BMW 320 2.0 d 2005

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


BMW 320 2.0 d 2005BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 2 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 3 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 4 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 5 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 6 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 7 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 8 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 9 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 10 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 11 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 12 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 13 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 14 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 15 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 16 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 17 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 18 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 19 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 20 - BMW 320 2.0 d 2005 Foto č. 21 - BMW 320 2.0 d 2005




Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné a zadné okná
  • El. zrkadlá
  • Vyhrievané zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Rádio/CD
  • Airbag 6X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Manuálna klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Tempomat
  • Dažďový senzor
  • Vyhrievané sed.

S dieselovým motorom. Vo výbave je klimatizácia. S tempomatom. Auto má ISOFIX, na pripevnenie detskej autosedačky. Má vyhrievané sedadlá.

Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

BMW radu 3 (E90): Semirova strela

BMW radu 3 priniesla vo svojom piatom pokračovaní tradičné hodnoty v novom, trocha nafúknutom kabáte.

Dôležitá úloha

Dlhodobo najpredávanejší model automobilky prišiel na scénu roka 2005. Nemal veru jednoduchú úlohu – cieľom bolo nadviazať na úspechy predchádzajúcej generácie s označením E46, ktorá bola skutočným hitom.

E90-tka sa predstavila ako štvordverový sedan, na rad prišiel aj kombík s označením E91. O rok neskôr predstavili mierne upravené kupé a kabriolet (E92 a E93). Facelift prišiel v roku 2008 a nová generácia prevzala štafetu v roku 2012.

Benzínové motory

Trojkový bavorák sa vyrábal s relatívne širokou paletou motorov. Tie benzínové niesli označenia 320i, 325i a 330i, neskôr prišli motory 318i, limitovaná verzia 320si s výkonom 127 kW, 335i biturbo, v roku 2008 pribudol nový základ – model 316i s výkonom 90 kW. Na vrchole ponuky stálo už tradične prevedenie M3, netradične však s osemvalcovým motorom a výkonom 309 kW.

Dieselové motory

Dieselové motory prišli najprv v prevedení 320d, neskôr toho roku pribudli 318d a 330d. Ponuku uzatvárali šesťvalcové diesle 335d a 325d. Na jar 2008 boli základné 318d a 320d vymenené novými agregátmi bez zmeny označenia, výkon poskočil na 105, resp. 130 kW. Najslabší diesel 316d prišiel v roku 2009 s výkonom 85 kW, 320d sa dočkala pohonu xDrive. V roku 2010 boli diesely 320d a 325d prepracované na 135 kW, resp. 150 kW.

BMW radu 3 je bezpečné

V nárazovom teste si viedlo trojkové BMW príkladne, získalo 5 hviezdičiek z piatich. Tradične horšie obstál priestor v interiéri. Ten je navyše v dizajne, ktorý nemusí byť úplne každému po chuti – najmä v základných verziách. Je však kvalitne spracovaný a ergonomicky v poriadku.

Na interiér si treba zvyknúť

Vzadu je trochu viac miesta ako v predchodcovi, nie je to však žiadny jazvečík. Kufor má objem 460 litrov, má však malý vstupný otvor. Kombi má objem rovnaký, so sklopenými zadnými sedadlami poskytne až 1385 litrov. Cabrio disponuje 350, resp 210-timi litrami pri sklopenej streche a coupé ponúkne 430 litrov. Výbava býva bohatá, ide predsa o BMW, čo zväčša znamená veľa príplatkov.

Jazdne je na tom trojkový bavorák veľmi špecificky – BMW sa kupujú (alebo vtedy kupovali) pre radosť z jazdy a tomu je podriadené prakticky všetko po konštrukčnej stránke. Koncepcia s motorom vpredu a hnanou zadnou nápravou si však minimálne na klzkom povrchu vyžaduje skúsenosti. Rad 3 sa ale dal vybaviť aj množstvom elektronických pomocníkov či pohonom 4x4.

Na motore sa nepopálite

Pozor, E90 je však autom niekoľkých škrtov v nákladoch, čomu zodpovedá aj skôr priemerná spoľahlivosť auta, ktoré má svoje chyby. Nejde teraz priamo o motory, tam neurobíte chybu nikdy, ak nevyberiete 316i, či podobnú 320si. Väčšina prevodoviek sú manuálne, či automatické Steptronic, rovnako patria medzi spoľahlivé. Dbajte však na servisnú históriu a „čistú“ minulosť auta. Tam, kde je turbodúchadlo, treba rátať so zvýšenými nákladmi na údržbu, pri štvorvalcových motoroch občas trápil dvojhmotový zotrvačník. Diesely sú s kilometrami háklivé na vstrekovače a slabé jednotky, ktoré dostávali zabrať, svoj hendikep asi len ťažko potlačia. Elektronika hnevala všade, najmä však v oblasti komfortnej výbavy.

Darex odporúča

Ak hľadáte prémiový nástroj na cesty a neváhate sa odmeniť dobrou jazdou, trojka je práve pre vás. Treba však počítať s vyššími nákladmi na údržbu a menej praktickým interiérom. Odporúčame najmä šesťvalce, ktorými sa BMW preslávilo.


nafta
  • Motor: 2.0 d, 120 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:5/2005
  • Stav tachometra: 245 976 km
  • Prevodovka: manuál 6 st.
  • Karoséria: sedan
  • Farba: Strieborná
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 4
  • VIN: WBAVC31020KU45127

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK