Fiat Punto 1.3 i 2010

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


Fiat Punto 1.3 i 2010Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 2 - Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 3 - Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 4 - Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 5 - Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 6 - Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 7 - Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 8 - Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 9 - Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 10 - Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 11 - Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 12 - Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 13 - Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 14 - Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 15 - Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 16 - Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 17 - Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 18 - Fiat Punto 1.3 i 2010 Foto č. 19 - Fiat Punto 1.3 i 2010


Auto malo len jedného majiteľa, čo je predpokladom dobrej kúpy. Vozidlo bolo kupované na Slovensku. Servisná knižka je k dispozícii. Súčasťou výbavy je aj klimatizácia. Auto má ISOFIX, na pripevnenie detskej autosedačky.

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné okná
  • El. zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Rádio
  • Airbag 4X
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Servisná knižka
  • Manuálna klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Hliníkové disky
Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Fiat Punto (Evo): Veľká bodka

Grande Punto prišlo ako tretia generácia úspešného mestského špunta. Medzigeneračne sa stal o niečo väčším a oveľa krajším.

Nový, no už sme ho niekde videli

Fiat Grande Punto, z ktorého súčasné Punto vychádza, prišiel v roku 2005 a hneď po uvedení spôsobil slušný rozruch. Predchádzajúce Puntá boli istým spôsobom šik, no Grande Punto sa stalo dospelým autom so vzhľadom, ktorý chytil za srdce. Relatívne rýchlo ho však dobehla konkurencia, preto prišiel v roku 2009 výrazne faceliftovaný model Punto Evo. Predajné výsledky však nenaplnili očakávania a tak sa po ďalšom facelifte v roku 2012 predáva Punto so svojim starým menom doteraz.

Benzínové motory

Z benzínových motorov sa vystriedalo pod ostro rezanou kapotou viacero jednotiek. Spočiatku tu boli motory Fire: 1,2 (48 kW) a 1,4 (57 kW). Neskôr prišiel 1,4 StarJet s výkonom 70 kW, neskôr dostal StarJet aj turbo, označenie TurboJet a výkon 88 kW. V modeli Punto Evo nahradil StarJet motor MultiAir s výkonom 77 kW a TurboJet zasa MultiAir s 99 kW. Po ďalšom facelifte dostalo Punto dvojvalec 0,9 TwinAir Turbo so 62 kW, ostatné motory zostali v ponuke.

Alternatívne pohony

Zaujímavé je, že Fiat ponúka aj továrnu prestavbu na LPG s výkonom 57 kW a označením BiFuel. Existovala aj verzia BiFuel jazdiaca na metán, v našich končinách by sme ju však našli ťažko.

Dieselové motory

Dieselové motory zastupujú agregáty s objemom od 1,3 cez 1,6 a 1,9 litra a označením MultiJet. Motor 1,9 MultiJet sa vyrábal len do príchodu generácie Evo a 1,3 vtedy prešla generačnou obmenou, na základe ktorej ponúka výkony 55, 66 a 70 kilowattov.

Punto je bezpečné

Punto získalo v nárazovom teste EuroNCAP 5 hviezdičiek z piatich.

Vnútri priemer, no nie sivý

Vo svojej tretej generácii sa Punto stalo dospelým autom, už z neho nebolo len medzimestské približovadlo. Úplne novým prístupom sa mohol pochváliť napríklad interiér, i keď kvalita materiálov a spracovania stále nebola bezchybná. Situácia sa zlepšila až s príchodom faceliftu Evo. Minimálne štyri dospelé osoby tu určite odveziete, kufor má objem 275 litrov, čo tiež nie je zlá hodnota. Po sklopení sedadiel vznikne kapacia 1 030 litrov.

Na ceste poznáme aj lepšie

Punto je konštrukčne naozaj už staršie a cítiť je to najmä na ceste. Za konkurenciou už trocha zaostáva, cítiť je to predovšetkým na nerovných povrchoch. Ku cti nech mu slúži, že sa príliš nenakláňa a poctivo sa drží zvolenú stopu.

Talianska spoľahlivosť?

Fiat Punto na spoľahlivosť trpí. Nie však tou svojou, ale povesťou svojich predchodcov – posledná generácia je relatívne jednoduchý automobil, ktorý používa väčšinou overené agregáty. Kde bude slabina dvojvalcov 0,9 TwinAir, to ešte ukáže len čas, no vo všeobecnosti nie je Punto nákladné na údržbu. V meste si po čase pozornosť vypýta spojka, pri turbodieseloch treba počítať s ich typickými neduhmi (zanesené EGR ventily a DPF filtre).

Darex odporúča

Fiat Punto je síce konštrukčne starším automobilom, z hľadiska spoľahlivosti to však nie je problém. Skôr naopak, jeho technika je odolná a bežná testovacia jazda odhalí všetky nedostatky, ktoré auto môže mať. Plusom je aj jeho nízka cena.

1. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR

benzín
  • Motor: 1.3 i, 48 kW
  • Palivo: benzín
  • Rok:6/2010
  • Stav tachometra: 174 515 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Farba: Biela
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: ZFA19900000653968
Podobné vozidlá z ponuky
Toyota Auris, 2.2 D-CAT, 130 kW

Toyota Auris

2.2 D-CAT, 130 kW
r.v. 2/2008, 175 897 km

Cena : 4 499,00 €
Toyota Auris, 2.2 D4D, 130 kW

Toyota Auris

2.2 D4D, 130 kW
r.v. 2/2009, 187 980 km

Cena : 4 999,00 €
Ford Fiesta, 1.25i Titanium, 60 kW

Ford Fiesta

1.25i Titanium, 60 kW
r.v. 2/2011, 150 127 km

Cena : 5 499,00 €
KIA Ceed, 1.6 CRDi, 66 kW

KIA Ceed

1.6 CRDi, 66 kW
r.v. 6/2010, 129 362 km

Cena : 3 999,00 €
Mercedes-Benz A 150, 1.5I, 70 kW

Mercedes-Benz A 150

1.5I, 70 kW
r.v. 2/2009, 178 500 km

Cena : 5 799,00 €

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK