Ford Focus 1.6 TDCi 2008

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


Ford Focus 1.6 TDCi 2008Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 2 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 3 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 4 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 5 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 6 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 7 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 8 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 9 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 10 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 11 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 12 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 13 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 14 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 15 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 16 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 17 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 18 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008 Foto č. 19 - Ford Focus 1.6 TDCi 2008

TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Vozidlo bolo zakúpené na Slovensku. S dieselovým motorom. Vo výbave je klimatizácia. Tempomat vo výbave. So systémom ISOFIX.

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné a zadné okná
  • El. zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Rádio/CD
  • Airbag 4X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Automatická klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Tempomat
  • Navigačný systém
  • Dažďový senzor
  • Parkovacie senzory vzadu
  • Hands free sada
  • Bluetooth
  • Multifunkčný volant
Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Ford Focus II. generácie (2004 - 2011) – Zaostrené na úspech

Nielen brilantný podvozok a konečne dobré dieselové motory robia z pokračovania Fordu Focus ten správny nástroj na cesty.

Konzervatívnejší, no o kus lepší

Na trh prišiel v roku 2004 a už pri prvej prezentácii vzbudil rozruch. Preč bol rozhádzaný interiér, karoséria pôsobila robustne a celkovo mali všetci pocit, že sa Ford učí po nemecky. Po troj- a päťdverovom hatchbacku prišlo na rad aj kombi Turnier, neveľmi úspešný Sedan a aj verzia Coupé – Cabriolet s pevnou skladacou strechou. Vydarený facelift na seba nechal čakať do roku 2007 a v nezmenenej podobe sa vyrábal ešte ďalšie štyri roky..

Na našom trhu sa predával vo verziách Ambiente, Trend a Ghia, nechýbali ani športové prevedenia ST a po facelifte aj RS..

Benzínové motory

Čo sa týka motorov, druhá generácia je skutočne o pár kilometrov pred prvou. Na výber bolo z viacerých benzínových jednotiek – radšej sa ale vyhnite základnej a slabej 1.4 (59 kW) a skúste zamieriť trocha vyššie, napríklad 1.6 s 74 kW, 1.8 s výkonom 92 kW či 2.0 s výkonom 107 kW. Na vrchole potravinového reťazca stáli verzie ST a RS s päťvalcom Duratec. ST bol skôr pohodlným krížnikom, RS s výkonom 224 kW bol už skutočným šoférskym nástrojom..

Dieselové motory

Ford sa poučil z predchádzajúcich chýb a nový Focus vybavil spoľahlivými dieselovými motormi. Na výber bolo z 1.6 TDCi Duratorq, ktoré dostalo často zabrať ako firemné vozidlo. Ideálom je tu jednotka 1.8 TDCi Duratorq, ktorá sa kvôli emisným normám vyrábala len do roku 2010. Okrem jednašestky vznikla v spolupráci s PSA aj dvojlitrová jednotka 2.0 TDCi s výkonom 100 kW..

Najlepšia jazda v hre

Focus bol väčšinou o vizuálne niečo menej presvedčivo spracovanou, no jazdne rozhodne lepšou alternatívou ku Golfu. Čas k tomu pridal ešte aj spoľahlivosť. Sofistikovaný podvozok používal vpredu zavesenie kolies typu McPherson a vzadu čudo, nazývané aj Control Blade druhej generácie. Disponuje trojicou priečnych a dvojicou pozdĺžnych ramien a umožňuje kolesu najlepšiu kinematiku pohybu. Obe nápravy sú veľmi robustné a dovďačia sa najlepšou jazdou v triede..

Ford Focus je bezpečný a priestranný

Focus druhej generácie podstatne narástol, napriek päťhviezdičkovému výsledku z nárazových testov Euro NCAP však narástol aj zvnútra. Vzadu už je na nohy dostatočný priestor, kabína pôsobí robustne, no je vyhotovená z pocitovo lacnejších materiálov. Dá sa s ňou však rýchlo zžiť; obhajcovia Octavií si však často (a právom) berú do úst nedostatok odkladacích priestorov. Ponúka ale celkom slušný a dostupný batožinový priestor, ktorý v prípade hatchbacku činí 285 litrov a v prípade kombi až 526 litrov. Po sklopení sedadiel ponúka 1245, resp. 1525 litrov, kabriolet dáva 534 litrov pri natiahnutej streche a pri stiahnutej len 248. Poteší nízka nakladacia hrana..

Veľa hodnoty za málo peňazí

Pre tento Focus platí, že podobne ako pri konkurenčnej Astre dostatnete za svoje peniaze slušný kus hodnoty. Dajte si pozor na vybehané 1.6 TDCi, ktoré ak dostalo počas svojho života zabrať, vypýta si pozornosť EGR ventilom, opotrebeným turbodúchadlom či únikmi oleja. 2.0 TDCi však potrápi maximálne tak EGR ventilom či – podobne ako 1.8 TDCi – SCV ventilom čerpadla Common Rail vstreku..

Darex odporúča

Ak hľadáte spoľahlivé auto pre každú situáciu a nebude vám vadiť absencia loga VW, Focus je rozhodne najlepšia voľba. A máme tu pre vás jeden chytrotip: Praktické a chic kombíky bývajú lacnejšie ako hatchbacky..

2. majiteľ, kúpené v SR

nafta úsporné
  • Motor: 1.6 TDCi, 80 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:5/2008
  • Stav tachometra: 251 790 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 4.3 l/100 km
  • Farba: Čierna
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: WF0PXXGCDP8C59479
Podobné vozidlá z ponuky
Škoda Octavia, 1.9TDI, 77 kW

Škoda Octavia

1.9TDI, 77 kW
r.v. 3/2007, 232 007 km

Cena : 3 799,00 €
Peugeot Partner, 1.6 HDi, 55 kW

Peugeot Partner

1.6 HDi, 55 kW
r.v. 11/2010, 279 608 km

Cena s DPH: 2 499,00 €
Peugeot Partner, 1.6 HDi, 55 kW

Peugeot Partner

1.6 HDi, 55 kW
r.v. 10/2010, 287 773 km

Cena s DPH: 2 499,00 €
Opel Astra, 1.4, 66 kW

Opel Astra

1.4, 66 kW
r.v. 5/2007, 196 773 km

Cena : 3 999,00 €
Peugeot Partner, 1.6 HDi, 55 kW

Peugeot Partner

1.6 HDi, 55 kW
r.v. 10/2010, 303 380 km

Cena s DPH: 2 499,00 €

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK