Vozidlo po prvom majiteľovi s jasným pôvodom. Vozidlo bolo kupované na Slovensku. Servisná knižka je k dispozícii. Cenu auta znižuje odpočet DPH. V aute je dieselový motor. Súčasťou výbavy je aj klimatizácia. Auto má tempomat.
Ducato bolo faceliftované v roku 2014 spolu so sesterským Peugeotom Boxer a Citroënom Jumper. Stále je z trojice Fiat Ducato, Peugeot Boxer a Citroën Jumper sa na prvý pohľad Ducato javí ako najflexibilnejšie. Má k dispozícii najviac verzií: osobnú aj nákladnú, s dvomi dĺžkami rázvoru a dvomi výškami strechy. To síce poskytujú aj dvojčatá z koncernu PSA, ale vo Fiate sa tieto parametre medzi sebou môžu ľubovoľne kombinovať. Koncern PSA si však necháva najväčší úžitkový variant pre seba, v Ducate ho dostanete len pre osobnú verziu. Interiér tiež prešiel podstatným poľudštením, to však závisí aj od výbavy, akú si bol schopný predchádzajúci majiteľ doobjednať.
Pod kapotou bije Ducatu zväčša dieselový Multijet s objemom 2,3 litra a výkonom 88 alebo 96 kW. Najsilnejším motorom bol trojlitrový turbodiesel Multijet so 130 kilowattmi. Prišiel aj nový základný motor: dvojlitrový turbodiesel Fiat s výkonom 85 kW.
Dodávky organizácia Euro NCAP netestuje, preto rovnako ani Ducato, ani dvojčatá od PSA žiadnymi crash-testami neprešli. Pribudlo však mnoho aktívnej bezpečnostnej výbavy, ako napríklad sledovanie jazdných pruov či čítanie dopravných značiek.
Zhodnotiť interiér Ducata môže byť trocha nezodpovedné, pretože závisí najmä na zvolenej verzii. Všade ale nájdeme vydarenú prístrojovú dosku a záplavu odkladacích priestorov na všakovaké predmety. Všetko je príjemne poruke. Zvítanie s automobilom je už príjemnejšie ako kedysi: Pomáha v tom nový infotainment s dotykovým displejom a všeobecne vyššia úroveň základnej výbavy.
Od danej verzie sa odvíja najmä veľkosť využiteľného priestoru. Ducato existovalo najmä ako nákladná dodávka, čiže ponúkne celkovo sedem možných kombinácií úložného priestoru. Ide o veľmi variabilný automobil, ktorý si viete kedykoľvek upraviť podľa svojich predstáv. Ak vám nestačí dodávka, môžete sa spoľahnúť na širokú paletu prispôsobení: Valník alebo podvozok, vhodný pre ďalšie úpravy.
Na pomery dodávok jazdí Ducato svižne, prirodzené sú krátke prevody, masívny záťah a pomerne jednoduché dosiahnutie maximálnej rýchlosti, ktorá však dych nevyrazí. Vďaka svojej šírke je tiež Ducato relatívne stabilné, čím menšie (a najmä nižšie) však je, tým je situácia lepšia. Spotreba je taktiež priaznivá. Samozrejme, jazdný prejav závisí najmä od veľkosti zaťaženia.
Spoľahlivosť sa ďalej zlepšuje, no stále to nie je ono. Skontrolovať treba najmä elektroniku, ktorá mohla často trpieť. Zamerajte sa na maličkosti, ako napríklad elektrické nastavovanie spätných zrkadiel, všetko vyskúšajte. Zub času sa na Ducate vie podpísať najmä z hľadiska korózie. Tá sa vie bolestivo ukázať najmä na výfuku, kde sa oplatí dať si pozor na filter pevných častíc. Treba sa najmä poriadne previezť a zistiť, či všetko funguje tak, ako má.
Ducato je dodávka - a podobne ako sesterský Boxer, aj táto dodávka sa kupuje na metre dĺžkové, štvorcové a kubické. Ducato ponúka skutočne veľa možností a za prijateľnú cenu. Spoľahlivý je skôr priemerne, no prívetivé sú aj ceny náhradných dielov – Boxerov, Jumperov a Fiatov Ducato tu jazdí neúrekom. Špeciálne Ducato je však obľúbeným terčom zlodejov.