Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 2 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 3 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 4 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 5 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 6 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 7 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 8 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 9 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 10 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 11 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 12 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 13 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 14 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 15 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 16 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 17 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 18 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005 Foto č. 19 - Volkswagen Golf 1.9 TDi 2005



TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné a zadné okná
  • El. zrkadlá
  • Vyhrievané zrkadlá
  • Servo
  • Fólie
  • Rádio/CD
  • Airbag 10X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Mechanické zabezpečenie
  • Manuálna klimatizácia
  • LED svetlomety

V aute je dieselový motor. Vo výbave je klimatizácia. Auto má ISOFIX, na pripevnenie detskej autosedačky.

Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Volkswagen Golf V. generácie: Dobrý ročník

Volkswagen Golf piatej generácie prišiel s priestrannejším interiérom, sofistikovanejším podvozkom a obľúbenými motormi.

Volkswagen Golf je hviezda

Piate pokračovanie najpredávanejšieho Volkswagenu prišlo v roku 2003 a úspešne nadviazalo na predajné úspechy predchádzajúcej generácie. Dostalo modernejšiu platformu PQ35, ktorá znamenala posun vo vnútornom priestore, ale i jazdných vlastnostiach – vzadu sme našli modernejšiu nápravu typu multi-link.

Aj päťdverový hatchback

Ponúkal sa najprv ako troj- a päťdverový hatchback, v roku 2007 prišiel kombík Golf Variant. Verzia sedan sa vrátila k označeniu Jetta a pribudol tiež rodinný, zvýšený Golf Plus s odvodeným terénnym variantom CrossGolf. Vo výrobe zostal do roku 2008, úspešného comebacku sa dočakal športový variant s označením GTI, nad ktorým hierarchicky stál R32 ako najvýkonnejší model.

Benzínové motory

Motorová paleta bola typicky pestrá a začínala na známych motoroch 1.4 16V (55 kW) a 1.6 16V FSI (85 kW). Neskôr prišli motory 1.6i 8V (75 kW) a o 2.0 16V FSI. GTI, z januára 2005 s motorom 2.0 TFSI (147 kW) dopĺňal zamatový a výkonný šesťvalcový model R32 so 184 kilowattmi a pohonom výlučne štyroch kolies. V roku 2006 nakoniec svet privítal verziu GT s turbokompresorovým štvorvalcom 1.4 TSI v dvoch výkonových verziách: 103 kW a 125 kW.

Dieselové motory

Dieselové motory tiež vynikali pestrosťou: zoznam začíname motormi 1.9 TDI-PD (77 kW), 2.0 TDI-PD 16V (103 kW). Neskôr pribudla slabšia verzia 1.9 TDI so 66 kilowattmi, pod kapotu sa dostal aj zväčšený atmosférický diesel 2.0 SDI (55 kW). Zostavu uzatvára výkonnejšia verzia motora 2.0 TDI s výkonom až 125 kW.

Prevodovky na viac spôsobov

Na výber máte päť- či šesťstupňové manuálne aj automatické prevodovky, prípadne novú, šesť- či sedemstupňovú dvojspojkovú automatickú prevodovku DSG.

Golf obstál v nárazových testoch

Pri svojom uvedení dosiahol tento Golf maximálnych 5 hviezdiečiek v nárazových testoch. Vďačil za to aj novej kabíne, ktorá bola vyhotovená veľmi kvalitne, zaostávali snáď len niektoré plasty (najmä na spínačoch svetiel a okien), ktoré mali tendenciu podliehať skaze. Dizajn interiéru je ako z učebnice VW – nenadchne, no rozhodne neurazí a určite nestarne, navyše ponúka nepriestrelnú ergonómiu prvkov.

Väčší batožinový priestor

Batožinový priestor sa zväčšil na 350 litrov, resp. 1 305 litrov pri sklopených sedadlách pri hatchbacku, kombi ponúka 505, resp. 1 495 litrov. Kde však Golf dospel výraznejšie, boli jazdné vlastnosti. Sofistikovaná zadná náprava bola reakciou na výborne jazdiaci Ford Focus prvej generácie, ktorý pri uvedení nechal konkurenciu v prachu.

Jednoduchý je spoľahlivý

Golf piatej generácie patrí k priemerne spoľahlivým autám. Opäť platí pravidlo „čím jednoduchší, tým spoľahlivejší“, pozor si preto treba dať na motory s veľkým počtom pohyblivých prvkov, teda tie prepĺňané. To platí pri motoroch TSI, ktoré zvykli trpieť na rozvodovú reťaz, či na turbodúchadlá väčšiny turbodieselov. Pri vyššom počte najazdených kilometrov sa oplatí skontrolovať stav vstrekovačov pri motoroch s priamym vstrekom; nápravy síce patria k odolnejším, no pohyblivé časti sa na našich cestách zvyknú rýchlejšie opotrebovať. Náhradných dielov je však dostatok – pozor však na stav prevodoviek DSG, ktoré sú ojedinelejšie.

Darex odporúča

Ak teda hľadáte dôstojnú jazdu, štýlový a nestarnúci vzhľad a úsporné dieselové motory, s Golfom sa vám urobiť chybu zrejme nepodarí. Dávajte si však pozor na svoje auto – Golf je veľmi obľúbený a preto sa veľmi často kradne. Veľa kusov tiež počas svojho života dostalo riadne do tela, čo napriek prívetivým cenám dielov netreba podceňovať.


nafta úsporné
  • Motor: 1.9 TDi, 77 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:3/2005
  • Stav tachometra: 260 901 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 5.3 l/100 km
  • Farba: Šedá
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: WVWZZZ1KZ5B049517
Podobné vozidlá z ponuky

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK