Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 2 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 3 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 4 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 5 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 6 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 7 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 8 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 9 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 10 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 11 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 12 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 13 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 14 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 15 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 16 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 17 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 18 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011 Foto č. 19 - Volkswagen Polo 1.6 TDi Highline 2011



TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné a zadné okná
  • El. zrkadlá
  • Vyhrievané zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Rádio/CD+MP3
  • Automatická prevodovka
  • Airbag 4X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Servisná knižka
  • Automatická klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Tempomat
  • Denné svietenie
  • Hliníkové disky
  • Parkovacie senzory vzadu
  • Hands free sada
  • Bluetooth
  • USB

K vozidlu je servisná knižka. Vo výbave je automatická prevodovka. V aute je dieselový motor. Súčasťou výbavy je aj klimatizácia. S tempomatom. S ISOFIX systémom na pripevnenie detskej sedačky.

Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Volkswagen Polo V. (6R): Podarilo sa

Polo, teraz už predchádzajúcej generácie, vzbudilo po svojom predstavení vlnu nadšenia. A tá neupadá ani po rokoch.

Volkswagen Polo piatej generácie bolo predstavené v roku 2009 na ženevskom autosalóne a hneď si získalo priaznivcov. Prečo? Jeho vzhľad vsadil na úprimnosť a vyhol sa extravagancii predchodcu, rozum navyše pokračoval aj v interiéri vozidla, kde sme mohli nájsť množstvo príjemných materiálov, ale najmä dôkladné dielenské spracovanie. Polo si taktiež zachovalo kompaktné rozmery a príliš neporástlo. Na našom trhu sa ponúkalo sa ako troj- či päťdverový hatchback.

Široká paleta motorov

Základný trojvalec 1,2 MPI sa ponúkal v 6V verzii (44 kW) a silnejšej, dvanásťventilovej verzii, s výkonom 51 kilowattov. Ponuku najskôr uzatváral motor 1,4 16V s výkonom 63 kW, ktorý bol neskôr nahradený motorom 1,2 TSI s výkonom 66 kW. V roku 2011 prišla verzia Blue GT s 1,4 TSi so 103 kW a vypínaním dvojice valcov, v roku 2014 nahradili základné trojvalce úplne nové, litrové jednotky 1,0 MPI s výkonom 44 a 55 kW. Od roku 2010 tvoril vrchol ponuky model Polo GTI s výkonom až 132 kilowattov z motora 1,4 TSI.

Vyberiete si aj z dieselov

Dieselových sŕdc tu pracovalo tiež niekoľko. Trojvalec 1,2 TDI sa objavoval len v úspornej verzii Bluemotion, ponuka pokračovala motorom 1,6 TDI so 66 kilowattmi. Neskôr oba motory nahradil nový, turbodieselový štvorvalec 1,4 TDI radu EA 288 dostupný v 55-, 66- a 77-kilowattovom prevedení.

Polo je bezpečné

V nárazovom teste obstálo Polo na výbornú, odnieslo si 5 hviezdičiek z piatich, aj napriek úspore hmotnosti o takmer osem percent.

V interiéri pravý Volkswagen

Vnútri by ste našli typický Volkswagen – kvalitné materiály, príkladné dielenské spracovanie a najmä nepriestrelnú ergonómiu. Náladu môže pokaziť až priestor na zadných sedadlách. Ak má vodič niečo cez 190 centimetrov, nebude príliš jednoduché sa napasovať zaňho. Batožinový priestor pojme v základnom usporiadaní 280 litrov batožiny a po sklopení sedadiel nevznikne žiadny schod. Čo vznikne, je však priestor s objemom 962 litrov.

Jazda na špici

Polo však najmä dobre jazdí. Podvozok je zmesou komfortného odpruženia a istých jazdných vlastností. Poteší aj riadenie vozidla, o to viac v dynamickejšom GTI – škoda, že je k dispozícii len s automatom DSG.

Pozor na pár drobností pri výbere

Z motorizácii si dajte pozor len na prvé exempláre 1,2 TSI, ktoré trpeli na svoju komplexnosť a zložitý rozvodový systém. Ďalej vám odporúčame dať si pozor na modely vo vyšších výbavových stupňoch – tu sa naozaj šetrilo a najchudobnejšie verzie dostali napríklad podstatne menej výkonné žiarovky, či nemäkčenú palubnú dosku. Ustrážte servisnú históriu vozidla, pravidelné výmeny náplní a pri turbodieseloch pozor na podozrivé vibrácie, ťažšie štarty a zanesené EGR ventily či DPF filtre.

Darex odporúča:

Zoberte ho s akýmkoľvek trojvalcom alebo turbodieselovou jednašestkou na dlhšie trasy, a odvďačí sa vám nenáročnou prevádzkou, chronickým nestarnutím a okrem skvelých jazdných vlastností si bude aj držať hodnotu. Jednoznačne dobrý nápad!

2. majiteľ, servisná knižka,

nafta úsporné automat
  • Motor: 1.6 TDi Highline, 66 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:11/2011
  • Stav tachometra: 104 885 km
  • Prevodovka: automat 7 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 3.7 l/100 km
  • Farba: Šedá
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: WVWZZZ6RZCY061460
Podobné vozidlá z ponuky

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK