Ford Transit 1.8 TDCI 2012

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


Ford Transit 1.8 TDCI 2012Ford Transit 1.8 TDCI 2012 Foto č. 2 - Ford Transit 1.8 TDCI 2012 Foto č. 3 - Ford Transit 1.8 TDCI 2012 Foto č. 4 - Ford Transit 1.8 TDCI 2012 Foto č. 5 - Ford Transit 1.8 TDCI 2012 Foto č. 6 - Ford Transit 1.8 TDCI 2012 Foto č. 7 - Ford Transit 1.8 TDCI 2012 Foto č. 8 - Ford Transit 1.8 TDCI 2012 Foto č. 9 - Ford Transit 1.8 TDCI 2012 Foto č. 10 - Ford Transit 1.8 TDCI 2012 Foto č. 11 - Ford Transit 1.8 TDCI 2012 Foto č. 12 - Ford Transit 1.8 TDCI 2012 Foto č. 13 - Ford Transit 1.8 TDCI 2012 Foto č. 14 - Ford Transit 1.8 TDCI 2012 Foto č. 15 - Ford Transit 1.8 TDCI 2012 Foto č. 16 - Ford Transit 1.8 TDCI 2012


TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Majiteľom vozidla bola len jedna osoba, má jasný pôvod. Auto kúpené na Slovensku. Má servisnú knižku. Z ceny auta je možné odpočítať DPH. Dieselový motor. S klimatizáciou.

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné okná
  • El. zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Rádio
  • Airbag 2X
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Servisná knižka
  • Sezónne prezutie
  • Možný odpočet DPH
  • Po operatívnom leasingu
  • Manuálna klimatizácia
  • Denné svietenie
  • Parkovacie senzory vzadu
Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Ford Transit: Veľký a spoľahlivý

Dodávky sú v prípade životnosti veľmi špecifickou záležitosťou. Aj preto sa dokázal Transit z roku 2000 vyrábať dlhých trinásť rokov.

Transit treba brať vážne

Ford má s modelom Transit nemalé skúsenosti. Zamiešal s trhom dodávok už pri svojom uvedení v šesťdesiatych rokoch a pri každej generácii je skrátka stálicou. Za piatu sa považuje generácia od roku 2000 po rok 2006 a za šiestu verzia po modernizácii, až do roku 2013. Tá si síce zachovala techniku, no jeho vizáž sa zmenila na nepoznanie. V ponuke bol ako osobná, či úžitková dodávka v mnohých veľkostiach.

Dieselové motory

Ponuka motorov v prípade Transitu sa spolieha výlučne na turbodiesely, a to dva konštrukčne zhodné agregáty s objemom 2,0 litra a 2,4 litra a prívlastkom TDDi. Dvojliter mohol mať 55, 63 a 74 kilowattov, 2,4-litrová jednotka zasa 55, 66, 85 a 88 kilowattov. Neskôr sa objavil nový dvojliter s označením 2,0 TDCi a výkonmi 74 a 82 kW, ktorý používal priame vstrekovanie common-rail s turbodúchadlom. Neskôr sa ho dočkal aj 2,4-litrový motor, ktorý vedel vytlačiť až 101 kilowattov. Od roku 2002 bola k dispozícii aj automatizovaná prevodovka Durashift EST.

Po modernizácii v roku 2006 prišli na rad výhradne turbomotory TDCi, základ tvorila jednotka s objemom 2,2 litra a výkonom 63 kilowattov. Tú neskôr nahradila 74-kilowattová verzia a chvíľu Transitu zostali aj 2,4-litrové TDCi. Tie potom ustúpili silnejším 2,2-litrovým agregátom s výkonmi 92, 103 a 114 kilowattov. Okrem verzie so zadným náhonom tu bola aj možnosť pohonu všetkých štyroch kolies, išlo však skôr o raritu.

Bezpečnosť

Bezpečnostne patrí Transit k tým lepším zo segmentu, a to najmä vďaka zoznamu príplatkovej bezpečnostnej výbavy. Testov Euro NCAP sa však Transit nikdy nezúčastnil.

Transit je skutočný pracant

Interiér Transitu nezaprie svoje úžitkové zameranie, v piatej a šiestej generácii bol ale masívne upravený pod tlakom všeobecného trendu zosobňovania úžitkových vozidiel. Poskytuje ale dostatočný počet a rozsah odkladacích priestorov, pričom sa nezľakne ani luxusnejšej výbavy. Interiér je skutočne priestranný, k dispozícii je hneď niekoľko variant výšiek a dĺžok karosérie, vybrať sa dá aj z osobnej, či nákladnej verzie, valníka alebo podvozka pre skriňovú nadstavbu.

Jazdne zaujímavá dodávka

Vzhľadom na svoje rozmery a zameranie nebude Ford Transit práve trhačom asfaltu, ale v rámci svojej konkurencie patrí k tomu najlepšiemu. Poteší aj možnosť pohonu vpredu, vzadu a vyskytujú sa aj verzie s pohonom všetkých štyroch kolies.

Mechanicky odolný

Ford Transit patrí k dodávkam, ktoré sa dodávali so spoľahlivými pohonnými jednotkami. V piatej generácii sa ešte stále vyskytujú modely s menej spoľahlivými motormi TDDi, problémy však väčšinou oscilujú len okolo vstrekovacieho čerpadla. Novšie verzie s motormi TDCi a vstrekom typu common-rail zasa trpia na vstrekovacie trysky, sledujte najmä, či je chod motora hladký. Ak nie je, hrozia problémy, ktoré sa vedia poriadne predražiť.

Pri verziách s päťstupňovou prevodovkou sa stávalo, že motor dostával zabrať až príliš, čo mohlo vyústiť v prepálené piesty motora. V takom prípade je celý motor na odpis. Problémy boli aj s dvojhmotovým zotrvačníkom, čo sa prejavuje nadmernými vibráciami spojkového pedálu a radiacej páky. Potešujúci je však fakt, že aj autorizovaný servis je dostatočne lacný a dostupný.

Darex odporúča

Transit je overenou značkou na trhu s dodávkami a má to svoje dôvody. Všetkým vyššie spomenutým problémom sa dá ľahko predísť včasnou diagnostikou a servis je tiež veľmi dostupný. Transitu sa netreba báť, to vám potvrdí každý, kto s ním robil biznis. Je to dobrý partner.

1. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR

nafta
  • Motor: 1.8 TDCI, 66 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:11/2012
  • Stav tachometra: 111 876 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: dodávka
  • Farba: Biela
  • Počet miest: 2
  • Počet dverí: 4
  • VIN: WF0UXXTTPUCL50823
Podobné vozidlá z ponuky

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK