KIA Ceed 1.6I PLYN 2008

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


KIA Ceed 1.6I PLYN 2008KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 2 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 3 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 4 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 5 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 6 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 7 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 8 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 9 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 10 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 11 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 12 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 13 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 14 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 15 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 16 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 17 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 18 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 19 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 20 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 21 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008 Foto č. 22 - KIA Ceed 1.6I PLYN 2008

TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Kúpené v SR. Vo výbave je klimatizácia. S ISOFIX systémom na pripevnenie detskej sedačky.

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Alarm
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné okná
  • El. zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Rádio
  • Airbag 10X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Senzor tlaku v pneu
  • Automatická klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Multifunkčný volant
Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Kia Cee’d (2006-2012): Revolucionár

Keby ste sa pri jej uvedení na trh spýtali na automobilku Kia, nepočuli by ste nič pekné. A práve sa pozeráte na auto, ktorému sa to podarilo zmeniť.

Hurá na Európu!

Skutočne, prvý Cee’d bol práve tým vlajkonosičom v postupnom víťaznom ťažení kórejského koncernu Kia-Hyundai naprieč Európou. Pomohla mu k tomu vyspelá technika, nová úroveň dielenského spracovania vďaka žilinskej továrni, sedemročná záruka, priestranný interiér a dobré jazdné vlastnosti. Prišiel na trh ako troj- a päťdverový hatchback v roku 2006, neskôr prišlo praktické kombi Cee’d SW.

Benzínové motory

Od začiatku boli v ponuke dva benzínové motory 1.4 CVVT (80 kW) a 1.6 CVVT (90 kW). V roku 2007 pribudol 2.0 CVVT (105 kW), ktorý sa udržal vo výrobe až do príchodu normy Euro 5 v roku 2010. V roku 2011 bol výkon základného 1.4 CVVT zvýšený na 77 kW, prepracovaný bol aj 1.6 CVVT na 93 kW. Na výber máte medzi päťstupňovým manuálom a štvorstupňovým automatom.

Dieselové motory

Spočiatku bol v ponuke len jeden turbodiesel, a to 1.6 CRDi VGT s 85 kilowattmi výkonu. Európsky trh však potreboval viac, a tak prišiel motor 2,0 CRDi VGT (103 kW) a o rok dlhšie na seba nechala čakať slabšia verzia 1.6 CRDI s výkonom 66 kW. Facelift 1.6 CRDI ju posilnil na výkon 85 kW, a pribudla aj silnejšia verzia s výkonom 93 kW. Podobne s benzínovým dvojlitrom, aj dieselový odišiel kvôli emisným normám v roku 2010.

Bezpečná a hodnotná vnútri

Nárazové testy Euro NCAP absolvovala Kia v roku 2007 a získala polný počet, päť hviezdičiek. Už to bola výborná predzvesť pre kórejskú „novú vlnu“.

Prekvapenia pokračovali v interiéri. Zvláštne, až príliš lacné, sivé plasty predchodcov boli minulosťou. V detailoch síce nezaprie svoj pôvod, aj tak je to ale oproti predchodcovi s názvom Cerato obrovský náskok. Palubná doska občas vŕzga, najmä vďaka jej nedobre vyriešeným plastovým úchytom. Objem kufra je priemerných 340 litrov, po sklopení až 1300 litrov pri hatchbacku; 534 až 1664 litrov poskytuje karosársky variant kombi.

Cee’d prekvapil aj jazdou

Aj v prípade jazdých vlastností nastal výrazný skok vpred. Oproti predchodcovi si drží stopu príkladne, reaguje svižne a v zákrutách sa nenakláňa. Podvozok je ale naladený tuho a pri našich cestách sa to na aute môže podpísať, najmä pri exemplároch s vyšším počotom najazdených kilometrov.

Samotný podvozok je však robustný a odoláva aj našim cestám. Dbajte na zadnú nápravu, mohla byť – najmä u kombi – preťažovaná, častejšie pôjdu do večných lovíšť aj tyčky stabilizátora.

Pozor na malé nedostatky

Cee’d však neunikol niektorým detským problémom, najmä hrdzi na prvých modeloch. Neunikol ani problémom s elektroinštaláciou – niekedy dokázala voda zatiecť medzi káblové zväzky a narobiť neplechu.

Pri benzínových motoroch si zvyčajne nie je príliš na čo dať pozor – maximálne na prestavby do LPG. Rozvodová reťaz začne mať vôle až po väčšom nájazde. Pri dieselovom motore 2.0 CRDI môže byť poškodený dvojhmotový zotrvačník. 1.6 CRDI trpelo pri vyšších nájazdoch na opotrebovanie turba. Pri kratších jazdách vie štrajkovať aj EGR ventil.

Darex odporúča

Odporúčame najmä 1.4 CVVT a 1.6 CRDI, ktoré poskytnú dobrú spoľahlivosť, rozumnú spotrebu aj príjemnú jazdu. Kia Cee’d je totiž automobilom, ktorý aj po rokoch zvládne mnohé výzvy a nad niektorými počiatočnými kvalitatívnymi nedostatkami len mávne rukou.

2. majiteľ, kúpené v SR

benzín úsporné
  • Motor: 1.6I PLYN, 92 kW
  • Palivo: benzín
  • Rok:9/2008
  • Stav tachometra: 233 649 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 6.2 l/100 km
  • Farba: Šedá
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: U5YFF24229L141866
Podobné vozidlá z ponuky
Fiat Punto, 1.3 i, 48 kW

Fiat Punto

1.3 i, 48 kW
r.v. 6/2010, 174 515 km

Cena : 4 299,00 €
Toyota Auris, 2.2 D-CAT, 130 kW

Toyota Auris

2.2 D-CAT, 130 kW
r.v. 2/2008, 175 868 km

Cena : 4 999,00 €
Toyota Auris, 2.2 D4D, 130 kW

Toyota Auris

2.2 D4D, 130 kW
r.v. 2/2009, 187 975 km

Cena : 5 499,00 €
Seat Ibiza, 1.4TDI, 51 kW

Seat Ibiza

1.4TDI, 51 kW
r.v. 11/2005, 164 886 km

Cena : 3 699,00 €
Audi A3 Sportback, 1.9 TDI, 77 kW

Audi A3 Sportback

1.9 TDI, 77 kW
r.v. 6/2007, 269 635 km

Cena : 5 999,00 €

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK