BMW 535 535 d Tour xDrive 2016

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


BMW 535 535 d Tour xDrive 2016BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 2 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 3 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 4 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 5 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 6 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 7 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 8 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 9 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 10 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 11 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 12 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 13 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 14 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 15 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 16 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 17 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 18 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 19 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 20 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 21 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 22 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 23 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 24 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 25 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 26 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 27 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 28 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 29 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 30 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 31 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016 Foto č. 32 - BMW 535 535 d Tour xDrive 2016



TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Výbava

Auto je po prvom majiteľovi. Kúpené v SR. Z ceny auta je možné odpočítať DPH. S automatickou prevodovkou. Vozidlo s dieselovým motorom.

Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

BMW radu 5 (F10): Opäť najlepším

Päťkové BMW bolo už dlho symbolom športového luxusu v strednej triede. Jeho generácia F10 bola v mnohom konzervatívnejšia, no aj vďaka tomu nestarne.

Nedbalá elegancia

Päťkové BMW vo svojej šiestej generácii prekvapilo svojou konzervatívnosťou. Predchádzajúca E60 bola totiž výkladnou skriňou moderných technológií a kontroverzného dizajnu. F10 ale ide skôr na istotu a vzhľadovo začína tam, kde končil model E39 – akoby sa za prechádzajúcu generáciu hanbila. Predstavená bola v roku 2009 a na trh sa dostala o rok neskôr ako sedan a kombi, no odvodený bol od nej aj model Gran Turismo.

Benzínové motory

Paleta motorov je pri BMW skutočne široká, navyše sa v posledných rokoch pomerne dynamicky menila. Základom bol štvorvalcový model 520i, ktorý ponúkal 135 kW, nad ním stálo šesťvalcové 523i s výkonom 150 kW. Nasleduje 528i so 190 kW šesťvalcom v prvom roku výroby, neskôr ho nahradil 180 kW turbo-štvorvalec.

530i mala zo šesťvalca rovných 200 kW a 535i k nemu pridala turbo a ďalších 25 kW. 550i bola zastupovaná agregátom V8 turbo, v prvom roku výroby s 300 kilowattmi, v druhom až s 331 kW. Bol tu aj hybrid s označením 5 ActiveHybrid, ktorý disponoval 250 kW sústavou. Samostatnou kategóriou je M5 s dvoma turbami, 412 kilowattmi a ôsmimi valcami.

Dieselové motory

Základ tvoril od roku 2013 turbodieselový štvorvalec 518d, ktorý ponúkal 105, resp. 113 kW. Nad ním stál v hierarchii model 520d, tiež prepĺňaný štvorvalec s výkonmi 140, 135 a 143 kW, v závislosti od roku výroby. 525d ponúkala 150 kW zo šesťvalca v prvom roku výroby, neskôr ju nahradilo štvorvalcové turbo so 160 kW.

530, 535 a M550d xDrive sa spoliehajú na ten istý motor, len 530 má 180, resp. 190 kW z jedného turba, 535d zasa 225 a 230 kW z dvoch turbodúchadiel a M550d, ako vrchodlný turbodiesel, má turbá dokonca tri. Z nich vyrába výkon 280 kW.

Bezpečnosť

BMW radu 5 je bezpečnostne na veľmi vysokej úrovni aj aktívne, tak aj pasívne. V Euro NCAP získalo 5 hviezdičiek z piatich.

Komfortný, aj dynamický

BMW radu 5 je automobilom, ktorý svojou univerzálnosťou dokáže ohúriť. Jeho kabína je priestranná, dielenské spracovanie je prvotriedne a nahnevať tak môže maximálne pár detailov, ako široký stredový panel a občasná tendencia šetriť na nesprávnych miestach – napríkald na nekvalitnom koberci v kufri, ktorý má objem 520 litrov pre sedan a 560 litrov pre verziu kombi.

Jazda je na prvom mieste

BMW bolo vždy etalónom jazdných vlastností a „päťka“ generácie F10 nie je výnimkou. Jazdne sa zaraďuje ako najlepšia v triede a motory tiež potešia svojimi výkonmi, využiteľnosťou, no najmä prekvapivo vysokou spoľahlivosťou.

Rad 5 je odolný

Nehrozia ani problémy s rozvodovou reťazou, aj podľa štatistík je BMW radu 5 nadpriemerne spoľahlivé. Poteší každý motor, len u najkomplikovanejších verzií treba počítať s vysokými prevádzkovými nákladmi nielen na spotrebu, no hlavne na údržbu spotrebných častí auta. Čím väčšie, silnejšie a drahšie auto je, tým viac prostriedkov si napokon vypýta od majiteľa.

Darex odporúča

Žiadny z motorov nie je zlý, najmä turbodiesely urobili obrovský pokrok a aj vďaka programu EfficientDynamics ponúkajú novšie BMW skutočne dobrú spotrebu. Udržiavať automobil ako rad 5, je však všeobecne drahé, takže sa odporúčame zamerať na autá s čo najnižším a autentickým nájazdom, s plnou servisnou históriou a jasnou minulosťou.

1. majiteľ, kúpené v SR

nafta automat
  • Motor: 535 d Tour xDrive, 230 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:8/2016
  • Stav tachometra: 96 790 km
  • Prevodovka: automat 8 st.
  • Karoséria: combi
  • Kombinovaná spotreba: 6.7 l/100 km
  • Farba: Biela
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: WBA5K71070G296291
Podobné vozidlá z ponuky

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK