Autobazár - autá so zárukou Infolinka: 18 080
Citroën C3 1.1i Max 2007

Citroën C3 1.1i Max 2007

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


2. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR

Pridať do garáže Vymazať z garáže



Vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Základné informácie

  • Motor: 1.1i Max, 44 kW
  • Palivo: benzín
  • Rok:1/2007
  • Stav tachometra: 133 264 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 6 l/100 km
  • Farba: Zelená
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: VF7FCHFXC28770586
Vozidlo bolo zakúpené na Slovensku. Servisná knižka je súčasťou dokumentácie vozidla. Auto s klimatizáciou.

Výbava vozidla

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné okná
  • El. zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Rádio/CD
  • Airbag 4X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • Servisná knižka
  • Manuálna klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Rezervovať vozidlo Nezáväzná rezervácia so zľavou až 300 €
  • Staré za nové Protiúčet s bonusom až 500eur
  • Výkup auta Hotovosť do 30 minút
Recenzia

Citroën C3 (2001-2010): Kačací príbeh

Citroën C3 bol pri svojom uvedení duchovným nástupcom slávnej kačice. A skutočne dokázal ponúknuť veľkú hodnotu za neveľký peniaz.

Povedomá kačica

Vzhľad, založený na odkaze slávneho „žandárskeho“ 2CV, priniesol svoje ovocie. Citroën C3 prišiel v roku 2001 a práve vďaka vzhľadu sa stal kasovým trhákom. Neopomenul ho ani priestranný interiér, slušný batožinový priestor a bohatšia výbava, na spoľahlivosti však malý citrón stráca podobne, ako na kvalite dielenského spracovania a veľmi priemerných jazdných vlastnostiach. Facelift prišiel v roku 2005 a na trhu sa udržal až do roku 2010, medzičasom vznikol aj odvážny, voľnočasový Pluriel.

Benzínové motory

Zákazníci si mohli cé-trojku dopriať s benzínovými motormi 1.1i (44 kW), 1.4i (55 kW), 1.6i 16V (81 kW). K poslednej menovanej sa dala dokúpiť aj robotizovaná prevodovka SensoDrive, ktorá bola, mimochodom, jedinou (a tragickou) možnosťou pre Pluriel. V roku 2004 prišiel oplastovaný model C3 X-TR, ktorý disponoval diferenciálom so zvýšenou svornosťou a napokon pribudol motor 1.4i 16V DOHC s výkonom 66 kilowattov. V roku 2006 vznikol aj variant na pohon CNG, bola to 1.4i – no na plyn dosiahla len 49 kW.

Dieselové motory

Dieselové motory zastupovala 1.4 HDi s výkonom 50 kW. V roku 2002 pribudol motor 1.4 HDi 16 V s výkonom 66 kW. Po facelifte zmizol z ponuky motor 1.4 HDI 16V, ktorého miesto prevzalo 1.6 HDI s výkonom 66 kW, u ktorého sa mala spotreba znížiť na hranicu 4,4 litra na 100 km.

Na bezpečnosti sa pracovalo

V bezpečnostných testoch Euro NCAP vyfasoval malý Citroën štyri hviezdičky, po facelifte však dostal viaceré výstuhy karosérie a výsledok by bol možno ešte lepší.

Rozpačitý, no priestranný interiér

Interiér korešponduje s vonkajším vzhľadom auta. Je jednoduchý, oblý a veľmi priemerne vyhotovený. Najmä spočiatku tu nepotešilo slabé dielenské spracovanie, špáry medzi dielcami sú nerovnomerné a auto má tendenciu vydávať po čase na nerovnostiach škrípavé zvuky. Interiér je však vzdušný; batožinový priestor má objem nadpriemerných 305 litrov.

Citroën C3 má tvrdohlavú elektroniku

C3 síce býva vybavená celkom dobre a je tu niekoľko nezvyčajných prvkov výbavy, problémom však naozaj zostáva funkcionalita. Problémy sa prejavili najmä pri elektronike – zvláštne fungujúce LCD displeje, nefunkčná klimatizácia a dokonca aj občasné bezdôvodné rozsvietenie náhodných kontroliek nebolo nič zriedkavé.

Jazda nie je pre C3 prioritou

Pravdepodobne nikto si C3 nekúpil pre jej jazdné vlastnosti. Všeobecne sú v poriadku, no je to čistý až horší priemer. Priemerná je aj výdrž podvozku, na našich cestách trpí a po čase začne búchať. Je tu aj jedna špecialitka; C3 zvyknú praskať predné pružiny. Prejavuje sa to hlasným zvukom a spadnutím prednej časti na stranu.

Spoľahlivé i nespoľahlivé motory – stačí si dobre vybrať

Čo sa týka motorizácií, benzínová 1.1-litrová jednotka už je na takto ťažké vozidlo malá, siahnite radšej po 1.4-ke, najlepšie v 16V verzii. Ideálom však je 1.4 HDI, ktoré bolo výkonné a spoľahlivé, len občas sa objavili problémy s distribúciou paliva. Tankujte len kvalitné palivo, opak sa môže vypomstiť. Orovským oblúkom sa vyhnite prevodovke SensoDrive – radí pomaly, nelogicky a ešte sa aj veľmi rýchlo kazí.

Darex odporúča

C3 je v konečnom dôsledku autom, ktoré na papieri vyzerá veľmi premyslene, prakticky a kamarátsky. Tieto vlastnosti ale môže prekaziť výber nesprávneho motora či prevodovky, alebo nedostatočná pozornosť venovaná jazdnému opotrebovaniu. Ak si ale dáte pozor, nemusíte si vybrať zle.

Späť na detail vozidla

Rezervácia vozidla

Správa *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Výpočet splátok

Mám záujem o výpočet splátok na vozidlo:

Citroën C3 1.1i Max 2007

Akontácia *
Doba splácania *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Staré za nové

Mám záujem o výmenu vozidla:

Citroën C3 1.1i Max 2007

za moje staré vozidlo:

Značka a model: *
Rok výroby *
Palivo *
Popis vozidla (objem motora, prevodovka, počet km, výbava) *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Výkup auta za hotové

Mám záujem o predaj vozidla:

Značka a model: *
Rok výroby *
Palivo *
Popis vozidla (objem motora, prevodovka, počet km, výbava) *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Vyhľadávanie - darex.sk