Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012

Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 2 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 3 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 4 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 5 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 6 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 7 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 8 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 9 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 10 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 11 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 12 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 13 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 14 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 15 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 16 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 17 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 18 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 19 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 20 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 21 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 22 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 23 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 Foto č. 24 - Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012

Zľava až 300 €


TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Vozidlo mal iba jeden majiteľ. Vozidlo bolo kupované na Slovensku. Má servisnú knižku. Z ceny auta je možné odpočítať DPH. S klimatizáciou. S tempomatom. Auto má ISOFIX, na pripevnenie detskej autosedačky. Má vyhrievané sedadlá.

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné a zadné okná
  • El. zrkadlá
  • Vyhrievané zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Rádio/CD
  • Airbag 4X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Senzor tlaku v pneu
  • Mechanické zabezpečenie
  • Servisná knižka
  • Sezónne prezutie
  • Možný odpočet DPH
  • Po operatívnom leasingu
  • Automatická klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Tempomat
  • Denné svietenie
  • Vyhrievané sed.
  • Hliníkové disky
  • Hands free sada
  • Bluetooth
  • Multifunkčný volant
Výkup áut v DAREXE
  • Rezervácia vozidla
    so zľavou až 300 €
  • Výpočet splátok
    podľa Vašich možností
  • Staré za nové
    protiúčet
  • Výkup auta
    za hotové

Po odoslaní rezervácie Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.
Akontácia *
Doba splácania *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Mám záujem o výmenu vozidla Škoda Fabia Combi 1.2 TSi Elegance 2012 za moje staré vozidlo:

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Mám záujem o predaj vozidla:

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.
Recenzia:

Škoda Fabia II: Kráľ je mŕtvy, nech žije kráľ

Škoda Fabia druhej generácie nadviazala na úspechy tej prvej aj napriek vzhľadu, ktoý sa nepáčil každému.

Prechody generácii znamenajú najmä pri Škode zachovanie tých istých hodnôt, no v odlišnom kabáte a s lepšou technikou. Inak to nebolo ani pri druhej generácii populárnej Fabie, ktorá pri svojom uvedení v roku 2007 vzbudila mierny humbug. Na vine boli o niečo menej vyvážené proporcie – nová Fabia bola o kúsok (4 mm) užšia a vyššia (až o 47 mm).

Trh si na ňu však rýchlo zvykol – to isté platí aj o verzii kombi, kde zmenené proporcie vynikli najviac. Z ponuky zmizol neveľmi úspešný sedan, ktorý na východných trhoch nahradil Volkswagen Polo Sedan so škodováckou tvárou. Tú istú tvár zdieľal aj o niečo skôr predstavený, úžitkový model Roomster. Facelift z roku 2010 neskôr pomohol Fabiu aspoň opticky rozšíriť.

Benzínové motory pre Fabiu II.

Pod krátkou a členitou kapotou sme mohli nájsť rovnaké benzínové osadenstvo ako pri posledných modeloch prvej Fabie – 1.2 HTP (44, resp. 51 kW), 1.4 16V (63 kW), pričom pribudla 1,6 16V (77 kW). Do kombíku sa základná 1.2 HTP s výkonom 44 kW nedostala. Po facelifte v roku 2010 prišla verzia RS s výkonom až 132 kW z motora 1.4 TSI a motor 1.2 TSI (63, resp. 77 kW).

Diesel až do 77kW výkonu

Dieselové agregáty zastupovali takisto rovnaké mená – 1.4 TDI (51, resp. 59 kW) a 1.9 TDI (77 kW), no diesel bez turba (1.9 SDI) už k dispozícii nebol. Verzia GreenLine potom obsahovala motor 1.4 TDI s výkonom 59 kW a DPF filtrom. Od roku 2010 ju vymenila 55 kW verzia motoru 1.2 TDI a dosluhujúcu 1.9 TDI nahradila modernejšia 1.6 TDI so vstrekovaním common-rail a výkonmi 55, 66 a 77 kW.

Karoséria a strecha v iných farbách

V tomto čase sa už dbalo na individualizáciu vozdila, Fabiu teda môžete dostať aj s odlišnou farbou strechy voči zvyšku karosérie. Nápadne sa odlišovala aj športová verzia RS, podobne ako oplastovaná verzia Scout, ktorá síce veľmi chcela byť terénnym vozidlom, no s náhonom len na prednú nápravu sa jej to nedarilo. Do mesta sa však oplastovanie hodí určite. Za zmienku stojí aj verzia Monte Carlo s červeno-čiernym lakovaním a atraktívnymi doplnkami, dostupná od roku 2011.

Väčší batožinový priestor

Fabiu II postavili na takmer rovnakom základe ako prvú generáciu, vpredu teda nájdeme McPherson a vzadu vlečenú nápravu s torznou tyčou. Vo vnútri sa polepšili pri batožinovom priestore, ktorý má v hatchbacku objem až 300 litrov, kombi ponúka 481 litrov. Aj interiér si ale vyslúžil kritiku – najmä za tvrdé plasty, ktoré však znamenajú vyššiu odolnosť a pri ojazdenom vozidle teda skôr výhodu.

Pozor na servisnú históriu

Fabia druhej generácie netrpela žiadnou chronickou poruchou, podobne, ako prvá generácia. Stále si treba dať pozor na hrubé zaobchádzanie s motorom 1.2 HTP, ktorý často skončil s podpálenými ventilmi či s preskočenou rozvodovou reťazou – poruchou, ktorá má na motor často fatálne následky. Oplatí sa tiež skontrolovať plnú servisnú históriu vozidla – najmä pravidelnosť výmeny oleja; najmä pri menších motoroch nezaškodí, ak sa mení častejšie, ako predpisuje výrobca. Výkričník ale môžeme napísať k motorizácii 1.2 TSI – dynamikou je síce veľmi lákavá, do pamäti sa však predovšetkým zapísala ako skutočne nespoľahlivá.

Darex odporúča

Fabia v svojej druhej generácii teda naďalej platí za hodnotné vozidlo, a podobne ako pri prvej generácii, sa oplatí zamerať na benzínovú jednaštvorku so šestnástimi ventilmi. Odvezie toho veľa a bezpečne – a rozhodne pri tom nebude fňukať!

1. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR
Akčná cena pri využití úveru
6 199,00 €
bez DPH 5 165,83 €

Cena v hotovosti
6 499,00 €
bez DPH 5 415,83 €
Mesačne od
36,00 €

výpočet splátok
Auto s odpočtom DPH

benzín úsporné
  • Motor: 1.2 TSi Elegance, 77 kW
  • Palivo: benzín
  • Rok:11/2012
  • Stav tachometra: 162 998 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: combi
  • Kombinovaná spotreba: 5.3 l/100 km
  • Farba: Strieborná svetlá
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
Prihláste sa
cez svoj účet a získajte zľavu .

NEZÁVÄZNÁ REZERVÁCIA VOZIDLA
ZISKAJTE ZĽAVU AŽ 300 €
Tlač karty vozidla



Podobné vozidlá z ponuky
Škoda Fabia Combi, 1.2 TSi Elegance, 77 kW

Škoda Fabia Combi

1.2 TSi Elegance, 77 kW
r.v. 11/2012, 178 534 km

Cena s DPH: 5 999,00 €
Škoda Fabia Combi, 1.6 TDI, 66 kW

Škoda Fabia Combi

1.6 TDI, 66 kW
r.v. 4/2013, 173 293 km

Cena s DPH: 5 499,00 €
Škoda Fabia Combi, 1.2 TSI Sport, 77 kW

Škoda Fabia Combi

1.2 TSI Sport, 77 kW
r.v. 9/2012, 171 234 km

Cena s DPH: 5 299,00 €
Škoda Fabia Combi, 1.2 TSi Sport, 77 kW

Škoda Fabia Combi

1.2 TSi Sport, 77 kW
r.v. 9/2012, 177 847 km

Cena s DPH: 5 299,00 €
Škoda Fabia Combi, 1.2 HTP, 51 kW

Škoda Fabia Combi

1.2 HTP, 51 kW
r.v. 2/2014, 178 520 km

Cena s DPH: 5 299,00 €

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK