Opel Astra 1.4i Enjoy 2008

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


Opel Astra 1.4i Enjoy 2008Opel Astra 1.4i Enjoy 2008 Foto č. 2 - Opel Astra 1.4i Enjoy 2008 Foto č. 3 - Opel Astra 1.4i Enjoy 2008 Foto č. 4 - Opel Astra 1.4i Enjoy 2008 Foto č. 5 - Opel Astra 1.4i Enjoy 2008 Foto č. 6 - Opel Astra 1.4i Enjoy 2008 Foto č. 7 - Opel Astra 1.4i Enjoy 2008 Foto č. 8 - Opel Astra 1.4i Enjoy 2008 Foto č. 9 - Opel Astra 1.4i Enjoy 2008 Foto č. 10 - Opel Astra 1.4i Enjoy 2008 Foto č. 11 - Opel Astra 1.4i Enjoy 2008 Foto č. 12 - Opel Astra 1.4i Enjoy 2008 Foto č. 13 - Opel Astra 1.4i Enjoy 2008 Foto č. 14 - Opel Astra 1.4i Enjoy 2008 Foto č. 15 - Opel Astra 1.4i Enjoy 2008 Foto č. 16 - Opel Astra 1.4i Enjoy 2008 Foto č. 17 - Opel Astra 1.4i Enjoy 2008 Foto č. 18 - Opel Astra 1.4i Enjoy 2008



TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné okná
  • El. zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Rádio/CD
  • Airbag 4X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • Servisná knižka
  • Automatická klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Denné svietenie
  • Multifunkčný volant

Auto kúpené na Slovensku. Servisná knižka je k dispozícii. Vo výbave je klimatizácia.

Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Opel Astra H (2008): Dozrieva ako víno

Počas svojho výrobného cyklu sa skláňala pred populárnejším Golfom a Focusom, čas však vyzdvihol jej robustnú konštrukciu.

Konkurencie sa nebojí

Opel Astra H prišla v marci roku 2004 ako troj- a päťdverový hatchback po vzore populárnej generácie G, ktorá sa s ňou spoločne udržala vo výrobe, s názvom Classic. Kombi verzia s názvom Caravan na seba nenechalo prišla v zime toho istého roku. Kto počkal, dočkal sa aj spoločného nástupcu kupé a kabrioletu Bertone – Opelu Astra TwinTop s pevnou skladacou strechou. A kto chcel, mohol mať odrazu aj sedan!

Benzínové motory

Astra je vybavená technikou od GM, poteší teda veľká rozmanitosť prevažne spoľahlivých motorov. Základná benzínová jednaštvorka (55 kW) na auto stačí, s rýchlosťou však stráca dych. Jednašestka s výkonom 77 kW, resp. 85 kW odvedie svoju prácu lepšie a v ponuke bola aj jednaosmička s výkonom 92, resp. 103 kW. Turbomotory začínali s objemom dva litre na 125 kW a 147 kW, najdynamickejšia bola verzia OPC, ktorej nadmerná porcia výkonu poriadne trápila nie príliš sofistikovaný podvozok.

Dieselové motory

Dieselové motory začínali na 1.3 CDTI, ešte pred ním však boli na trhu verzie s 1.7 a 1.9 litrovými objemami. Jednatrojka sa mala s výkonom len 66 kW tendenciu trápiť, ostatné môžeme len odporúčať. Koncom roka 2009 prišla Astra J, pod označením Astra Classic sa predávala ešte nejaký čas naďalej.

Času odoláva dobre

Astra pôsobila počas svojho životného cyklu viac-menej v tieni Volkswagenu Golf a Fordu Focus, ktoré pôsobili hodnotnejším dojmom. Čas však vyzdvihol jej robustnú konštrukciu a odolnosť podvozku, i keď – najmä pri vyťažených kombíkoch – dochádzalo k nadmernému opotrebovaniu zadnej nápravy a jej ložísk. Motory taktiež radíme medzi tie spoľahlivejšie, ťažké diesely však dali občas zabrať aj prednej náprave.

Férová ponuka

Jazdne netreba od Astry očakávať veľké zázraky – nie je to pre ňu práve priorita. Ak je ale podvozok v poriadku, ide o príjemné auto s bezpečnými a komfortnými jazdnými vlastnosťami. Hrdze sa u nej tiež netreba báť, vynahradí to však drobnosťami, akými sú vlhkosť v svetlometoch či korózia „spotrebných“ dielov ako napr. výfuk, chybné motorčeky stieračov.

Astra H má miesta a bezpečia dosť

Vnútri síce môže byť Astra strohá, kabína je však vzdušná a z odolných materiálov. Niekomu nemusia byť po chuti ani dekory, jej rovesníci na tom ale lepšie nie sú. Nájsť dobre vybavenú Astru H je ťažšie, v našich podmienkach frčali skôr menej vybavené modely. Nie je to však na škodu, pretože elektronika býva pri Opeloch skôr Achillovou pätou.

Objem batožinového priestoru je v prípade Astry hatchback príjemných 350 litrov, trojdverový model GTC ponúka o 10 litrov menej. Kombi sa pochváli 500 litrami a sedan rovnakým objemom. TwinTop ponúkne s natiahnutou strechou 440 litrov, so zloženou len 205 litrov. Po sklopení sedadiel vznikne priestor 1270 litrov pre hatchback (1070 pre GTC) a pre kombi zasa 1590 l.

V nárazovom teste Euro NCAP získala Astra maximálne hodnotenie - päť hviezdičiek z piatich.

Spoľahlivá voľba

Odporúčame motory 1.9 CDTi a 1.8 16V, naopak základné benzínové a dieselové motorizácie (1.4i a 1.3 CDTi) majú s pomerne ťažkou Astrou dosť práce. Pri dieseli sa navyše môže objaviť niekoľko znakov nadmerného opotrebovania.

Pozor si treba dať najmä na dodržiavanie servisných intervalov; v Astre sa navyše vystriedalo za jej život niekoľko motorizácií, ktoré potrebujú úplne odlišný prístup. Nevyhneme sa ani problémom s DPF filtrom a EGR ventilom na vozidlách, ktoré sú nimi vybavené.

Darex odporúča

Celkovo je však Astra pôsobivým vozidlom, najmä s odstupom času. Zbytočná pretechnizovanosť konkurencie tu ustúpila tradičným a spoľahlivým riešeniam, ktoré jej pozíciu na trhu s jazdenými vozidlami len umocňujú. Riaďte sa inštinktom; ak nič nebúcha a neklepe, nemáte sa veľmi čoho báť. Dobrá voľba.

2. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR

benzín úsporné
  • Motor: 1.4i Enjoy, 66 kW
  • Palivo: benzín
  • Rok:12/2008
  • Stav tachometra: 157 607 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 6.1 l/100 km
  • Farba: Strieborná svetlá
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: W0L0AHL4892013985
Podobné vozidlá z ponuky

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK