Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo 2017

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!





TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné a zadné okná
  • El. zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Pohon 4x4
  • Rádio
  • Automatická prevodovka
  • Airbag 6X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Servisná knižka
  • Možný odpočet DPH
  • Po operatívnom leasingu
  • Automatická dvojzónová klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Adaptívny tempomat
  • Xenónové svetlomety
  • Ostrekovače svetlometov
  • Denné svietenie
  • Navigačný systém
  • Hliníkové disky
  • Parkovacie senzory vzadu a vpredu
  • Parkovacia kamera
  • Hands free sada
  • Bluetooth
  • Multifunkčný volant
  • Start & Stop systém

Auto malo len jedného majiteľa, čo je predpokladom dobrej kúpy. Auto kúpené na Slovensku. Servisná knižka je súčasťou dokumentácie vozidla. Cenu auta znižuje odpočet DPH. Auto má tiež pohon 4x4. Prevodovka je automatická. Auto je s dieselovým motorom. S klimatizáciou. Auto má tempomat. Svetlá sú xenónové. Auto má ISOFIX, na pripevnenie detskej autosedačky.

Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Opel Insignia: Všetko, čo potrebujete

Insignia bola v prvej generácii míľovým skokom pre Opel. Ako v dizajne, tak aj v kvalite jazdy či dielenského spracovania. Nová generácia dosiahla ešte vyššiu úroveň.

Opel Insignia sa v prvej generácii stala veľmi obľúbeným sedanom / liftbackom / kombi strednej triedy. V tomto trende sa snaží pokračovať aj v druhej generácii. A treba povedať, že výsledok je podobne ako pri prvej generácii výborný. Na trh prišla v roku 2017 ako liftback (Grand Sport) a kombi (Sports Tourer). Neskôr dorazil variant Country Tourer so zvýšeným podvozkom, pohonom 4x4 a oplastovaním, a športové GSI.

Bohatá ponuka benzínových motorov

Ponuku benzínových motorov tvorí nový základ 1,5 Turbo, ktorý nahradil motor 1,4 Turbo. Dostupný je v dvoch výkonnostných verziách: 103 kW a 121 kilowattov. Druhou možnosťou je štvorvalec 2,0 Turbo s výkonom 191 kW, ktorý sa dodáva len s pohonom všetkých štyroch kolies a osemstupňovým automatom od ZF. Model GSI prináša rovnakú motorizáciu, no ostrejší podvozok a brzdy, nechýba ani aerodynamický paket.

Dieselové motory

Dieselový line-up tvorí štvorvalec 1,6 CDTI (81, resp. 100 kW) a dvojlitrový agregát 2,0 CDTI s výkonom 125 kW (170 k). Vrchol ponuky tvorí aj tu verzia GSI, ktorá disponuje 154 kilowattmi výkonu, taktiež z dvojlitrového turbodieselu.

Insignia je bezpečná

Insignia prešla nárazovými testami Euro NCAP v roku 2017 a získala plný počet hviezdičiek, 5 z piatich.

Veľa užitočnej výbavy

Treba povedať, že Insignia už vo svojej prvej generácii zaujala predovšetkým slušnou porciou užitočnej výbavy v nielen opticky, ale aj na dotyk príjemnom interiéri. V ňom je teraz navyše o niečo viac miesta. Zmenila sa aj architektúra prístrojovej dosky, ktorej teraz dominuje veľký dotykový displej. To znamená, že zmizlo aj tlačidlové more v interiéri predchádzajúcej generácie.

Insignia býva väčšinou dobre vybaveným automobilom - bohatá bola totiž aj základná výbava. V tej príplatkovej by sme však našli mnoho prvkov výbavy, ktoré sa v reálnom svete skutočne zídu: Spomeňme napríklad adaptívny podvozok FlexRide, či výborné maticové LED svetlomety IntelliLux. Hľadajte vozidlá s príplatkovými ergonomickými sedadlami - sú výborné.

Objem batožinového priestoru Insignie je 490, resp. 1450 litrov pre liftback, 560, resp. 1665 litrov pre kombi.

Spoľahlivosť

Pravdou je, že predchádzajúca verzia Insignie bola najmä v prvých rokoch výroby náchylná na rôzne menšie poruchy. Nová Insignia však s tou starou nemá technicky spoločné vôbec nič. Čo nám však prezradí o svojej spoľahlivosti, pravdepodobne zistíme až po uplynutí záručnej lehoty – v dobe písania textu ide o prakticky nový automobil.

Jazdné vlastnosti

Insignia je primárne komfortné auto, určené na prekonávanie dlhých vzdialeností. Poskytuje plejádu jazdných asistentov, veľmi citlivý systém udržiavania v jazdnom pruhu či aktívny tempomat. Pridajte do mixu excelentné svetlomety, najlepšie sedadlá v triede a zamatovo jemný prejav benzínového dvojlitrového turbomotora s perfektne zladeným osemstupňovým automatom. Áno, Insignia si vodiča skutočne dokáže získať.

Darex odporúča:

Opel Insignia je vo svojej druhej generácii naďalej veľmi všestranným automobilom, ktorý vyliečil väčšinu neduhov prvej generácie. Oproti konkurencii jej možno chýba imidž prémiovosti, no to doháňa svojimi schopnosťami a šikovnými prvkami príplatkovej výbavy.

1. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR

nafta úsporné 4x4 automat
  • Motor: 2.0 CDTI Cosmo, 125 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:5/2017
  • Stav tachometra: 144 380 km
  • Prevodovka: automat 6 st.
  • Pohon:4x4
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 6.2 l/100 km
  • Farba: Hnedá tmavá
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: W0LGT6E15G1085818
Podobné vozidlá z ponuky

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK