Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012

Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 2 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 3 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 4 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 5 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 6 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 7 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 8 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 9 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 10 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 11 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 12 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 13 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 14 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 15 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 16 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 17 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 18 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 19 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 20 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 21 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 22 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 23 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 24 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 25 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 26 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 27 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 28 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 29 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 30 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 31 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 32 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 Foto č. 33 - Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012

Zľava až 500 €


TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Vozidlo po prvom majiteľovi s jasným pôvodom. Kúpené v SR. K vozidlu je servisná knižka. Cenu auta znižuje odpočet DPH. V aute je dieselový motor. Súčasťou výbavy je aj klimatizácia. Tempomat vo výbave. Výhodou je parkovací asistent. Auto má ISOFIX, na pripevnenie detskej autosedačky. Sedadlá sú vyhrievané.

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Alarm
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné a zadné okná
  • El. zrkadlá
  • Vyhrievané zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Strešný nosič
  • Rádio/CD
  • Airbag 6X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Servisná knižka
  • Sezónne prezutie
  • Možný odpočet DPH
  • Po operatívnom leasingu
  • Automatická klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Tempomat
  • Denné svietenie
  • Navigačný systém
  • Dažďový senzor
  • El. sedadlá
  • Vyhrievané sed.
  • Hliníkové disky
  • Parkovací asistent
  • Hands free sada
  • Multifunkčný volant
  • Strešné okno el.
  • Panoramatická strecha
  • Vyhrievané predné sklo
  • Nezávislé kúrenie
Výkup áut v DAREXE
  • Rezervácia vozidla
    so zľavou až 500 €
  • Výpočet splátok
    podľa Vašich možností
  • Staré za nové
    protiúčet
  • Výkup auta
    za hotové

Po odoslaní rezervácie Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.
Akontácia *
Doba splácania *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Mám záujem o výmenu vozidla Peugeot 508 2.0 HDI Active SW 2012 za moje staré vozidlo:

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Mám záujem o predaj vozidla:

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.
Recenzia:

Peugeot 508: Menší je niekedy lepší

Peugeot 508 nahrádzal nie jeden, ale rovno dva modely. Vznikol tak vydarený priesečník medzi neveľmi vydarenou 407 a tragickou, gigantickou 607.

Na dvoch stoličkách a poriadne

Aby sme predišli nedorozumeniam, Peugeot 407 nebolo vyslovene zlé auto. Problém však spočíval v tom, že veľmi rýchlo po svojom uvedení zostarol a konkurencia ho skrátka ušliapala k smrti. Peugeot vtedy držal pri živote aj obrovskú, majestátnu, no trocha zbytočnú 607 a logickým krokom bolo spojiť oba modely do jedného a vytvoriť stredne veľké, no konkurencieschopné auto ako náhradu za obe. Prišiel v roku 2010 vo verzii sedan a kombi.

Benzínové motory

Na trh prišla 508 s motormi 1,6 VTi s 88 kilowattmi a 1,6 THP so 115 kilowattmi. Ten dostal v roku 2014 injekciu a po novom ponúka až 121 kilowattov.

Dieselové motory

Peugeot 508 je auto, ktorému turbodiesel sluší o niečo viac. 1,6 HDi s výkonom 82 kilowattov slúžilo ako základ, ponuka pokračovala dvojlitrom so 103 alebo 120 kilowattmi, zavŕšil ju model 2,2 HDi so 150 kW. Neskôr ponuku doplnil diesel-hybridný model 508 RXH s oplastovaním a pohonom oboch náprav – 120 kW 2,0 HDi sa staralo o prednú nápravu, 27 kW elektromotor zasa o nápravu zadnú. V roku 2013 prišla motorová obmena. Nové sú oba dvojlitre s výkonom 110, resp. 132 kW.

Bezpečnosť

Peugeot 508 patrí k najbezpečnejším v triede, získal 5 hviezdičiek z piatich a ponúka už v základe veľké množstvo prvkov aktívnej bezpečnosti.

Hodnotný interiér

S Peugeotom 508 sa Francúzi veľmi snažili, aby sa na ich produkty konečne nepozeralo s dešpektom. Preto aj interiér vozidla odzrkadľuje situáciu, v akej sa nachádza 508 v oblasti exteriéru: je spracovaný elegantne, dielensky precízne a z hodnotných materiálov. Dalo by sa povedať, že šliape na päty nemeckým konkurentom. Je tiež vzdušný a postráda typickú francúzsku mäkkosť. Sedan poskytuje objem batožinového priestoru 503 litrov, kombi vie odviezť až 618 litrov.

Na ceste sa nehrá

Jedným z cieľov 508 bolo vylepšiť imidž Peugeotu v oblasti jazdných vlastností. To sa mu podarilo, aj keď len sčasti. Špička strednej triedy predsa jazdí trocha inak. K dokonalosti mu chýba odstrániť nedotáčavosť a naučiť riadenie komunikovať, celkovo je však jazdný komfort na veľmi dobrej úrovni.

Treba si vedieť vybrať

Oblúkom sa vyhnite motoru 1,6 THP, poskytuje dobré výkony, no jeho spoľahlivosť je márna. Celkovo je Peugeot 508 dosť spoľahlivým vozidlom, chronické chyby ho netrápia. Veľa peňazí človek zaň človek nenechá ani na benzínke, ani v servise. Berte radšej turbodiesel, rovno ten najväčší.

Darex odporúča

Dvojlitrový turbodiesel sa najviac hodí k charakteru vozidla, poteší najviac aj na ceste či benzínke. Stačí si potom len dať pozor na filter pevných častíc či zanesený EGR ventil, preklepnúť históriu vozidla a hurá na cesty!

1. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR
Akčná cena pri využití úveru
9 499,00 €
bez DPH 7 915,83 €

Cena v hotovosti
9 999,00 €
bez DPH 8 332,50 €
Mesačne od
55,00 €

výpočet splátok
Auto s odpočtom DPH

nafta úsporné
  • Motor: 2.0 HDI Active SW, 103 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:9/2012
  • Stav tachometra: 160 247 km
  • Prevodovka: manuál 6 st.
  • Karoséria: combi
  • Kombinovaná spotreba: 4.5 l/100 km
  • Farba: Biela
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: VF38ERHF8CL067477
Prihláste sa
cez svoj účet a získajte zľavu .

NEZÁVÄZNÁ REZERVÁCIA VOZIDLA
ZISKAJTE ZĽAVU AŽ 500 €
Tlač karty vozidla



Podobné vozidlá z ponuky
Hyundai i40, 1.7 CRDi Style, 100 kW

Hyundai i40

1.7 CRDi Style, 100 kW
r.v. 9/2013, 167 505 km

Cena s DPH: 10 390,00 €
Volkswagen Golf Variant, 1.6 TDi Comfortline/Bluemotion, 77 kW

Volkswagen Golf Variant

1.6 TDi Comfortline/Bluemotion, 77 kW
r.v. 11/2013, 175 734 km

Cena s DPH: 8 999,00 €
Škoda Octavia Combi, 2.0 TDI Ambition, 110 kW

Škoda Octavia Combi

2.0 TDI Ambition, 110 kW
r.v. 12/2013, 175 925 km

Cena s DPH: 9 990,00 €
Opel Insignia, 2.0 CDTi Cosmo, 96 kW

Opel Insignia

2.0 CDTi Cosmo, 96 kW
r.v. 6/2011, 158 123 km

Cena : 8 499,00 €
Volkswagen Golf Variant, 1.6TDi, 77 kW

Volkswagen Golf Variant

1.6TDi, 77 kW
r.v. 12/2013, 164 650 km

Cena : 11 499,00 €

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK