Autobazár - autá so zárukou Infolinka: 18 080
Peugeot 407 SW 1.6 HDi 2007

Peugeot 407 SW 1.6 HDi 2007

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


2. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR

Pridať do garáže Vymazať z garáže



Vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Základné informácie

  • Motor: 1.6 HDi, 80 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:10/2007
  • Stav tachometra: 214 557 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: combi
  • Kombinovaná spotreba: 5.2 l/100 km
  • Farba: Modrá
  • Počet miest: 4
  • Počet dverí: 5
  • VIN: VF36E9HZC21553394
Kúpené v SR. Má servisnú knižku. S dieselovým motorom. S klimatizáciou. Sedadlá sú vyhrievané.

Výbava vozidla

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné a zadné okná
  • El. zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Strešný nosič
  • Rádio/CD
  • Airbag 6X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • Servisná knižka
  • Automatická klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Denné svietenie
  • Dažďový senzor
  • Vyhrievané sed.
  • Hands free sada
  • Panoramatická strecha
  • Rezervovať vozidlo Nezáväzná rezervácia so zľavou až 500 €
  • Staré za nové Protiúčet s bonusom až 500eur
  • Výkup auta Hotovosť do 30 minút
Recenzia

Peugeot 407 (2007): Avantgardný francúz

Po svojom uvedení nevedela štyristosedmička naviazať na úspechy svojho prechodcu. Existujú na to dôvody, dajú sa však vyvážiť.

Dlho očakávaný nástupca

Peugeot 407 prišiel v roku 2004 ako náhrada za takmer dekádu vyrábanú 406. 406, so svojím dizajnom od Pininfariny, bola od uvedenia benchmarkom svojej triedy a je to z každej strany podarené auto. Francúzi už nechceli evolúciu, ale revolúciu, preto prišiel agresívny Peugeot 407. A ten... Tak úplne neuspel. Dnes za to viníme dizajn, nevyvážené proporcie a ďalšie nedostatky, ktoré ale z neho robia schopnú a dostupnú ojazdenku. Vyrábal sa do roku 2011 ako sedan, kupé či kombi SW.

Benzínové motory

Už spočiatku bolo k dispozícii veľa motorov. Z benzínových menujme 1,8i 16V, 2,0i 16V, 2,2i VTC 16V či veľký šesťvalec 3,0 VVT 24V. Podobne ako 307, v roku 2005 dostal motor 2.0i 16V tri kilowatty navyše a štyri kilowatty pribudli aj pre motor 2,2i. Po miernom facelifte prišiel aj motor 2,0 Bioflex na palivo E85.

Dieselové motory

Z dieselových agregátov boli spočiatku na výber dva – 1,6 HDi 16V či 2,0 HDi 16V. Vo verzii Coupé sa neskôr predstavil motor 2,7 V6 HDi so 150 kW. O rok neskôr bol predstavený vydarený motor 2,2 HDi s výkonom 125 kW a zároveň sa aj slabšie 2,0 HDi dostalo do verzie Coupé. Po facelifte si potom tento motor prilepšil o tri kilowatty na 103 kW. Vo finále stihol prísť do verzie Coupé dieselový šesťvalec 3,0 HDi s výkonom 177 kW.

Skutočne bezpečný

Nárazové skúšky Euro NCAP absolvoval Peugeot 407 v roku 2004 a aj vďaka masívnej prednej časti získal plný počet hviezdičiek.

Výborný, no pre niekoho stiesnený interiér

Interiér Peugeotu 407 je rozporuplná záležitosť. Ponúka kvalitné materiály, nestarnúci dizajn a... Veľmi málo miesta. Tento hendikep pocítia najmä cestujúci na zadných sedadlách. Prudko sa zvažujúca strecha situácii tiež veľmi nepomohla. Objem batožinového priestoru je príhodných – a podpriemerných – 407 litrov, resp 448 či 1 365 litrov po sklopení sedadiel pre kombi. Jeho veko sa však dá otvoriť do veľkých uhlov a po sklopení sedadiel vznikne rovná plocha.

Špičkové jazdné vlastnosti

Jazdné vlastnosti sú vecou, ktorou 407 pri svojom uvedení na trh excelovala. Niet sa čomu čudovať, jej podvozok je veľmi prepracovaný. Tu platí, že ľahšie štvorvalce boli obratnejšie, no šesťvalce komfortnejšie vďaka špeciálnemu odpruženiu. Peugeot 407 poskytoval až tri druhy posilňovača riadenia, jeho vyladeniu sa venovala tiež veľká pozornosť. Veľká pozornosť im však ešte často venovaná bude – patrili k najmenej spoľahlivým dielom vozidla.

Pozor na drobnosti

Pri kúpe si dôkladne pozrite elektroniku a rôzne príslušenstvo, centrálne zamykanie, ovládanie okien, páčky pod volantom. Kontrolky si občas idú svoje a upozorňujú na chyby, ktoré sa nedejú, podobne si niekedy idú svoje aj automatické stierače. Pozor na úniky oleja z posilňovača riadenia.

Opatrne s motormi

Pri benzínových motoroch, najmä 3.0 V6, hnevajú zapaľovacie cievky či spotreba oleja, pri dieseloch typické dieselové závady. Najmä sa však porúča EGR ventil. Pri všetkých motoroch HDi odchádzajú remenice na kľukovom hriadeli, čiže ak počujeme hrkotavý zvuk, rýchlo vymeniť – alebo ruky preč. Pri 1,6 HDi sa často vyskytujú aj problémy s turbodúchadlom. Vyhnite sa motorom 2,7 HDi. Ťažko (ak vôbec) sa dajú opraviť a musia mať mimoriadne jemný chod.

Darex odporúča

Ak chcete auto, ktoré je zamerané najmä na vodiča, nikto z vašej rodiny nie je veľmi vysoký a vzhľad auta vám nevadí, 407 nie je zlou voľbou. Skúste ho s motormi s objemom 2,2 litra – ako benzín, tak aj diesel sú dobrou voľbou. Nemali by sklamať ani 2,0 HDi z posledných rokov výroby.

Späť na detail vozidla

Rezervácia vozidla

Správa *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Výpočet splátok

Mám záujem o výpočet splátok na vozidlo:

Peugeot 407 SW 1.6 HDi 2007

Akontácia *
Doba splácania *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Staré za nové

Mám záujem o výmenu vozidla:

Peugeot 407 SW 1.6 HDi 2007

za moje staré vozidlo:

Značka a model: *
Rok výroby *
Palivo *
Popis vozidla (objem motora, prevodovka, počet km, výbava) *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Výkup auta za hotové

Mám záujem o predaj vozidla:

Značka a model: *
Rok výroby *
Palivo *
Popis vozidla (objem motora, prevodovka, počet km, výbava) *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Vyhľadávanie - darex.sk