BMW 530 3.0 d 2007

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


BMW 530 3.0 d 2007BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 2 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 3 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 4 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 5 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 6 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 7 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 8 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 9 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 10 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 11 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 12 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 13 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 14 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 15 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 16 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 17 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 18 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 19 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 20 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 21 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 22 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 23 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 24 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 25 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 26 - BMW 530 3.0 d 2007 Foto č. 27 - BMW 530 3.0 d 2007



TÜV NORD Toto vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Výbava

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné a zadné okná
  • El. zrkadlá
  • Vyhrievané zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Pohon 4x4
  • Strešné lyžiny
  • Rádio/CD
  • Automatická prevodovka
  • Airbag 6X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Servisná knižka
  • Automatická štvorzónová klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Adaptívny tempomat
  • Xenónové svetlomety
  • Dažďový senzor
  • Svetelný senzor
  • Kožený interiér
  • El. sedadlá
  • Vyhrievané sed.
  • Hliníkové disky
  • Parkovacie senzory vzadu a vpredu
  • Hands free sada
  • Multifunkčný volant
  • Panoramatická strecha
  • Head-up display
  • Bezkľúčový štart
  • Bezkľúčové otváranie dverí

Vozidlo bolo kupované na Slovensku. K vozidlu je servisná knižka. Pohon auta je 4x4. S automatickou prevodovkou. Auto je s dieselovým motorom. Klimatizácia vo výbave vozidla. Auto má tempomat. Vozidlo s xenónovými svetlami. So systémom ISOFIX. Má vyhrievané sedadlá.

Výkup áut v DAREXE
Recenzia:

BMW 5 (E60): Nová generácia

Päťkové BMW je každou generáciou zosbnením svojej doby. Jej pokračovanie s kódovým označením E60 prináša všetko, čo na nej máme – aj nemáme radi.

Komplexná zmena

„Nulté“ roky sú desaťročím zmien pre usporiadanie v automobilke BMW. Začalo sa už výrazne inou generáciou sedmičkového radu, no hlavný úder nastal v momente predstavenia nového päťkového radu. Bol úplne odlišný od predchodcu – oveľa väčší, s úplne iným interiérom a organickým vzhľadom. Prijatie sedanu a kombíku s označením E61 bolo vlažné, roky ale potvrdili jeho nadčasovosť.

Benzínové motory

Málokto vie, že toto BMW malo svetovú premiéru na Brnenskom autosalóne v roku 2003. Najskôr prišlo ako sedan, na výber boli benzínové motory 520i (125 kW) a 530i (170 kW). Onedlho však pribudli 525i (141 kW) a 545i (245 kW). M5 s desaťvalcom (!) a výkonom 373 kW prišla v roku 2004, o rok neskôr sa objavili nové, hliníkové šesťvalce 523i (130 kW), 525i (160 kW) a 530i (190 kW). Osemvalec z verzie 545i bol nahradený dvomi osemvalcovými verziami – slabšou 540i (225 kW) a nadupanou 550i (270 kW). Neskôr prišiel update v rámci programu Efficient Dynamics.

Dieselové motory

Pri dieselových agregátoch sa štartovalo variantom 530d (160 kW), o rok neskôr prišlo 525d (130 kW) a 535d s 200 kilowattmi. Súbežne s benzínovými motormi, zmeny neskôr prenikli aj sem – pribudla základná verzia 520d (120 kW) a šesťvalec 530d dosahoval po úprave krásnych 170 kW. Tu sa tiež ukázal aj pohon 4x4, prezývaný xDrive. Po roku 2007 bolo pôvodné 525d nahradené trojlitrovým, podladeným šesťvalcom na 145 kW a sily sa vymenili aj pod kapotou modelu 520d, ktorý teraz dostal do vienka 130 kilowattov. V tomto roku bol tiež tragický automat SMG nahradený šesťstupňovým automatom Steptronic.

Posádku ochráni, aj poteší

V nárazových testoch Euro NCAP sa objavila päťka v roku 2004 a odniesla si trochu pridreté 4 hviezdičky z piatich.

V interiéri ale nastala revolúcia. Nie je až tak orientovaný na vodiča ako v predchádzajúcej generácii, svoje miesto dostal aj informačný systém iDrive. Ten v prvých rokoch výroby vedel napáchať viac škody, ako úžitku, BMW však dokázalo tieto problémy vyriešiť aktualizáciou softvéru.

Vnútri je veľa miesta

Miesta je vo vnútri dosť, päťka výrazne narástla. Sedan má objem 520 litrov, zatiaľ čo kombi má v základnom usporiadaní len o niečo menších 500 litrov. Sedadlá sa však dajú ľahko sklopiť, potom vznikne objem 1650 litrov, ktorý je navyše oveľa lepšie dostupný, ako v sedane.

Pozor na opravy karosérie

BMW 5 E60 bolo konštruované s ohľadom na nízku hmotnosť, preto nádjeme v prednej časti lepené a nitované diely z hliníkových zliatín. Pre nové vozidlo super vec, po prípadnej havárii však tieto spoje vedia dobre opraviť len skúsení klampiari – a určite to nebude lacné.

BMW radu 5 má pod kapotou náročné skvosty

Odporúčame zamerať sa na šesťvalce, či benzínové alebo dieselové. Platí tu to isté ako pri trojke – plná história, žiadna búračka a kvalitný servis. Zvyknú odchádzať turbá či vstrekovače, DPF filtre – ak je nimi vozidlo vybavené. BMW 5 tejto generácie je už skutočne veľmi zložitý stroj, a tomu odpovedajú aj náklady na údržbu, ktoré sa môžu výrazne líšiť s danou špecifikáciou auta.

Darex odporúča

BMW radu 5 ale platí za perfektne jazdiace, priestranné auto pre rodinu či auto na dlhé trate. Je dostatočne reprezentatívne a vie byť riadne luxusné. Ak túžite po výkonoch, ktoré dajú na frak aj niektorým Ferrari, môžete si kúpiť M5. No v každom prípade očakávajte aj nelacný servis.

servisná knižka, kúpené v SR

nafta 4x4 automat
  • Motor: 3.0 d, 173 kW
  • Palivo: nafta
  • Rok:9/2007
  • Stav tachometra: 154 325 km
  • Prevodovka: automat 6 st.
  • Pohon:4x4
  • Karoséria: combi
  • Kombinovaná spotreba: 7.2 l/100 km
  • Farba: Modrá tmavá
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: WBAPY71000CU15300
Podobné vozidlá z ponuky

Odporúčame pre Vás
Vyrobilo WEBCENTRUM.SK