Citroën C3 1.4I 2010

Citroën C3 1.4I 2010Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 2 - Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 3 - Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 4 - Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 5 - Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 6 - Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 7 - Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 8 - Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 9 - Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 10 - Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 11 - Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 12 - Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 13 - Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 14 - Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 15 - Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 16 - Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 17 - Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 18 - Citroën C3 1.4I 2010 Foto č. 19 - Citroën C3 1.4I 2010

Zľava až 300 €



Auto malo len jedného majiteľa, čo je predpokladom dobrej kúpy. Vozidlo bolo kupované na Slovensku. Klimatizácia vo výbave vozidla. S tempomatom. Auto má ISOFIX, na pripevnenie detskej autosedačky.

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné okná
  • El. zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Rádio/CD
  • Airbag 4X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • Isofix
  • Senzor tlaku v pneu
  • Manuálna klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Tempomat
Výkup áut v DAREXE
  • Rezervácia vozidla
    so zľavou až 300 €
  • Výpočet splátok
    podľa Vašich možností
  • Staré za nové
    protiúčet
  • Výkup auta
    za hotové

Po odoslaní rezervácie Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.
Akontácia *
Doba splácania *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Mám záujem o výmenu vozidla Citroën C3 1.4I 2010 za moje staré vozidlo:

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Mám záujem o predaj vozidla:

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.
Recenzia:

Citroën C3 II. generácie: Vylepšené vajce

Citroën C3 vo svojej druhej generácii priniesol spoľahlivejšiu techniku a ľúbivejší vzhľad s obrovským čelným sklom.

Volajte ma Visiospace

„Cétrojka“ prišla v roku 2009 a nemala to už od začiatku ľahké. Jeho predchodca bol síce módnou záležitosťou, no naozaj len chvíľu. Už po niekoľkých mesiacoch sa našli prvé nedostatky v spracovaní a technickej výdrži auta a aj po sedemročnom dolaďovaní mu problémový imidž zostal. Jeden by povedal, že keď z prvej generácie bude vychádzať aj tá druhá, nebude to so spoľahlivosťou inak. Lenže, ono to tak celkom je. Musíte sa však vyvarovať zložitých motorov a prvkov výbavy.

Benzínové motory

V ponuke bol s benzínovými motormi 1,1i s ôsmimi ventilmi a 45 kilowattmi. Nad ním bola spoľahlivá 1,4i a výkonom 55 kW a 1,4 VTi so 16 ventilmi a 72 kilowattmi. Vrcholom bola 1,6 VTi 16V s 88 kilowattmi. Po facelifte prišli prepĺňané trojvalce, ktorých spoľahlivosť ukáže až čas.

Dieselové motory

Dieselové motory sa spoliehali na 1,4-litrové HDI s výkonom 51 kW a 1,6-litrové HDi s 66, resp. 81 kilowattmi. V ponuke boli s päťstupňovými manuálmi, štvorstupňovým automatom a šesťstupňovým manuálom pre najsilnejší diesel.

Citroën C3 je bezpečná voľba

Cétrojka dostala v nárazovom teste Euro NCAP dovedna štyri hviezdičky z piatich, čo nie je zlý výsledok.

Vnútri krajší, no menší

Citroën C3 druhej generácie je na prekvapenie menej praktickým automobilom, ako jeho predchodca. Je to najmä kvôli skutočne vajcovitému tvaru, ktorý uberá priestor na zadných sedadlách. Kufor je však nadpriemerný na pomery triedy, má 300 litrov. Kvalita spracovania interiéru je na vysokej úrovni, nové a veľmi estetické sú aj materiály a dizajn. Celkovo malý Citroën nenudí, vzdušnosť interiéru môže pridávať aj obrovské, príplatkové panoramatické čelné sklo. Cétrojka býva väčšinou dobre vybavená.

Francúzsky komfortná jazda

Na pomery malých a ľahkých automobilov je C3 nepomerne komfortným autom, nerovnosti tlmí dobre. Svojim plavným prejavom ale tiež zabíja akúkoľvek športovú ambíciu. Najslabší motor nie je úplne šťastná voľba, ideálom je 1,4 VTi, väčší motor môže byť na podvozok auta až príliš. Turbodiesely sú v poriadku, treba však počítať s komplikovanejšou stavbou a drahším servisom.

Pozor na niektoré motory

1,4 a 1,6 VTi sú motory, ktoré vynikajú svojim charakterom, spoľahlivosťou však môžu sklamať, hnevá tu najmä rozvodová reťaz. Podobne je na tom turbodiesel 1,6 HDi. Voľbou na istotu bude osemventilový agregát s objemom 1,4 litra, či turbodieselová 1,4 HDi. Mechanicky je však Citroën C3 spoľahlivým autom.

Darex odporúča

C3 môže dávať ako ojazdené vozidlo celkom zmysel. Je vyrobený prekvapivo robustne, vyhnite sa len príliš zložitým motorom 1,6 VTi a HDi. Ak chcete dynamiku, berte silnejšiu 1,4, ak spoľahlivosť, slabšiu jednaštvorku či turbodiesel s rovnakým objemom.

1. majiteľ, kúpené v SR
Akčná cena pri využití úveru
5 699,00 €


Cena v hotovosti
5 999,00 €
Mesačne od
33,00 €

výpočet splátok

benzín úsporné
  • Motor: 1.4I, 54 kW
  • Palivo: benzín
  • Rok:7/2010
  • Stav tachometra: 123 026 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 5.1 l/100 km
  • Farba: Čierna
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
Prihláste sa
cez svoj účet a získajte zľavu .

NEZÁVÄZNÁ REZERVÁCIA VOZIDLA
ZISKAJTE ZĽAVU AŽ 300 €
Tlač karty vozidla



Podobné vozidlá z ponuky
Škoda Roomster, 1.2 TSi, 63 kW

Škoda Roomster

1.2 TSi, 63 kW
r.v. 2/2011, 122 808 km

Cena s DPH: 5 799,00 €
Seat Ibiza, 1.2 TSi, 77 kW

Seat Ibiza

1.2 TSi, 77 kW
r.v. 11/2010, 116 239 km

Cena : 5 299,00 €
KIA Rio, 1.4 CRDI LX, 66 kW

KIA Rio

1.4 CRDI LX, 66 kW
r.v. 8/2012, 101 892 km

Cena s DPH: 6 290,00 €
Honda Civic, 2.2 i-CTDi, 103 kW

Honda Civic

2.2 i-CTDi, 103 kW
r.v. 3/2008, 145 344 km

Cena : 6 299,00 €
Peugeot 206+, 1.4i, 54 kW

Peugeot 206+

1.4i, 54 kW
r.v. 7/2011, 95 082 km

Cena : 5 499,00 €

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK