): Tvrdohlavý lev

Tristosedmička je dobre vyzerajúce, priestranné a dobre jazdiace auto, ktoré veľa nestojí. Kde je teda problém? A je tu vôbec nejaký?

Obrovská výzva

Jeho predchodca Peugeot 306 sa stal populárnym snáď v každom ohľade, v akom sa auto môže stať. Na ceste, v pretekoch a dokonca aj neraz na filmovom plátne. 307 tak mala neľahkú úlohu. Prišla v roku 2001 a ponúkala svieži a sympatický vzhľad, priestranný interiér a dobré jazdné vlastnosti. Dokonca aj technicky – nejmä elektronikou – bola úplne inde ako 306-ka. A presne to sa jej stalo neraz osudným.

Veľa osobností

Vo výrobe vydržala do roku 2008 a ponúkala sa v mnohých karosárskych variantoch – troj- a päťdverový hatchback, kombi Break, luxusnejšie kombi SW s až siedmimi sedadlami či kupé-kabriolet 307 CC s pevnou skladacou strechou. Pre východné trhy bol predstavený aj variant Sedan.

Benzínové motory

Zo začiatku bolo na výber medzi tromi benzínovými motormi – 1,4 8V, 1,6 16V a 2,0 16V. Neskôr bola základná 1,4 nahradená šestnásťventilovou s výkonom 65 kW. V roku 2005 dostal motor dvojliter viac výkonu o tri kilowatty – dovedna teraz vytiahol 103 kilowattov. Rýchlo potom prišiel facelift a 130-kilowattová verzia motoru 2.0i 16V.

Dieselové motory

Pri dieselových motoroch sa zo začiatku počítalo s dvoma prevedeniami motoru 2,0 HDi so 66 a 80 kW – FAP. V októbri prišiel menší diesel 1,4 HDi a o rok neskôr výkonnejší veľký turbodiesel 2,0 HDi 16V s FAP filtrom a 100 kilowattmi. 80-kilowattová 1,6 HDi nahradila dvojliter s rovnakým výkonom a po facelifte zmizol aj najslabší agregát 2,0 HDi.

Posádku ochráni dobre

Testami Euro NCAP prešla 307 v roku 2001 a získala 4 hviezdičky z piatich.

Cesta na vysokej úrovni

Interiér je navrhnutý ergonomicky a priestranne a je vyhotovený z dobre pôsobiacich a kvalitných materiálov. Keďže Peugeot 307 bol na svoju kategóriu a rok výroby obrovský, miesta je tu dostatok. Slabšia je možno len kvalita dielenského spracovania pri starších modeloch.

307 ponúka aj veľa miesta

Batožinový priestor má objem 341 litrov, po sklopení zadných sedadiel narastie na 1 328 litrov. Break poskytuje 503/1 675 litrov a SW len 137 litrov. Prečo tak málo? Má až sedem sedadiel. Bez nich má až 520, resp. 1 875 litrov a nadchne obrovskou panoramatickou strechou.

Hladké cesty mu chutia

Jazdné vlastnosti sú dobré, najmä na hladkých cestách. Podvozok nezaprie svoje jednoduchšie riešenie a na kľukatých cestách ši nerovnostiach sa ukážu jeho slabiny, najmä pri použití veľkých kolies. Aj v oblasti riadenia je 307 rodinným autom – veľkým a pohodlným.

Pozor na elektroniku

Peugeot 307 je, laicky povedané, chronicky nespoľahlivý. Už od počiatku výroby ho trápili problémy s elektronikou či inými malichernosťami. Vypisovať všetky poruchy nemá význam, vedelo sa pokaziť prakticky všetko. Všeobecne, je lepšie zamerať sa na exempláre z konca výrobného cyklu s čo najjednoduchšími motormi a výbavou.

Medzi solídne motory sa radí 2,0 HDi 16V či 1,4 16V, u prvého menovaného však treba dbať na servisnú históriu a kilometre. Často sa vyskytujú problémy s EGR ventilom či FAP filtrom pevných častíc.

Mali by ste vedieť, čo kupujete

Skrátka, keď pôjdete kupovať Peugeot 307, vždy si so sebou zoberte niekoho, kto autám rozumie a auto dobre skontroluje. Boli kusy, ktoré sa kazili stále – existovali však aj nezničiteľné. Ktovie, možno je to skutočne kvôli tomu, že Francúzi môžu poobede piť víno aj v práci.

Darex odporúča

Ak ale natrafíte na ten dobrý kus s plnou históriou, nesklame vás. Peugeot 307 je uživateľsky nesmierne príjemný automobil, navyše za smiešnu sumu. Ťažko by ste hľadali za podobnú cenu tak dobre využiteľný stroj ako tento.

1. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR

benzín úsporné
  • Motor: 1.6, 80 kW
  • Palivo: benzín
  • Rok:2/2005
  • Stav tachometra: 135 026 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: cabrio
  • Kombinovaná spotreba: 4.2 l/100 km
  • Farba: Čierna
  • Počet miest: 4
  • Počet dverí: 3
  • VIN: VF33BNFUC83886422
Podobné vozidlá z ponuky
Volkswagen Eos, 2.0 TDi, 103 kW

Volkswagen Eos

2.0 TDi, 103 kW
r.v. 4/2007, 164 544 km

Cena : 6 299,00 €
Audi TT, 2.0 TFSi, 147 kW

Audi TT

2.0 TFSi, 147 kW
r.v. 2/2007, 211 046 km

Cena s DPH: 8 299,00 €
Mercedes-Benz SLK 200, 1.8, 120 kW

Mercedes-Benz SLK 200

1.8, 120 kW
r.v. 4/2007, 164 560 km

Cena : 9 499,00 €
Volkswagen Golf Cabrio, 2.0 GTI, 155 kW

Volkswagen Golf Cabrio

2.0 GTI, 155 kW
r.v. 10/2012, 110 857 km

Cena : 16 999,00 €
Nissan 350 Z, 3.5 i, 206 kW

Nissan 350 Z

3.5 i, 206 kW
r.v. 3/2004, 62 305 km

Cena : 23 999,00 €

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK