Autobazár - autá so zárukou Infolinka: 18 080
Ford Focus C-Max 2.0 TDCi Titanium 2008

Ford Focus C-Max 2.0 TDCi Titanium 2008

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


2. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR

Pridať do garáže Vymazať z garáže



Vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Základné informácie

  • Motor: 2.0 TDCi Titanium, 100 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:5/2008
  • Stav tachometra: 294 357 km
  • Prevodovka: manuál 6 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 5.3 l/100 km
  • Farba: Červená
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: WF0EXXGCDE8G40897
Kúpené v SR. Má servisnú knižku. Dieselový motor. Klimatizácia vo výbave vozidla. S tempomatom.

Výbava vozidla

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné a zadné okná
  • El. zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Fólie
  • Rádio/CD
  • Airbag 6X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Servisná knižka
  • Sezónne prezutie
  • Automatická klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Tempomat
  • Denné svietenie
  • Dažďový senzor
  • Kožený interiér
  • Hliníkové disky
  • Parkovacie senzory vzadu a vpredu
  • Hands free sada
  • Bluetooth
  • Multifunkčný volant
  • Panoramatická strecha
  • Rezervovať vozidlo Nezáväzná rezervácia so zľavou až 500 €
  • Staré za nové Protiúčet s bonusom až 500eur
  • Výkup auta Hotovosť do 30 minút
Recenzia

Ford Focus II. generácie (2004 - 2011) – Zaostrené na úspech

Nielen brilantný podvozok a konečne dobré dieselové motory robia z pokračovania Fordu Focus ten správny nástroj na cesty.

Konzervatívnejší, no o kus lepší

Na trh prišiel v roku 2004 a už pri prvej prezentácii vzbudil rozruch. Preč bol rozhádzaný interiér, karoséria pôsobila robustne a celkovo mali všetci pocit, že sa Ford učí po nemecky. Po troj- a päťdverovom hatchbacku prišlo na rad aj kombi Turnier, neveľmi úspešný Sedan a aj verzia Coupé – Cabriolet s pevnou skladacou strechou. Vydarený facelift na seba nechal čakať do roku 2007 a v nezmenenej podobe sa vyrábal ešte ďalšie štyri roky..

Na našom trhu sa predával vo verziách Ambiente, Trend a Ghia, nechýbali ani športové prevedenia ST a po facelifte aj RS..

Benzínové motory

Čo sa týka motorov, druhá generácia je skutočne o pár kilometrov pred prvou. Na výber bolo z viacerých benzínových jednotiek – radšej sa ale vyhnite základnej a slabej 1.4 (59 kW) a skúste zamieriť trocha vyššie, napríklad 1.6 s 74 kW, 1.8 s výkonom 92 kW či 2.0 s výkonom 107 kW. Na vrchole potravinového reťazca stáli verzie ST a RS s päťvalcom Duratec. ST bol skôr pohodlným krížnikom, RS s výkonom 224 kW bol už skutočným šoférskym nástrojom..

Dieselové motory

Ford sa poučil z predchádzajúcich chýb a nový Focus vybavil spoľahlivými dieselovými motormi. Na výber bolo z 1.6 TDCi Duratorq, ktoré dostalo často zabrať ako firemné vozidlo. Ideálom je tu jednotka 1.8 TDCi Duratorq, ktorá sa kvôli emisným normám vyrábala len do roku 2010. Okrem jednašestky vznikla v spolupráci s PSA aj dvojlitrová jednotka 2.0 TDCi s výkonom 100 kW..

Najlepšia jazda v hre

Focus bol väčšinou o vizuálne niečo menej presvedčivo spracovanou, no jazdne rozhodne lepšou alternatívou ku Golfu. Čas k tomu pridal ešte aj spoľahlivosť. Sofistikovaný podvozok používal vpredu zavesenie kolies typu McPherson a vzadu čudo, nazývané aj Control Blade druhej generácie. Disponuje trojicou priečnych a dvojicou pozdĺžnych ramien a umožňuje kolesu najlepšiu kinematiku pohybu. Obe nápravy sú veľmi robustné a dovďačia sa najlepšou jazdou v triede..

Ford Focus je bezpečný a priestranný

Focus druhej generácie podstatne narástol, napriek päťhviezdičkovému výsledku z nárazových testov Euro NCAP však narástol aj zvnútra. Vzadu už je na nohy dostatočný priestor, kabína pôsobí robustne, no je vyhotovená z pocitovo lacnejších materiálov. Dá sa s ňou však rýchlo zžiť; obhajcovia Octavií si však často (a právom) berú do úst nedostatok odkladacích priestorov. Ponúka ale celkom slušný a dostupný batožinový priestor, ktorý v prípade hatchbacku činí 285 litrov a v prípade kombi až 526 litrov. Po sklopení sedadiel ponúka 1245, resp. 1525 litrov, kabriolet dáva 534 litrov pri natiahnutej streche a pri stiahnutej len 248. Poteší nízka nakladacia hrana..

Veľa hodnoty za málo peňazí

Pre tento Focus platí, že podobne ako pri konkurenčnej Astre dostatnete za svoje peniaze slušný kus hodnoty. Dajte si pozor na vybehané 1.6 TDCi, ktoré ak dostalo počas svojho života zabrať, vypýta si pozornosť EGR ventilom, opotrebeným turbodúchadlom či únikmi oleja. 2.0 TDCi však potrápi maximálne tak EGR ventilom či – podobne ako 1.8 TDCi – SCV ventilom čerpadla Common Rail vstreku..

Darex odporúča

Ak hľadáte spoľahlivé auto pre každú situáciu a nebude vám vadiť absencia loga VW, Focus je rozhodne najlepšia voľba. A máme tu pre vás jeden chytrotip: Praktické a chic kombíky bývajú lacnejšie ako hatchbacky..

Späť na detail vozidla

Rezervácia vozidla

Správa *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Výpočet splátok

Mám záujem o výpočet splátok na vozidlo:

Ford Focus C-Max 2.0 TDCi Titanium 2008

Akontácia *
Doba splácania *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Staré za nové

Mám záujem o výmenu vozidla:

Ford Focus C-Max 2.0 TDCi Titanium 2008

za moje staré vozidlo:

Značka a model: *
Rok výroby *
Palivo *
Popis vozidla (objem motora, prevodovka, počet km, výbava) *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Výkup auta za hotové

Mám záujem o predaj vozidla:

Značka a model: *
Rok výroby *
Palivo *
Popis vozidla (objem motora, prevodovka, počet km, výbava) *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Vyhľadávanie - darex.sk