Autobazár - autá so zárukou Infolinka: 18 080
Škoda Roomster Praktik 1.2i 2011

Škoda Roomster Praktik 1.2i 2011

1. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR

Zľava až 300 €
Pridať do garáže Vymazať z garáže

Akčná cena pri úvere
5 199,00 €
bez DPH 4 332,50 €
Mesačne od
30,00 €
Cena v hotovosti
5 499,00 €
bez DPH 4 582,50 €
Výpočet splátok
Auto s odpočtom DPH

Vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Základné informácie

  • Motor: 1.2i, 51 kW
  • Palivo: benzín
  • Rok:4/2011
  • Stav tachometra: 39 898 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Farba: Biela
  • Počet miest: 2
  • Počet dverí: 5
Majiteľom vozidla bola len jedna osoba, má jasný pôvod. Auto kúpené na Slovensku. Servisná knižka je súčasťou dokumentácie vozidla. Je možný aj odpočet DPH.

Výbava vozidla

  • Imobilizér
  • Servo
  • Airbag 2X
  • ABS
  • Servisná knižka
  • Sezónne prezutie
  • Možný odpočet DPH
  • Po operatívnom leasingu
  • Denné svietenie
  • Rezervovať vozidlo Nezáväzná rezervácia so zľavou až 300 €
  • Staré za nové Protiúčet s bonusom až 500eur
  • Výkup auta Hotovosť do 30 minút
Podobné vozidlá

Škoda Roomster Praktik

  • 1.2i, 51 kW
  • r.v. 4/2011, 40 149 km
Cena s DPH
5 499,00 €

Škoda Fabia

  • 1.6 TDi, 66 kW
  • r.v. 1/2012, 60 157 km
Cena s DPH
6 290,00 €

Škoda Fabia

  • 1.6 TDI, 66 kW
  • r.v. 1/2012, 71 985 km
Cena s DPH
6 799,00 €

Volkswagen Polo

  • 1.4i 16V Comfortline, 59 kW
  • r.v. 1/2007, 72 933 km
Cena
4 699,00 €

Peugeot 206+

  • 1.4i, 54 kW
  • r.v. 7/2011, 95 082 km
Cena
5 799,00 €
Recenzia

Škoda Roomster (2011): Veľmi dobrý nápad

Roomster prišiel najprv ako ambiciózny koncept a neskôr ako vydarené rodinné auto. Aký je a na čo si je treba dať pozor?

Novátorský prístup

Už pri koncepte Roomsteru zostával mnohým ľuďom stáť rozum nad tvarom jeho zadnej časti. Niekomu mohla prísť neestetická, ale prakticksoť jej nevedel uprieť nikto. Konštrukčne je Roomster takým úžitkovým zlepencom Fabie a Octavie. Z Fabie si požičal kompletnú prednú časť, z Octavie zasa širšiu zadnú nápravu. Aj preto nepôsobí narozdiel od Fabie takým nevyrovnaným dojmom. Prišla na trh v roku 2006 a pri voľbe správneho motoru poteší široké spektrum ľudí. Vo výrobe sa udržala do roku 2015, bez plánovaného nástupcu.

Benzínové motory

Spočiatku sme mali na výber medzi troma benzínovými motormi, a to 1,2 HTP (47 kW), 1,4 16V (63 kW) a 1,6 16V (77 kW). Základné HTP neskôr posilnilo na 51 kW a prišla verzia Praktik s motormi 1,2 HTP (51 kW), 1,4 16V (63 kW) a výrazne úžitkovým charakterom. Po facelifte zostali na trhu benzínové motory 1,2 HTP (51 kW) a 1,2 TSI (63, 77 kW).

Dieselové motory

Z dieselov bolo spočiatku na výber z jednotiek 1,4 TDI (51, 59 kW) a 1,9 TDI (77 kW), z toho Praktik ste mohli mať len so slabším trojvalcom. Po facelifte nahradil oba diesely jeden – 1,6 TDi-CR v dvoch výkonnostných variantoch, 66 a 77 kW a neskôr prišla ekologická verzia GreenLine s trojvalcom 1,2 TDi.

Bezpečný, no s malým zakopnutím

Crash-testami Euro NCAP prešla v roku 2006 na dvakrát, keďže sa vykytol problém s kabelážou. Po opakovaní výsledkov dosiahol Roomster ako prvé auto značky Škoda plný počet, päť hviezdičiek z piatich.

Interiér je naozaj vydarený mačkopes

Interiér Roomsteru je po predné sedadlá prakticky rovnaký ako ten z druhej generácie Fabie, sedí sa však vyššie. Nájdeme tu teda predovšetkým tvrdé a nie veľmi hodnotne pôsobiace plasty. Pozor na najnižšie, príliš sparťanské výbavy a slabšie odhlučnenie ako u Fabie. Zadná časť – tzv. Living room – je ešte vyššie položená a výhľad z nej je lepší, najmä vďaka veľkým bočným oknám vzadu.

Prevezie skutočne veľa

Základný objem batožinového priestoru je 477 litrov, čo je veľmi slušné číslo, zadné sedadlá však môžete posúvať dopredu a dozadu, čím sa môže ešte zväčšiť. Jednou z najväčších výhod, ktoré ocení každá rodina s autosedačkou, sú bočné dvere s otváraním takmer do pravého uhla. Po sklopení zadných sedadiel, resp. ich vybratí, narastie objem na 1 555 a 1 780 l.

Poteší aj náročnejšieho vodiča

Ďalšou kladnou stránkou Roomsteru je jednoznačne jazda. Vďaka zadnej náprave z prvej Octavie, ktorá je o 64 mm širšia ako predná, je vozidlo stabilné, i keď sa tatko rozhodne rezať svoje obľúbené zákruty. Do marca roku 2008 zdieľal Roomster prednú nápravu s Fabiou 1. generácie, od tohto dátumu s Fabiou 2. generácie. Neskoršie kusy sú odolnejšie, celkovo však za robustné považujeme všetky.

Motory vyberajte poctivo

Roomster je konštrukčne spoľahlivé auto, treba si najmä dať pozor na motory. Tu sa odporúčame zamerať na agregát 1,9 TDi so 77 kW, ktorý je spoľahlivý a má nízku spotrebu. Určite sa vyhnite motoru 1,2 HTP – je to „legendárny“ trojvalec, ktorému nielen že dôjde dych príliš skoro, vo svojej staršej a slabšej 47 kW verzii je aj náchylný na fatálne chyby v rozvodovej sústave. I keď má malý objem, má veľký apetít.

Klasické nepríjemnosti, ktorým sa dá vyhnúť

Iný je motor 1,2 TSI, ktorý má sily na rozdávanie, v jeho prípade však dávajte pozor na problematické prvé ročníky. Podobne ako pri koncernových kolegoch, objavujú sa tu problémy s vyjazdenými motormi TDI, upchatými DPF filtrami a nefunkčným EGR ventilom, určite si preklepnite históriu vozidla a či bolo pravidelne servisované.

Darex odporúča

Ak teda hľadáte rodinné auto s veľa „simply clever“ riešeniami, je Roomster to pravé orechové. Vaše deti budú vďaka úžasnému výhľadu vzadu úplne ticho, manipulovať so sedadlami pri dokorán otvorených dverách je hračka a na ceste vás pobaví. Berte ho s neskorším TSIčkom alebo osvedčeným 1.9 TDi a máte to!

Späť na detail vozidla

Rezervácia vozidla

Správa *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Výpočet splátok

Mám záujem o výpočet splátok na vozidlo:

Škoda Roomster Praktik 1.2i 2011

Akontácia *
Doba splácania *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Staré za nové

Mám záujem o výmenu vozidla:

Škoda Roomster Praktik 1.2i 2011

za moje staré vozidlo:

Značka a model: *
Rok výroby *
Palivo *
Popis vozidla (objem motora, prevodovka, počet km, výbava) *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Výkup auta za hotové

Mám záujem o predaj vozidla:

Značka a model: *
Rok výroby *
Palivo *
Popis vozidla (objem motora, prevodovka, počet km, výbava) *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Vyhľadávanie - darex.sk