Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014 Foto č. 2 - Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014 Foto č. 3 - Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014 Foto č. 4 - Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014 Foto č. 5 - Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014 Foto č. 6 - Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014 Foto č. 7 - Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014 Foto č. 8 - Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014 Foto č. 9 - Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014 Foto č. 10 - Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014 Foto č. 11 - Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014 Foto č. 12 - Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014 Foto č. 13 - Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014 Foto č. 14 - Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014 Foto č. 15 - Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014 Foto č. 16 - Peugeot Partner 1.6 HDi Tepee 2014

TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Vozidlo po prvom majiteľovi s jasným pôvodom. Auto kúpené na Slovensku. Servisná knižka je súčasťou dokumentácie vozidla. Pri kúpe vozidla je možný aj odpočet DPH. V aute je dieselový motor. Vo výbave je klimatizácia. Auto má ISOFIX, na pripevnenie detskej autosedačky.

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné okná
  • El. zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Rádio/CD
  • Airbag 2X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Senzor tlaku v pneu
  • Mechanické zabezpečenie
  • Servisná knižka
  • Možný odpočet DPH
  • Po operatívnom leasingu
  • Manuálna klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Denné svietenie
  • Parkovacie senzory vzadu
  • USB
Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Peugeot Partner: Pokračovanie bestsellera

Partner aj s Berlingom stavajú na totálne identickom základe. Ten prešiel v roku 2008 generačnou obmenou a teší sa veľkej popularite až doteraz.

Nový a väčší

Druhá generácia Partnera prišla na trh v apríli roka 2008 a oproti predchodcovi výrazne narástla. Zlepšila sa tiež ponuka výbavy, ako základnej, tak i príplatkovej. Pôsobí teraz viac ako auto, než ako dodávka – po vzore konkurenčného Volkswagenu Caddy. Zlepšila sa aj spoľahlivosť a plusom sú aj nízke prevádzkové náklady.

Benzínové motory

Z benzínových motorov tu bol len jediný, 1,6 16V v dvoch výkonových verziách. Tie dávali 66 a 80 kilowattov. Tento motor bol neskôr nahradený motorom 1,6 VTi s výkonmi 72 a 88 kW.

Dieselové motory

Turbodiesely sú jasným ťahačom celej ponuky motorov. Spočiatku sa spoliehali na sily 1,6 HDi v troch výkonových verziách s 55, 66 a 80 kilowattmi, tento motor bol nahrádzaný 1,6 HDi s polovičným počtom ventilov, lepšou spoľahlivosťou a výkonmi 55, 68 a 82 kilowattov. Neskôr pribudla úsporná verzia 1,6 e-HDi so 68 kilowattmi a šesťstupňovou robotizovanou prevodovkou. Po roku 2015 sa zmenila ponuka turbodieselov a po novom všetky spĺňajú normu Euro 6 a ponúkajú 55, 74 a 88 kW. Partner tiež ponúkal pohon 4x4, narozdiel od Berlinga.

Bezpečnosť

Nárazovými testami prešiel Partner spolu s Berlingom v roku 2014 a získal tri hviezdičky z piatich, čo je na danú kategóriu skôr priemerná hodnota.

Priestrannosť na prvom mieste

Interiér sa pri novej generácii Peugeotu Partner výrazne scivilizoval. Pôsobí takmer osobným dojmom, kvalita dielenského spracovania je však skôr priemerná. Odkladacích miest je v okolí pracoviska vodiča dostatok. Objem batožinového priestoru v osobnej verzii narástol až na 675 litrov, poteší obrovské množstvo priestoru nad hlavami pasažierov. Jediný diskomfort, ktorý mu vieme s prehľadom vytknúť, je vyššia hlučnosť podvozka a aerodynamiky.

Jazda v mene účelu

Jazdne sa Peugeot Partner cíti na kvalitnej ceste dobre, bez väčších problémov aj drží stopu, vzhľadom najmä na jeho úctyhodnú šírku. Vozidlá po roku 2012 majú najlepší jazdný prejav. V prípade Peugeotu Partner sa objavuje aj pohon všetkých štyroch kolies 4x4 Dangel, ktorý je však zriedkavý a prináša zvýšené náklady na prevádzku.

Má svoje nedostatky

Pri Peugeote Partner je treba byť obozretný najmä v oblasti výberu motora. Výnimkou nie sú ani občasné štrajkovania elektroniky či nadmerné opotrebovanie dvojhmotového zotrvačníka. Trápi aj EGR ventil či DPF filter pevných častíc. Najlepšie urobíte, keď sa všetkému spomenutému vyhnete a pôjdete po motoroch 1,6 HDi s ôsmimi ventilmi v slabšej konfigurácii (55/68 kW), alebo siahnete po venzínovom motore 1,6 16V s 80 kilowattmi. Pozor však na netesnosti olejového systému.

Darex odporúča

Berte ho s vyššie spomínanými motormi a nečakajte jazdné vlastnosti športovca, nebudete sklamaní. Patrner odvádza dobrú prácu aj po rokoch a kompromisy, ktoré si vyžaduje, si vyžaduje takmer každé auto daného segmentu. Vyváži ich však priaznivou cenou a lacnou údržbou.

1. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR

nafta úsporné
  • Motor: 1.6 HDi Tepee, 55 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:10/2014
  • Stav tachometra: 131 071 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 4.9 l/100 km
  • Farba: Oranžová
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: VF37J9HN0EJ787686
Podobné vozidlá z ponuky
Renault Fluence, 1.5 dCi Dynamique, 81 kW

Renault Fluence

1.5 dCi Dynamique, 81 kW
r.v. 9/2013, 129 635 km

Cena s DPH: 7 499,00 €
Renault Fluence, 1.5 dCi Dynamique, 81 kW

Renault Fluence

1.5 dCi Dynamique, 81 kW
r.v. 9/2013, 121 068 km

Cena s DPH: 7 499,00 €
Peugeot 308, 1.6 HDI Access, 68 kW

Peugeot 308

1.6 HDI Access, 68 kW
r.v. 1/2013, 129 181 km

Cena s DPH: 8 299,00 €
Seat Toledo, 1.2 TSI, 77 kW

Seat Toledo

1.2 TSI, 77 kW
r.v. 2/2014, 151 266 km

Cena s DPH: 7 200,00 €
Peugeot 301, 1.6 HDI Allure, 68 kW

Peugeot 301

1.6 HDI Allure, 68 kW
r.v. 1/2013, 110 903 km

Cena s DPH: 6 590,00 €

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK