Honda CR-V 2,2 2007

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


Honda CR-V 2,2 2007Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 2 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 3 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 4 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 5 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 6 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 7 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 8 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 9 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 10 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 11 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 12 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 13 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 14 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 15 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 16 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 17 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 18 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 19 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 20 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 21 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 22 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 23 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 24 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 25 - Honda CR-V 2,2 2007 Foto č. 26 - Honda CR-V 2,2 2007



TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné a zadné okná
  • El. zrkadlá
  • Vyhrievané zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Pohon 4x4
  • Strešný nosič
  • Rádio
  • Airbag 6X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Automatická dvojzónová klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Tempomat
  • Xenónové svetlomety
  • Ostrekovače svetlometov
  • Denné svietenie
  • Navigačný systém
  • Dažďový senzor
  • Svetelný senzor
  • Kožený interiér
  • El. sedadlá
  • Vyhrievané sed.
  • Hliníkové disky
  • Parkovacie senzory vzadu
  • Parkovacia kamera
  • Hands free sada
  • Bluetooth
  • Multifunkčný volant
  • Panoramatická strecha

Vozidlo s pohonom štyroch kolies. Auto je s dieselovým motorom. Vo výbave je klimatizácia. Tempomat vo výbave. Súčasťou výbavy auta sú xenony. Auto má ISOFIX, na pripevnenie detskej autosedačky. Vo výbave aj vyhrievané sedadlá.

Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Honda CR-V (2006 - 2012): Zmena je život

Honda CR-V vo svojej prvej a druhej generácii zastávala isté hodnoty, ktoré si tretia generácia dovolila prekopať. Našťastie, úspešne.

Úplne iné SUV

Tretia generácia úspešného SUV prišla s radom zmien, a to najmä v zameraní automobilu. Zatiaľ čo predchádzajúce generácie boli v prvom rade skôr terénne, časom sa zmenil aj trh, ktorý požadoval komfortnejšie odpruženie a lepšiu každodennú využiteľnosť na cestách. Terén sa posunul až na druhé miesto. Predstavená bola v roku 2006 na parížskom autosalóne a na trhu sa udržala do roku 2012, keď bola nahradená novou generáciou.

Benzínové motory

Z benzínov bol najprv na výber len jeden. Benzínový 2.0i VTEC so 110 kW a šesťstupňovým manuálom, resp. päťstupňovým automatom. V roku 2009 pribudol aj silnejší benzínový štvorvalec 2.4i VTEC s výkonom 122 kW a päťstupňovým automatom.

Dieselové motory

Diesel ponúkajú tiež jeden, 2.2 i-CTDi so 103 kW a šesťstupňovým manuálom do roku 2009. Po tomto roku bol výrazne modernizovaný a s výkonom 110 kW a označením 2.2i-DTEC vedel splniť emisé normy Euro 5. Po novom pribudla aj možnosť päťstupňového automatu.

Bezpečný a príjemný interiér

Nárazové testy Euro NCAP absolvovalo CR-V v roku 2007 a odnieslo si štyri hviezdičky z piatich.

Interiér bol odzačiatku spracovaný kvalitne a dielenské spracovanie je na vysokej úrovni, i keď mu musíme priznať veľa tvrdých plastov. Ergonomicky a dizajnovo je čisto japonský – kto má rád obrazovky a svetielka, určite si príde na svoje.

Veľa priestoru a rozhľad

Auto poskytuje veľa miesta, kvalitné sedadlá a výborný výhľad. Zadné sedadlá sú veľmi variabilné, dajú sa posúvať až o 15 centimetrov a batožinový priestor má objem 524, resp. 955 litrov po sklopení sedadiel. K dispozícii je aj dvojitá podlaha.

Robustný na ceste aj v teréne

CR-V je už na pocit veľmi robustné vozidlo, ktoré si aj napriek stavbe karosérie veľmi drží stopu a nerozhodí ho ani bočný vietor. Podvozok je tuhý, ale veľmi príjemný a bežné nerovnosti zvláda komfortne. Po facelifte dostal o trocha komfortnejšie naladenie a isté podvozkové časti boli ešte spevnené. Vozidlá s hydraulickým posilňovačom riadenia mali v riadení prirodzene oveľa väčší cit. Pohon 4x4 nie je vyslovene do terénu, nespevený povrch ale zvláda s prehľadom.

Honda CR-V je veľmi spoľahlivé auto

Pseudoterénna Honda exceluje najmä v oblasti spoľahlivosti. Tu platí, že stačí len meniť filtre, robiť predpísanú údržbu a meniť olej a motor pôjde, ako má. Len ten olej je – skutočne len pre istotu – lepšie meniť 2x častejšie, ako je predpísané, veľa to nestojí a zníži to riziko akjekoľvek poruchy. Diesely sú tiež v poriadku, štandardným problémom s DPF filtrom a EGR ventilom sa človek skrátka nevyhne nikde, rovnako ako opotrebovanému dvojhmotovému zotrvačníku pri vyššom nájazde.

Darex odporúča

Honda CR-V je teda veľmi bezpečnou voľbou pre každého, kto chce používať automobil denne a bez údržby, potrpí si na kvalitnú jazdu a požaduje výborný výhľad a odolný interiér. Jej kontroverznejší vzhľad nestarne rovnako, ako komponenty. A rozhodne sa nemusíte báť ani dieselového motora, ktorý považujeme pri CR-V za ideálnu voľbu.

2. majiteľ,

nafta 4x4
  • Motor: 2,2, 103 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:3/2007
  • Stav tachometra: 249 027 km
  • Prevodovka: manuál 6 st.
  • Pohon:4x4
  • Karoséria: off road - SUV
  • Kombinovaná spotreba: 6.5 l/100 km
  • Farba: Modrá
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: SHSRE67707U015075
Podobné vozidlá z ponuky

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK