Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 2 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 3 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 4 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 5 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 6 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 7 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 8 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 9 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 10 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 11 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 12 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 13 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 14 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 15 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 16 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 17 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 18 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014 Foto č. 19 - Citroën C3 1.4 HDi Sedaction 2014




Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné a zadné okná
  • El. zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Rádio/CD
  • Airbag 6X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Senzor tlaku v pneu
  • Servisná knižka
  • Sezónne prezutie
  • Možný odpočet DPH
  • Po operatívnom leasingu
  • Manuálna klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Tempomat
  • Denné svietenie
  • LED svetlomety
  • Parkovacie senzory vzadu
  • Hands free sada
  • Bluetooth
  • USB

Majiteľom vozidla bola len jedna osoba, má jasný pôvod. Vozidlo bolo zakúpené na Slovensku. Má servisnú knižku. Možný odpočet DPH. Dieselový motor. Klimatizácia vo výbave vozidla. S tempomatom. S ISOFIX systémom na pripevnenie detskej sedačky.

Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

Citroën C3 II. generácie: Vylepšené vajce

Citroën C3 vo svojej druhej generácii priniesol spoľahlivejšiu techniku a ľúbivejší vzhľad s obrovským čelným sklom.

Volajte ma Visiospace

„Cétrojka“ prišla v roku 2009 a nemala to už od začiatku ľahké. Jeho predchodca bol síce módnou záležitosťou, no naozaj len chvíľu. Už po niekoľkých mesiacoch sa našli prvé nedostatky v spracovaní a technickej výdrži auta a aj po sedemročnom dolaďovaní mu problémový imidž zostal. Jeden by povedal, že keď z prvej generácie bude vychádzať aj tá druhá, nebude to so spoľahlivosťou inak. Lenže, ono to tak celkom je. Musíte sa však vyvarovať zložitých motorov a prvkov výbavy.

Benzínové motory

V ponuke bol s benzínovými motormi 1,1i s ôsmimi ventilmi a 45 kilowattmi. Nad ním bola spoľahlivá 1,4i a výkonom 55 kW a 1,4 VTi so 16 ventilmi a 72 kilowattmi. Vrcholom bola 1,6 VTi 16V s 88 kilowattmi. Po facelifte prišli prepĺňané trojvalce, ktorých spoľahlivosť ukáže až čas.

Dieselové motory

Dieselové motory sa spoliehali na 1,4-litrové HDI s výkonom 51 kW a 1,6-litrové HDi s 66, resp. 81 kilowattmi. V ponuke boli s päťstupňovými manuálmi, štvorstupňovým automatom a šesťstupňovým manuálom pre najsilnejší diesel.

Citroën C3 je bezpečná voľba

Cétrojka dostala v nárazovom teste Euro NCAP dovedna štyri hviezdičky z piatich, čo nie je zlý výsledok.

Vnútri krajší, no menší

Citroën C3 druhej generácie je na prekvapenie menej praktickým automobilom, ako jeho predchodca. Je to najmä kvôli skutočne vajcovitému tvaru, ktorý uberá priestor na zadných sedadlách. Kufor je však nadpriemerný na pomery triedy, má 300 litrov. Kvalita spracovania interiéru je na vysokej úrovni, nové a veľmi estetické sú aj materiály a dizajn. Celkovo malý Citroën nenudí, vzdušnosť interiéru môže pridávať aj obrovské, príplatkové panoramatické čelné sklo. Cétrojka býva väčšinou dobre vybavená.

Francúzsky komfortná jazda

Na pomery malých a ľahkých automobilov je C3 nepomerne komfortným autom, nerovnosti tlmí dobre. Svojim plavným prejavom ale tiež zabíja akúkoľvek športovú ambíciu. Najslabší motor nie je úplne šťastná voľba, ideálom je 1,4 VTi, väčší motor môže byť na podvozok auta až príliš. Turbodiesely sú v poriadku, treba však počítať s komplikovanejšou stavbou a drahším servisom.

Pozor na niektoré motory

1,4 a 1,6 VTi sú motory, ktoré vynikajú svojim charakterom, spoľahlivosťou však môžu sklamať, hnevá tu najmä rozvodová reťaz. Podobne je na tom turbodiesel 1,6 HDi. Voľbou na istotu bude osemventilový agregát s objemom 1,4 litra, či turbodieselová 1,4 HDi. Mechanicky je však Citroën C3 spoľahlivým autom.

Darex odporúča

C3 môže dávať ako ojazdené vozidlo celkom zmysel. Je vyrobený prekvapivo robustne, vyhnite sa len príliš zložitým motorom 1,6 VTi a HDi. Ak chcete dynamiku, berte silnejšiu 1,4, ak spoľahlivosť, slabšiu jednaštvorku či turbodiesel s rovnakým objemom.

1. majiteľ, servisná knižka, kúpené v SR

nafta úsporné
  • Motor: 1.4 HDi Sedaction, 50 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:9/2014
  • Stav tachometra: 47 752 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 3.8 l/100 km
  • Farba: Biela
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: VF7SC8HR4EW639108
Podobné vozidlá z ponuky

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK