Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015

Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 2 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 3 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 4 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 5 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 6 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 7 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 8 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 9 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 10 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 11 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 12 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 13 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 14 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 15 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 16 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 17 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 18 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 19 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 20 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 21 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 22 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 23 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 Foto č. 24 - Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015

Zľava až 700 €



Auto je po prvom majiteľovi. Vozidlo bolo kupované na Slovensku. Servisná knižka je súčasťou dokumentácie vozidla. Je možný aj odpočet DPH. Vozidlo s dieselovým motorom. Vo výbave je klimatizácia. Tempomat vo výbave. Svetlá sú xenónové. Auto má parkovacieho asistenta. So systémom ISOFIX.

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné a zadné okná
  • El. zrkadlá
  • Vyhrievané zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Strešný nosič
  • Rádio/CD
  • Airbag 6X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Senzor tlaku v pneu
  • Servisná knižka
  • Sezónne prezutie
  • Možný odpočet DPH
  • Po operatívnom leasingu
  • Automatická klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Tempomat
  • Xenónové svetlomety
  • Natáčacie svetlomety
  • Ostrekovače svetlometov
  • Denné svietenie
  • LED svetlomety
  • Dažďový senzor
  • Svetelný senzor
  • El. sedadlá
  • Hliníkové disky
  • Parkovací asistent
  • Hands free sada
  • Multifunkčný volant
  • Start & Stop systém
Výkup áut v DAREXE
  • Rezervácia vozidla
    so zľavou až 700 €
  • Výpočet splátok
    podľa Vašich možností
  • Staré za nové
    protiúčet
  • Výkup auta
    za hotové

Po odoslaní rezervácie Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.
Akontácia *
Doba splácania *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Mám záujem o výmenu vozidla Opel Insignia 2.0 CDTi Edition 2015 za moje staré vozidlo:

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Mám záujem o predaj vozidla:

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.
Recenzia:

Opel Insignia (2011): Poriadny kus auta

Opel Vectra bol vždy celkom dobrý stroj, ktorý sa však po čase utopil v konurencii. Insignia mala veci zmeniť – a podarilo sa.

Renesancia v Opeli

Kto by nepoznal Vectru? Rozumá voľba ľudí, ktorí potrebujú veľké a priestranné auto s vyhovujúcou cenou. Po čase však už prestala byť aj Vectra tak hot a v Rüsselsheime potrebovali svieži vietor do plachiet. Vectra tak v roku 2008 ustúpila väčšej, emotívnej a príťažlivej Insignii. Prišla vo verziách sedan a liftback, onedlho pribudlo aj kombi. A že je to kus auta, potvrdil aj zisk titulu európskeho Auta roku 2009. Facelift prebehol v roku 2012.

Veľká paleta benzínových motorov

Spočiatku by sme pod kapotou našli benzínový štvorvalec 1,6i (85 kW) nasledovaný 1,8i (103 kW). Preplňované benzínové motory zastupovali 1,6 Turbo (132 kW), 2,0 Turbo (162 kW) a 2,8 V6 Turbo (191 kW). O rok neskôr prišla verzia OPC s motorom 2,8 V6 Turbo (239 kW) a pohonom na všetky štyri kolesá. Postupom času boli motory upravované a v roku 2014 pribudol agregát 1,4 ecoFlex (103 kW). Po facelifte boli jednašestky a dvojlitre Turbo nahradené 1,6 SIDI Turbo (125 kW) a 2,0 SIDI Turbo (184 kW), 2,8 V6 Turbo zostal len pre OPC.

Bohatý výber pokračuje aj pri dieselových motoroch

Motory 2,0 CDTi (81, 96 a 118 kW) a 2,0 CDTi BiTurbo (140 kW) začínali ponuku dieselov, druhý menovaný aj s možnosťou pohonu 4x4. Pribudli aj verzie ecoFlex s dieslami 2,0 CDTI (96, 118 kW) so zaujímavou spotrebou 4,9 l/100 km, v prípade kombi 5,1 l/100 km. V roku 2011 bol výkon 2,0 CDTi BiTurbo zvýšený na 143 kW a pribudol mu systém Stop/Štart. Po facelifte prešiel zmenami aj turbodiesel, teraz mal nasledovné výkony: 88 kW a 320 Nm, 103 kW a 370 Nm a 120 kW a 380 Nm.

Robustná a bezpečná

Opel Insiginia sa môže chváliť robustnou karosériou, vďaka ktorej získala 5 hviezdičiek z piatich – ako podľa starej, tak aj podľa novej metodiky.

Interiér zaplaví dojmami

Niektorí však Insignii vyčítajú interiér, ktorý sa nevyhol pár lacnejším detailom. Na dojme z priestrannosti nepridá ani široký stredový tunel odoberajúci miesto chodidlám. Na druhej strane ale Insignia disponuje veľkým batožinovým priestorom (500, 520 a 540 litrov, resp. 1 850 litrov po sklopení sedadiel pre kombi) a vynikajúcimi sedadlami. Zaujmú aj niektoré prvky výbavy, napríklad Opel Eye – možnosť čítania značiek či inteligentné bi-xenónové svetlomety AFL+.

Kvalitná jazda

Insignia jazdí veľmi dobre a na ceste je mimoriadne stabilná. Dobré je tiež odhlučnenie, avšak riadenie by mohlo byť menej preposilňované. Jeho ľahkosť však určite poteší v meste. K dispozícii bol aj adaptívny pohon 4x4, ktorý v prípade potreby pripojil aj zadnú nápravu. Mohli ste však mať aj Insigniu OPC, ktorá vedela zrýchliť na stovku pod šesť sekúnd a zrýchľovať neprestala až do elektronicky obmedzených 250 km/h. Bez obmedzovača vytiahla aj vyše 270!

Spoľahlivý partner

Čo sa týka spoľahlivosti, je Insignia dobrou voľbou. Nie je však dokonalá – interiér zvykol po vyššom nájazde vŕzgať. Niekedy vedia potrápiť tlmiče FlexiFide, inteligentné svetlomety a občas sa vyskytli aj problémy s brzdovou sústavou.

Diesely si radšej skontrolujte

Diesely trpia na typické chyby turbomotorov – problémy s EGR ventilom a občasným upchatím DPF filtra, či nadmerne opotrebované vstrekovače common-rail. Benzínové jednotky trpia na zvýšenú spotrebu oleja po vyššom nájazde či jeho priesaky. Potrápiť vie aj zapaľovací modul a vyskytli sa aj problémy s turbom pri prepĺňaných jednotkách. Nie je to však nič chronické.

Darex odporúča

Ak hľadáte solídne spracovaný automobil s chuťou rezať vzdialenosti a nevadí vám veľkosť vozidla, Insignia bude výbornou voľbou. Berte ju ideálne s benzínovým turbo-dvojlitrom či s turbodieselom.

1. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR
Akčná cena pri využití úveru
14 299,00 €
bez DPH 11 915,83 €

Cena v hotovosti
14 999,00 €
bez DPH 12 499,17 €
Mesačne od
83,00 €

výpočet splátok
Auto s odpočtom DPH

nafta úsporné
  • Motor: 2.0 CDTi Edition, 96 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:9/2015
  • Stav tachometra: 32 920 km
  • Prevodovka: manuál 6 st.
  • Karoséria: combi
  • Kombinovaná spotreba: 4.7 l/100 km
  • Farba: Šedá
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
Prihláste sa
cez svoj účet a získajte zľavu .

NEZÁVÄZNÁ REZERVÁCIA VOZIDLA
ZISKAJTE ZĽAVU AŽ 700 €
Tlač karty vozidla



Podobné vozidlá z ponuky
Hyundai i40, 1.7 CRDI Business, 100 kW

Hyundai i40

1.7 CRDI Business, 100 kW
r.v. 10/2013, 55 879 km

Cena s DPH: 13 990,00 €
Toyota Avensis, 2.0 D4D Active Touring Sports, 105 kW

Toyota Avensis

2.0 D4D Active Touring Sports, 105 kW
r.v. 7/2016, 38 213 km

Cena s DPH: 20 890,00 €
Toyota Avensis, 2.0 D4D Active Touring Sports, 105 kW

Toyota Avensis

2.0 D4D Active Touring Sports, 105 kW
r.v. 7/2016, 37 976 km

Cena s DPH: 20 890,00 €
Peugeot 508, 2.0 HDi Active, 103 kW

Peugeot 508

2.0 HDi Active, 103 kW
r.v. 9/2012, 79 581 km

Cena s DPH: 11 799,00 €
Škoda Octavia Combi, 2.0 TDi Ambition, 110 kW

Škoda Octavia Combi

2.0 TDi Ambition, 110 kW
r.v. 9/2014, 86 399 km

Cena s DPH: 11 700,00 €

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK