Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007 Foto č. 2 - Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007 Foto č. 3 - Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007 Foto č. 4 - Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007 Foto č. 5 - Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007 Foto č. 6 - Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007 Foto č. 7 - Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007 Foto č. 8 - Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007 Foto č. 9 - Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007 Foto č. 10 - Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007 Foto č. 11 - Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007 Foto č. 12 - Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007 Foto č. 13 - Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007 Foto č. 14 - Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007 Foto č. 15 - Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007 Foto č. 16 - Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007 Foto č. 17 - Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007 Foto č. 18 - Renault Mégane Combi 1.5 DCI 2007



TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné a zadné okná
  • El. zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Strešné lyžiny
  • Rádio/CD
  • Airbag 6X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Senzor tlaku v pneu
  • Automatická klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Tempomat
  • Denné svietenie
  • Svetelný senzor
  • Vyhrievané sed.
  • Parkovacie senzory vzadu a vpredu

Vozidlo bolo zakúpené na Slovensku. Auto je s dieselovým motorom. Klimatizácia vo výbave vozidla. Tempomat vo výbave. Auto má ISOFIX, na pripevnenie detskej autosedačky. Auto s vyhrievanými sedadlami.

Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Renault Megane II (2002 - 2008): Stálica na trhu

Megane druhej generácie spočiatku zaujal nezvyčajne tvarovanou zadnicou, čas však ukázal, že toho má v rukáve oveľa viac.

Mégane druhej generácie upútal

Druhá generácia Meganu sa predstavila v roku 2002 a okamžite si získala veľkú pozornosť odbornej i laickej verejnosti. Prečo? Ako to už býva zvykom, mohol za to najmä vzhľad. Mégane bol až birazne ostro rezaný a jeho zadná časť odporovala princípom aerodynamiky – a aj praktickosti. Okrem kontroverzného, troj- a päťdverového hatchbacku však existujú aj varianty sedan a kombi, či odkonca kupé-kabriolet s pevnou skladacou strechou. Čo si teda vybrať?

Široká paleta benzínových motorov

Megane poteší skutočne veľkou paletou ponúkaných motorov. Nájdeme tu benzínové motory 1,4 (72 kW), 1,6 16V (83 kW) či 2,0 16V s 99 kilowattmi. Neskôr pribudla aj slabšia 1,4 16V so 60 kW a z úplne opačného súdka zasa verzia RenaultSport či RS s prepĺňaným šestnásťventilovým dvojlitrom s výkonom 165 kW a mnohými ďalšími výkonnostnými úpravami. Jeho slabší derivát sa nazýval 2,0 T a prišiel o rok neskôr so 121 kW.

Po facelifte bolo na výber z motorov 1,4 16V (72 kW), 1,6 16V (83 kW), 2,0 16V (99 kW), 2,0 T 16V (121 kW) a 2,0 T 16V (165 kW), neksôr pribudla ešte oslavná verzia RS s prívlastkom F1 team R26 a výkonom až 169 kW.

Pozor však na diesely

Z dieselových motorov boli v ponuke agregáty so vstrekovaním common-rail a objemom 1,5 dCi (60 kW) a 1,9 dCi (88 kW). O rok neskôr pribudla silnejšia verzia 1,5 dCi so 74 kW a po facelifte oba posilnili na 63 a 78 kW. Novinkou bol štvorvalec 2,0 dCi so 110 kW a posilnil aj turbodiesel 1,9 dCi, a to na 96 kW.

Bezpečnosť až na prvom mieste

Nárazové testy organizácie Euro NCAP absolvovali dve verzie Meganu – hatchback a kupé-kabriolet CC, obe autá dosiahli maximálny počet hviezdičiek.

Príjemný interiér

Interiér vozidla je tvarovaný sympaticky, niektoré materiály však vedia po čase ochabnúť, narážať do seba a vydávať zvuky. Po facelifte sa situácia zlepšila. Treba si zvyknúť napríklad na typicky renaultovský ovládač rádia pod volantom či netradične riešenú páku ručnej brzdy. Miesta je vpredu celkom dosť, situácia sa však stáva podstatne horšou vzadu. Zvažujúca sa strecha nedopraje hlavám pasažierov, miesta pre nohy tu taktiež veľmi veľa nezostalo.

Priestorom vzadu skutočne neoslní

Najhoršie je však na tom batožinový priestor, ktorého 330 litrov spočiatku neoslní. Keď zoberieme do úvahy jeho nevyužiteľnosť, danú nezvyčjanými piatymi dverami, zisťujeme, že o extrémne praktické auto tu nejde. Po sklopení sedadiel však ponúka slušných 1 190 litrov objemu. Kombi a sedan je však iná káva – predĺžený rázvor o 61 mm spraví svoje na zadných sedadlách a predĺžená zadná časť zasa zväčší objem kufra na 520 litrov. V prípade kombi ešte môžeme sklopiť sedadlá a získať až 1600 litrov. Kabriolet ponúka 490, resp 190 litrov so zloženou strechou.

Dobré jazdné vlastnosti

Mégane jazdí štandardne, aj napriek jednoduchej konštrukcii podvozka je jazda bezpečná za väčšiny podmienok. Rýchle verzie RenaultSport sú zasa nástrojom pre fajnšmekra. Riadenie je však až zbytočne preposilňované.

Spoľahlivosť podľa nálady

Spoľahlivosť je v prípade Meganu skôr podpriemerná. Skontrolujte štartovaciu kartu auta, či nie je poškodená, či sa svetlomety nezahmlievajú, hnevať môže ale nemusí takmer všetko elektrické, dobre teda pri kúpe skontrolujte každý prvok výbavy. Pozor na rané modely, pri ich chode nesmie nič búchať ani klepať, inak je zle.

Mierte na benzínové motory

Všeobecne, vyhnite sa dieselovým motorom. Trápili ich pravdepodobne všetky neduhy, aké mohli, plus pár čerešničiek na torte ako napr. zadretie motora. Benzínové motory majú tiež zvyčajne nižší nájazd a lacnejšie opravy. Prevodovka musí radiť ľahko, inak sú opotrebované synchróny. Pozrite tiež, či z auta neuniká žiadna kvapalina.

Darex odporúča

Chcete Megane druhej generácie? V poriadku. Vyhnite sa však dieselovým exemplárom, lebo vedeli napáchať viac škoy ako úžitku. Ak si však pri kúpe dáte pozor a nepodľahnete prvému dojmu, získate sympatický a zvyčajne dobre vybavený rodinný voz za veľmi dobrú cenu.

kúpené v SR

nafta
  • Motor: 1.5 DCI, 78 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:11/2007
  • Stav tachometra: 258 707 km
  • Prevodovka: manuál 6 st.
  • Karoséria: combi
  • Farba: Hnedá svetlá
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: VF1KMSEJ638655494
Podobné vozidlá z ponuky

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK