Renault Laguna 1.5 DCI 2008

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


Renault Laguna 1.5 DCI 2008Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 2 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 3 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 4 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 5 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 6 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 7 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 8 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 9 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 10 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 11 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 12 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 13 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 14 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 15 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 16 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 17 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 18 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 19 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008 Foto č. 20 - Renault Laguna 1.5 DCI 2008



TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné a zadné okná
  • El. zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Rádio/CD+MP3
  • Airbag 6X
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Servisná knižka
  • Automatická dvojzónová klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Tempomat
  • Denné svietenie
  • Dažďový senzor
  • Hliníkové disky
  • Parkovacie senzory vzadu
  • Multifunkčný volant

Servisná knižka je k dispozícii. V aute je dieselový motor. Súčasťou výbavy je aj klimatizácia. S tempomatom. Auto má ISOFIX, na pripevnenie detskej autosedačky.

Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Renault Laguna (2010): Viac nadčasová, než sme si mysleli

Laguna tretej generácie musela nahradiť úspešnú a príťažlivú, no chronicky nespoľahlivú druhú generáciu. Podarilo sa?

Ťažká práca

Renault na prelome desaťročí vedel, že ich druhá Laguna bola troška problémové dieťa. Jazdila dobre, ponúkala obstojný komfort a spĺňala atribúty veľkého Renaultu, no jej nespoľahlivosť odlákala mnoho zákazníkov. Tretia generácia mala byť úplne iná. Šokovala najmä dizajnom, či na míle vzdialeným interiérom. Ponúkala sa ako liftback či kombi, pribudlo aj štýlové Coupé. Facelift prišiel v roku 2010. A spoľahlivosť? Oveľa lepšia. No a dobrá správa je tá, že do cien sa to nepremietlo.

Benzínové motory

Laguna prišla v roku 2007 a ponúkala benzínové motory 1,6 16V (81 kW), 2,0i (103 kW) a 2,0i TCe (125 kW). V roku 2008 prišlo vrcholné GT – to disponovalo v prípade bezínu prepĺňaným dvojlitrom so 150 kW a natáčaním zadných kolies. Čo sa týka Laguny GT, tá prišla s motormi 2,0 TCe (125, 150 kW) a 3,5 V6 (175 kW). Základná 1,6 16V sa prestala ponúkať v roku 2010.

Dieselové motory

Z dieselových motorov boli spočiatku na výber štyri varianty – 1,5 dCi (81 kW) a 2,0 dCi (96, 110 a 127 kW). Neskôr prišla verzia GT, ktorá k dieselom prifúkla aj 131-kilowattovú verziu motoru 2,0 dCi. Pod kapotu modelu Coupé sa dostali diesely 2,0 dCi (110, 127, 131 kW) a vrcholný 3,0 dCi V6 (173 kW).

Naozaj bezpečné vozidlo

Testy organizácie Euro NCAP prebehli na Lagune v roku 2007. Za ochranu posádky získala najlepší možný počet hviezdičiek: päť z piatich.

Interiér príjemne prekvapí

Interiér je spracovaný moderne a vyrobený z príjemných materiálov. V prvých rokoch výroby sa vyskytli horšie doliehajúce plasty a vŕzgavé zvuky. Vnútri Laguny je dosť ticho, čo môže nejedného šoféra potešiť. Miesta je dosť najmä vpredu, vzadu už je to trocha horšie – ako v priestore pre nohy, tak aj v priestore pre hlavy zadných pasažierov. Batožinový priestor liftbacku poskytne horších 450 litrov, kombi ponúka 508 litrov objemu, ktorý sa dá zväčšiť až na 1 593 litrov.

Dobré jazdné vlastnosti

Na ceste je Laguna pomerne sebaistá, nezaprie však jednoduchšiu architektúru podvozka. Kto chce Lagunu často a riadne prevetrať, mal by zvoliť verziu so zatáčaním pomocou všetkých štyroch kolies – 4Control. Vozidlo sa s ním stane podstatne obratnejšie. Bohužiaľ, riadenie nenasleduje túto linku – je síce presné, no neposkytuje vodičovi toľko informácií, koľko by mohlo.

Výborná spoľahlivosť

Laguna predchádzajúcej generácie bola problémovým dieťaťom, preto je novšia generácia podstatne robustnejšia. Potrápia najmä softwarové prvky na navigácii, paneli klimatizácie či bezkľúčovom štartovaní auta. Tieto problémy sa však nemali vyskytnúť, ak auto pravidelne navštevovalo autorizovaný servis. Na prehliadkach totiž často prehrávali software. Budte si istí, že auto robí všetko, čo má (najmä pri zamykaní).

Malé chybičky sa však nájdu

Ak to s jazdením myslíte vážne, vyhnite sa motorizácii 1,6 16V, je síce spoľahlivá, no na Lagunu príliš slabá. 1,5 dCi má podobný problém, narozdiel od benzínu si však svoju daň vypýta na bleskovom opotrebovávaní. Ale ak už, pozerajte sa po verziách bez filtra pevných častíc. A vždy platí pravidlo: čím novší, tým lepší. Pri vyššom nájazde zvykne pohnevať predná náprava, tyčky stabilizátorov a uloženia. Všetko musí fungovať hladko a ticho. Pozor aj na priesaky vody do interiéru.

Darex odporúča

Ak si však dáte pozor, máte pred sebou automobil, ktorý ako nový síce mal svoje slabiny, tie sa však premietli do smiešnej súčasnej ceny. Pozrite sa po dvojlitroch, dajte pozor na stav filtrov, kvapalín a olejov a rozhodne nepohrdnite zaujímavou verziou GT. Skutočne obrovská hodnota za veľmi malé peniaze.

2. majiteľ, servisná knižka,

nafta úsporné
  • Motor: 1.5 DCI, 81 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:1/2008
  • Stav tachometra: 216 740 km
  • Prevodovka: manuál 6 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 4.9 l/100 km
  • Farba: Šedá
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: VF1BT0A0639685753
Podobné vozidlá z ponuky

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK