Ford Transit 1.8 TDCi 2012

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


Ford Transit 1.8 TDCi 2012Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 2 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 3 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 4 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 5 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 6 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 7 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 8 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 9 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 10 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 11 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 12 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 13 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 14 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 15 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 16 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 17 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 18 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012 Foto č. 19 - Ford Transit 1.8 TDCi 2012




Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné okná
  • El. predné a zadné okná
  • Servo
  • Fólie
  • Rádio
  • Airbag 2X
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Servisná knižka
  • Možný odpočet DPH
  • Po operatívnom leasingu
  • Manuálna klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Denné svietenie
  • Parkovacie senzory vzadu

Auto malo len jedného majiteľa, čo je predpokladom dobrej kúpy. Vozidlo bolo kupované na Slovensku. Servisná knižka je k dispozícii. Možný odpočet DPH. Auto je s dieselovým motorom. Vo výbave je klimatizácia. So systémom ISOFIX.

Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Ford Transit: Veľký a spoľahlivý

Dodávky sú v prípade životnosti veľmi špecifickou záležitosťou. Aj preto sa dokázal Transit z roku 2000 vyrábať dlhých trinásť rokov.

Transit treba brať vážne

Ford má s modelom Transit nemalé skúsenosti. Zamiešal s trhom dodávok už pri svojom uvedení v šesťdesiatych rokoch a pri každej generácii je skrátka stálicou. Za piatu sa považuje generácia od roku 2000 po rok 2006 a za šiestu verzia po modernizácii, až do roku 2013. Tá si síce zachovala techniku, no jeho vizáž sa zmenila na nepoznanie. V ponuke bol ako osobná, či úžitková dodávka v mnohých veľkostiach.

Dieselové motory

Ponuka motorov v prípade Transitu sa spolieha výlučne na turbodiesely, a to dva konštrukčne zhodné agregáty s objemom 2,0 litra a 2,4 litra a prívlastkom TDDi. Dvojliter mohol mať 55, 63 a 74 kilowattov, 2,4-litrová jednotka zasa 55, 66, 85 a 88 kilowattov. Neskôr sa objavil nový dvojliter s označením 2,0 TDCi a výkonmi 74 a 82 kW, ktorý používal priame vstrekovanie common-rail s turbodúchadlom. Neskôr sa ho dočkal aj 2,4-litrový motor, ktorý vedel vytlačiť až 101 kilowattov. Od roku 2002 bola k dispozícii aj automatizovaná prevodovka Durashift EST.

Po modernizácii v roku 2006 prišli na rad výhradne turbomotory TDCi, základ tvorila jednotka s objemom 2,2 litra a výkonom 63 kilowattov. Tú neskôr nahradila 74-kilowattová verzia a chvíľu Transitu zostali aj 2,4-litrové TDCi. Tie potom ustúpili silnejším 2,2-litrovým agregátom s výkonmi 92, 103 a 114 kilowattov. Okrem verzie so zadným náhonom tu bola aj možnosť pohonu všetkých štyroch kolies, išlo však skôr o raritu.

Bezpečnosť

Bezpečnostne patrí Transit k tým lepším zo segmentu, a to najmä vďaka zoznamu príplatkovej bezpečnostnej výbavy. Testov Euro NCAP sa však Transit nikdy nezúčastnil.

Transit je skutočný pracant

Interiér Transitu nezaprie svoje úžitkové zameranie, v piatej a šiestej generácii bol ale masívne upravený pod tlakom všeobecného trendu zosobňovania úžitkových vozidiel. Poskytuje ale dostatočný počet a rozsah odkladacích priestorov, pričom sa nezľakne ani luxusnejšej výbavy. Interiér je skutočne priestranný, k dispozícii je hneď niekoľko variant výšiek a dĺžok karosérie, vybrať sa dá aj z osobnej, či nákladnej verzie, valníka alebo podvozka pre skriňovú nadstavbu.

Jazdne zaujímavá dodávka

Vzhľadom na svoje rozmery a zameranie nebude Ford Transit práve trhačom asfaltu, ale v rámci svojej konkurencie patrí k tomu najlepšiemu. Poteší aj možnosť pohonu vpredu, vzadu a vyskytujú sa aj verzie s pohonom všetkých štyroch kolies.

Mechanicky odolný

Ford Transit patrí k dodávkam, ktoré sa dodávali so spoľahlivými pohonnými jednotkami. V piatej generácii sa ešte stále vyskytujú modely s menej spoľahlivými motormi TDDi, problémy však väčšinou oscilujú len okolo vstrekovacieho čerpadla. Novšie verzie s motormi TDCi a vstrekom typu common-rail zasa trpia na vstrekovacie trysky, sledujte najmä, či je chod motora hladký. Ak nie je, hrozia problémy, ktoré sa vedia poriadne predražiť.

Pri verziách s päťstupňovou prevodovkou sa stávalo, že motor dostával zabrať až príliš, čo mohlo vyústiť v prepálené piesty motora. V takom prípade je celý motor na odpis. Problémy boli aj s dvojhmotovým zotrvačníkom, čo sa prejavuje nadmernými vibráciami spojkového pedálu a radiacej páky. Potešujúci je však fakt, že aj autorizovaný servis je dostatočne lacný a dostupný.

Darex odporúča

Transit je overenou značkou na trhu s dodávkami a má to svoje dôvody. Všetkým vyššie spomenutým problémom sa dá ľahko predísť včasnou diagnostikou a servis je tiež veľmi dostupný. Transitu sa netreba báť, to vám potvrdí každý, kto s ním robil biznis. Je to dobrý partner.

1. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR

nafta
  • Motor: 1.8 TDCi, 81 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:10/2012
  • Stav tachometra: 121 921 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: dodávka
  • Farba: Biela
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: WF0KXXTTPKCL41770
Podobné vozidlá z ponuky

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK