Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 2 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 3 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 4 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 5 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 6 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 7 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 8 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 9 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 10 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 11 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 12 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 13 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 14 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 15 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 16 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 17 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 18 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 19 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 20 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 21 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009 Foto č. 22 - Mercedes-Benz B 180 2.0 CDi 2009



TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné okná
  • El. zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Rádio/CD
  • Airbag 6X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Manuálna klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Vyhrievané sed.
  • Hliníkové disky
  • Parkovacie senzory vzadu
  • Hands free sada
  • Bluetooth
  • Multifunkčný volant

Kúpené v SR. V aute je dieselový motor. S klimatizáciou. Auto má ISOFIX, na pripevnenie detskej autosedačky. Sedadlá sú vyhrievané.

Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Mercedes-Benz triedy B (2011): Poriadny sendvič

Podobne ako Mercedes-Benz tiredy A, aj Béčko bolo postavené na sendvičovej platforme, len ho trocha nafúkli.

Prienik do vyššej kategórie

Béčko prišlo v roku 2005 ako väčší brat Áčka, poskytoval však viac vnútorného priestoru. Či je izuálne atraktívny, je už subjektívna otázka, každopádne si získal obľubu najmä pre svoj šikovne vymyslený interiér. Menej potešila už tvrdšia jazda, ktorá vychádzala z manévrovacích limitov takto vysokého auta. Facelift prišiel v roku 2008 a s ním aj variant poháňaný stlačeným zemným plynom, čiže CNG.

Benzínové motory

Vyhnite sa radšej základnej motorizácii B150, ktorá je na auto príliš slabá. Spotrebu vám nezlepší, za rovnakých osem litrov vás odvezú aj B170 či B180. K dispozícii bol aj dvojliter B 200 a vrcholom ponuky benzínových motorov bol turbodúchadlom prepĺňaný dvojliter B200 Turbo s výkonom 193 koní.

Dieselové motory

Ak túžite po nízkej spotrebe, potešia určite turbodiesely B 180 CDI a B 200 CDI – a nielen spotrebou, ale aj dynamikou. Sú relatívne spoľahlivé, no EGR ventily či turbodúchadlo tu vie potrápiť rovnako, ako na iných turbodieseloch. Tu sa ale na chvíľu zastavíme.

Pozor na sendvič

Možno sa to javí ako bežná záležitosť, majte však na vedomí, že so sendvičovou podlahou a krátkou prednou časťou na mechanické opravy nie je veľa miesta. Riešenie? Pri každom väčšom zásahu sa musí vybrať minimálne celý predok vozidla, ak nie aj s motorom, čo sa podstatne predraží. Odporúčame teda skôr jednoduchšie benzínové motory.

Dobre voľte aj prevodovky

Čo sa týka prevodoviek, dajte si pozor na automatické prevodovky. Miesto klasického meniča krútiaceho momentu je tu variátor, ktorý sa zvykne porúčať po asi stovke tisíc kilometrov.

Tvrdá, no stabilná jazda

V interiéri je podobná situácia, ako v druhej generácii Mercedesu triedy A. V skratke – je excelentný. Posed je vysoký a materiály kvalitné, výhľad však trochu zaostáva. S vysokým posedom súvisí aj jazdný dojem z automobilu. Nie je to žiadny športiak, i keď kvôli potenciálnym problémom so stabilitou disponuje celkom tvrdým odpružením.

Flexibilné sedadlá a bezkonkurenčný priestor

Najväčšou bombou je ale príbuzný systém flexibilných sedadiel, ktorý ešte uľahčí príplatkový systém Easy Vario Plus. S ním viete vybrať všetky sedadlá okrem predných a to spolujazdcove sklopiť, vzniká tak priestor na presun predmetu dlhého až 2,75 metra. Inak vie ponúkať maximálne až 1 995 litrov priestoru, v štandardnom zoskupení dokonca tiež slušných 458 litrov.

Motorov sa báť netreba

Čo sa týka spoľahlivosti, ani jeden motor nie je vyslovene zlý. Prevodovka Autotronic však vyslovene zlá je a jej výmena sa môže predražiť. Pre rovnaké dôvody odporúčame zvoliť radšej nenáročenjší, benzínový variant s manuálom. Určite sa oplatí prísť aj s človekom, ktorý vie, ako má Béčko správne vyzerať a jazdiť. Určite neuškodí skontrolovať si tiež históriu vozidla. Pozor na vybehané taxikárske kusy.

Darex odporúča

Ak hľadáte auto s rozmermi kompaktnej triedy, no potenciálom prepraviť oveľa viac a vo veľkom komforte, ste tu úplne správne. Berte benzín s manuálom, skontrolujte, či vozidlo nebolo búrané alebo jeho kilometre stočené, a ak nie, tak máte výborný rodinný kompakt s prestížnym nádychom.

2. majiteľ, kúpené v SR

nafta úsporné
  • Motor: 2.0 CDi, 80 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:1/2009
  • Stav tachometra: 196 148 km
  • Prevodovka: manuál 6 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 5.2 l/100 km
  • Farba: Červená
  • Počet miest: 4
  • Počet dverí: 5
  • VIN: WDD2452071J392037
Podobné vozidlá z ponuky

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK