Renault Clio 1.2 2006

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!





TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Výbava

Vozidlo bolo zakúpené na Slovensku.

Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Renault Clio (2009): Všade obľúbený

Malý Renault je dodnes na našom trhu veľmi obľúbeným zjavom. Čomu za to vďačí?

Podarený nástupca stálice

Tretia generácie populárneho Clia prišla na trh v roku 2005, teda presne sedem rokov po predstavení druhej. Priniesla úplne nový, svieži vzhľad a niekoľko odlišných prístupov, zväčša však len v jeho tvarovaní. Vnútri sa totiž Clio veľmi nezmenilo. Táto generácia používa len jemne vylepšenú – a je nutné dodať, že spoľahlivú – techniku predchodcu v chic kabáte. A keď už sme pri kabáte, Clio sa vyrábalo ako troj- a päťdverový hatchback či neskôr uvedené kombi Grandtour. Facelift prebehol v roku 2009.

Benzínové motory

Spočiatku mu pod kapotou pracovali benzínové motory 1,2 16V (48 a 55 KW), 1,4 16V (72 kW) a 1,6 16V (82 kW). V roku 2006 prišla najvýkonnejšia verzia Clio RenaultSport alebo RS, ktorá disponovala motorom 2,0 16V so 145 kilowattmi. V priebehu roka pribudol aj slabši dvojliter 2,0 16V so 103 kW a označením GT. Neskôr prišiel prepĺňaný agregát 1,2 TCe, ktorý nahradil motor 1,4 16V.

Dieselové motory

Dieselové motory zastupoval agregát 1,5 dCi v troch výkonových variantoch – 50, 63 a 78 kW.

Bezpečný spoločník

Nárazovým testom Euro NCAP prešlo Clio v orku 2005 a získalo plný počet hviezdičiek – päť z piatich.

Rozmerovo väčší

Clio nie je úplne malé auto, ono je to skôr taký adolescent. Prišlo totiž v čase, keď snáď všetci výrobcovia svoje autá zväčšovali kvôli pasívnej bezpečnosti a komfortu. Z pohľadu na zadné sedadlá je jasné, že v tomto prípade hrala prím bezpečnosť; miesta tu nie je na rozdávanie. Interiér je však praktický, má svieži dizajn a dielenské spracovanie sa tiež príliš nehlási k tomu, ktoré sme mohli nájsť na prvých dobových Meganoch či Scénicoch. Aj štartovacia karta spolu s ostatkom elektroniky tu už funguje podstatne spoľahlivejšie.

Výborné jazdné vlastnosti

Clio sa za svoje jazdné vlastnosti hanbiť nemusí, práve naopak. Vo svojej dobe patrilo k najlepším v triede a je všeobecne známe, že jeho verzia RS je doteraz jedno z najlepších šoférskych áut s predným náhonom. Aj radenie poskočilo míľovými krokmi, typický francúzsky gumený pocit tu už nenájdete. Brzdy sú ostré a účinné.

Dobrá spoľahlivosť

Čo sa týka spoľahlivosti, pri Renaultoch treba byť veľmi selektívny. Tento Renault napríklad patrí k nadpriemerne spoľahlivým vozidlám, skontrolujte však pre istotu všetky elektronické hračky, či fungujú podľa predstáv. Mechanicky je odolný, koroduje tu maximálne tak výfukové potrubie.

Potrápia len drobnosti

Pri benzínových mtoroch môže potrápiť škrtiaca klapka a pri 1,6 16V variabilné časovanie ventilov. Pri dieselových motoroch zasa môže potrápiť zložitý motor 1,5 dCi, najmä ak nevieme nič o jeho minulosti a zaobchádzaní s ním. Odporúčame predovšetkým motory 1,2 16V či 1,2 TCe, ktoré sú solídne spoľahlivé, živé a spotreba je konzistentná aj pri rôznom zaobchádzaní.

Darex odporúča

Ak teda hľadáte auto dostatočne malé, aby sa zmestilo do mesta – ale zároveň dostatočne veľké, aby ste sa s ním vybrali aj napríkald k moru, môže byť Clio tretej generácie tým pravým pre vás, najmä s benzínovým motorom.

kúpené v SR

benzín úsporné
  • Motor: 1.2, 55 kW
  • Palivo: benzín
  • Rok:9/2006
  • Stav tachometra: 148 048 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 4.9 l/100 km
  • Farba: Čierna
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: VF1BB2U0536456527
Podobné vozidlá z ponuky

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK