Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007 Foto č. 2 - Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007 Foto č. 3 - Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007 Foto č. 4 - Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007 Foto č. 5 - Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007 Foto č. 6 - Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007 Foto č. 7 - Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007 Foto č. 8 - Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007 Foto č. 9 - Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007 Foto č. 10 - Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007 Foto č. 11 - Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007 Foto č. 12 - Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007 Foto č. 13 - Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007 Foto č. 14 - Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007 Foto č. 15 - Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007 Foto č. 16 - Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007 Foto č. 17 - Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007 Foto č. 18 - Mercedes-Benz A 150 1.5i 2007

TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Majiteľom vozidla bola len jedna osoba, má jasný pôvod. Vozidlo bolo kupované na Slovensku. K vozidlu je servisná knižka. Súčasťou výbavy je aj klimatizácia. So systémom ISOFIX.

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné okná
  • El. zrkadlá
  • Servo
  • Rádio/CD
  • Airbag 4X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • Isofix
  • Servisná knižka
  • Manuálna klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Denné svietenie
  • Hands free sada
  • Bluetooth
  • Multifunkčný volant
Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Mercedes-Benz triedy A (W169): Úspešná misia

Prvá generácia Áčka sa napriek detským problémom vyšvihla na predajný Olymp. Druhá generácia rozhodne nezaostávala, len trocha vyrástla v každom smere.

Premyslený škriatok

Druhej generácii, uvedenej v roku 2004, zostala rovnaká koncepcia – sendvičová platforma s motorom vpredu naprieč a pohonom predných kolies – zlepšila sa však kvalita materiálov a dielenského spracovania. Ponúkala sa v troj- a päťdverovom prevedení, so širokou paletou motorov a puncom prémiovej značky. V roku 2008 prišiel facelift, tretia generácia prišla s podstatne iným zameraním až v roku 2012.

Benzínové motory

Pod kapotou bolo spočiatku na výber z niekoľkých motorizácií. Benzínové začínali na variantoch A170 – 1.7i (85 kW) a A200 – 2.0i (100 kW), neskôr sa k nim pridali verzie A150 – 1.5i (70 kW) a prepĺňaný benzínový motor A200 Turbo – 2.0 T (142 kW). Po facelifte bol pre A150 a A170 dostupný aj systém start-stop.

Dieselové motory a prevodovky

Pri turbodieselových motoroch si môžete vyberať medzi A180 CDI – 2.0 CDI (80 kW) a A200 CDI – 2.0 CDI (103 kW), neskôr pribudol dvojliter A160 CDI s výkonom 60 kW, ktorý sa po facelifte ponúkal aj s balíkom BlueEFFICIENCY. Vyrábala sa aj čisto elektrická verzia Áčka, E-Cell, ktorá sľubovala dojazd až 200 kilometrov.

Všetky motory fungujú s päť- či šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, dostupný bol aj klasický variátorový automat Autotronic.

Bezpečný a vzdušnýinteriér

Áčko prešlo nárazovým testom EuroNCAP v roku 2005 a odnieslo si 5 hviezdičiek z piatich.

Oproti svojmu predchodcovi Áčko vyrástlo a pôsobí omnoho stabilnejšie. Kolesá sú umiestnené v rohoch karosérie, čo sa prejavuje aj v interiéri – je tu viac miesta. Okrem toho nastal priam galaktický skok v kvalite použitých materiálov a dizajne interiéru, ktorý skrátka už nevyzeral ako hračka.

Batožinový priestor ponúka objem 435 litrov. So sedadlami sa však dá v Áčku čarovať a vybrať sa dajú všetky, okrem vodičovho, čo vytvorí celkovú kapaciu 1995 litrov. Poteší pravidelný tvar batožinového priestoru, relatívne nízka nakladacia hrana a výborný výhľad z vozidla vďaka vyššiemu posedu.

Jazda na vysokej úrovni

Vďaka nepodarenému losiemu testu prvej generácie dostala tá druhá do vienka prepracovanú zadnú nápravu, ktorá kombinuje modifikovanú tuhú nápravu s wattovým priamovodom a nesie názov parabolická. Funguje výborne, podobne ako predná typu McPherson. Každé Áčko tiež dostalo mechanicky ovládanú dvojstupňovú tuhosť tlmičov.

Svoje problémy však Mercedes-Benz triedy A má

Vyhli by sme sa motorizácii 160 CDI, keďže napriek svojmu objemu ponúka podpriemernú dynamiku a ani spotreba neoslní. Občas môže potrápiť elektronika vozidla, najmä centrálne zamykanie, otváranie kufrových dverí, ovládanie okien, ukazovateľ paliva, trysky ostrekovačov. Na našich cestách dostáva zabrať aj podvozok, ktorého silentbloky si výmenu vypýtajú „plávaním“ na ceste a búchavými zvukmi. V ročníkoch 2005/06 sa môže vyskytnúť hrdza na spodnej časti dverí, na podbehoch kolies a spodnej hrane batožinového priestoru.

Pozor na prevodovky

Pozor aj na prevodovky CVT/Autotronic, výmenu kľúčových hydraulických ventilov si prosí niekedy už po 100 000 km. Pri manuáloch dajte pozor, aby jednotka a spiatočka išli zaradiť ľahko. Ak nie, ruky preč. Pri benzínových motoroch môže potrápiť zapaľovacia cievka či vstrekovače, palivové čerpadlo. Vozidlá vybavené DPF filtrom treba občas prevetrať, jazdené len v meste sa vedia upchať a nasleduje drahý servis.

Darex odporúča

Ak ale hľadáte vozidlo, ktoré na malom pôdoryse poskytne veľa úžitkovej hodnoty, imidž prémiového auta a neprekonateľnú variabilitu interiéru, ste srpávne. Pridajte k tomu dobré jazdné vlastnosti a výborný výhľad, dajte si pozor na pár vecí a hor‘ sa na cesty!

1. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR

benzín úsporné
  • Motor: 1.5i, 70 kW
  • Palivo: benzín
  • Rok:1/2007
  • Stav tachometra: 74 943 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: 3 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 5.9 l/100 km
  • Farba: Čierna
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 3
  • VIN: WDD1693311J402359
Podobné vozidlá z ponuky
Fiat Bravo, 1.4 16V, 66 kW

Fiat Bravo

1.4 16V, 66 kW
r.v. 5/2010, 71 521 km

Cena : 5 799,00 €
Peugeot 206+, 1.4i, 54 kW

Peugeot 206+

1.4i, 54 kW
r.v. 7/2011, 95 082 km

Cena : 5 499,00 €
Seat Cordoba, 1.4, 63 kW

Seat Cordoba

1.4, 63 kW
r.v. 1/2008, 110 041 km

Cena : 3 999,00 €
Hyundai i20, 1.2i, 57 kW

Hyundai i20

1.2i, 57 kW
r.v. 6/2012, 59 406 km

Cena : 5 699,00 €
Hyundai i20, 1.3, 63 kW

Hyundai i20

1.3, 63 kW
r.v. 10/2012, 97 284 km

Cena : 6 499,00 €

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK