Kúpené v SR. Servisná knižka je súčasťou dokumentácie vozidla. Z ceny auta je možné odpočítať DPH. Vo výbave je klimatizácia.
Populárny model i20, ktorý mal nahradiť neslávne známy Getz, sa mimoriadne vydaril. Facelift priniesol nové motory a techniku.
Hyundai i20 si našiel v krajinách Európy slušnú užívateľskú základňu. Niet sa čomu čudovať, ponúkal vysokú úžitkovú hodnotu, dizajn, ktorý rozhodne neurazí a celkovo bol o kilometre vpred oproti jeho predchodcovi. V roku 2011 prišiel facelift a upravený vzhľad, niekoľko nových technológií a nová ponuku motorov. Ponúkal sa ako troj- a päťdverový hatchback.
Pod kapotou nájdeme dovedna štyri agregáty. Ponuka sa začínala novým benzínovým štvorvalcom 1,2 CVVT so 63 kW, z minulých ročníkov tu zostal motor 1,4 CVVT so 74 kilowattmi.
Ponuka dieselov predstavuje nový trojvalec 1,1 CRDi s výkonom 55 kilowattov a starší agregát 1,4 CRDi so 66 kilowattmi. Ponuka prevodoviek začína na päťstupňovom manuále, v ponuke je však aj šesťstupňový manuál a už podstatne zastaralý štvorstupňový automat.
Nárazový test prekonal Hyundai i20 v roku 2009 ešte pred faceliftom a získal celkovo päť hviezdičiek z piatich.
Hyundai i20 je z tých áut, ktorých ambíciou je skôr neuraziť. To sa mu darí výborne, interiér je navrhnutý a zvládnutý ergonomicky v poriadku, nepoteší však voľba niektorých lacnejšie pôsobiacich plastov. Ponúka však veľa miesta pre pasažierov, aj keď zadné stredové miesto na sedenie je skôr núdzové.
Batožinový priestor má objem pekných 295 litrov, po sklopení sedadiel narastie na 1 060 litrov., nevznikne však rovina. Potešia piate dvere, ktoré sa otvárajú do dostatočnej výšky.
Hyundai i20 sa spolieha na klasický tandem predného a zadného systému odpruženia: McPherson vpredu a vlečené ramená s torzne pružnou priečkou vzadu. Naladenie náprav je príjemným kompromisom medzi komfortom a stabilitou, i20 však zvykne znervóznieť pri prejazde väčšími nerovnosťami či pri prudkom brzdení. A keď už sme pri brzdení, musíme spomenúť, že základná motorizácia 1,2i mala vzadu len bubnové brzdy.
i20 je technicky solídna, no zriedkavo sa vyskytujú rôzne muchy, ako napríklad vŕzganie plastov v interiéri či prehrdzavenie niektorých železných motorických komponentov. Pohnevať vie aj elektronika motora či netesnosť v olejovom systéme. Pri dieseloch si dajte pozor na vstrekovače a upchaté DPF filtre.
Toto všetko sú však veci, ktoré viete skontrolovať už na mieste. A ak je všetko v poriadku, dostanete spoľahlivý a jednoduchý automobil, ktorý najmä bez váhania a za nízke náklady dobre poslúži. Voľba rozumu.